Gå til innhold

Hvilket treningsapparat for hjemmebruk?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har en travel hverdag, som består av mye stillesitting. Jeg er fulltidsstudent, jobber 50 % på kontor og har en frilansjobb som tilsvarer hjemmekontor. Alt dette resulterer i mye sitting på ræv.

Det vil si at jeg egentlig har alt for få timer i døgnet, og at jeg merker at jeg begynner å legge på meg (nå som alderen øker og forbrenningen synker). Det er veldig, veldig deprimerende.

Derfor har jeg tenkt å få meg et treningsapparat for å ha hjemme, sånn at jeg kan ta meg 10-minutterspauser i aktivitet mellom slagene. Jeg kjenner jo alltid at jeg har lyst til det, siden det er veldig tungt å sitte med hodebry så lenge.

Så her kommer mitt store spørsmål: Hvilket treningsapparat bør jeg velge? Tredemølle, ellipsemaskin eller sykkel?

Det er kanskje et litt vanskelig spørsmål, så la meg omformulere. Hvilket apparat ville du valgt, og hvorfor?

Jeg skulle gjerne gått for alle hvis de ikke var så enormt stygge :rolleyes: Skal tross alt ha den i stua mi.

Det skal forresten kjøpes billig og brukt, så fancy tilleggsfunksjoner blir ikke tatt i betraktning.

Anonymkode: acf03...e60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vel, jeg har valgt tredemølle (har en selv), da jeg kan slå den sammen og sette den bort i en krok. Den tar mindre plass enn en ellipsemaskin og en sykkel. 

Jeg synes tredemølle er greiest, for da kan jeg velge mellom å gå, jogge og løpe. Det skal sies at jeg synes både det å sykle og det å bruke ellipsemaskin er forferdelig kjedelig da. ;) 

Endret av SPOCA
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, SPOCA skrev:

Vel, jeg har valgt tredemølle (har en selv), da jeg kan slå den sammen og sette den bort i en krok. Den tar mindre plass enn en ellipsemaskin og en sykkel.