Gå til innhold

Jeg er så glad så glad, for Indiska ga meg det jeg ville ha :)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

De bestemte seg for å utvide tilbudet ettersom rabattkoden ikke virket på søndag, og jeg fikk kjøpt den tunikaen jeg ønsket meg, for en billig penge :strix:

Anonymkode: 16325...1f9

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

:mynona:

Anonymkode: dcf6c...9e7

:klemmer:

Anonymkode: 16325...1f9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fyller også  på etter hvert med flere av noen av kjolene og tunikaene som var utsolgt for noen timer siden, ser jeg. Så her må man bare titte innom i ny og ne, om den man ønsker ikke finnes i rett str :) https://indiska.com/no/Dress99/c/Dress99?q=%3Anewproduct-desc%3Aitemtype%3AStyleVariantProduct&page=0

Anonymkode: 16325...1f9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott! Jeg liker selv godt klærne fra Indiska. De har så fine farger, og en fasong som passer godt til min kropp. Jeg har i utgangspunktet ganske mange plagg fra dem, men kanskje jeg finner noe på salget også?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, Perelandra skrev:

Så flott! Jeg liker selv godt klærne fra Indiska. De har så fine farger, og en fasong som passer godt til min kropp. Jeg har i utgangspunktet ganske mange plagg fra dem, men kanskje jeg finner noe på salget også?

Jeg håper at du finner noe :strix:

Anonymkode: 16325...1f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 9.4.2019 den 11.32, Perelandra skrev:

Så flott! Jeg liker selv godt klærne fra Indiska. De har så fine farger, og en fasong som passer godt til min kropp. Jeg har i utgangspunktet ganske mange plagg fra dem, men kanskje jeg finner noe på salget også?

Indiska har så mye fint! :)  De har lagt ut flere nye plagg i nettbutikken i natt, og jeg har handlet en god del (nesten for mye :fnise: ) Jeg trengte å oppgradere garderoben, og det er ekstra hyggelig å handle til rimelige priser.

Anonymkode: 16325...1f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er tydeligvis på natten det skjer :) Nå har de nettopp fylt på igjen, og jeg må sitte på hendene for å greie å la være å handle mere :sjenert:

Anonymkode: 16325...1f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Nå har de  fylt på igjen med massevis av fine kjoler og tunikaer til 99,- og også til 69,- :) De fyller på hver natt ser det ut til

Anonymkode: 16325...1f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men feil størrelser for meg. Mye av det jeg har  lyst på finnes kun i str xl, så jeg får ta en titt neste natt :) 

Anonymkode: 16325...1f9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hare tips om fine brosjer og hvilke butikker som selger de? (Helst ikke for kostbart) :) 

Anonymkode: 16325...1f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere tips om fine brosjer og hvilke butikker som selger de? (Helst ikke for kostbart) :) 

Skrivefeil i forrige post :sjenert:

Anonymkode: 16325...1f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Here we go again :sjenert: med kjøpegalskapen min :shoppe: ...fordi Indiska (nettbutikken)  har bluser og skjørt helt ned i kr 49,- 

Hjeeeelp! Kan noen sperre kortet mitt? :sukk:

Anonymkode: 16325...1f9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...