Gå til innhold

Hvor vanlig er det blant menn å kjøpe sex?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kjenner bare gifte menn som har kjøpt sex. De som ofte blir sett på som vellykket er de du bør være obs på. Kvinner tror alt for godt om sine ektemenner.

Anonymkode: 549d9...bb9

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Gjest NotYou
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er da lov å prøvr seg....

Mye billigere med en drink til en hundrelapp og en taxi til en 500 lapp, enn et besøk hos en prostituert til 2000 til 5000 kr. Men så er det jo en risiko for å ikke få seg noe ved det første tilfellet da.

Anonymkode: f4c50...4b1

Såklart! Men visse menn tåler ikke å få avslag når du har lagt ned noe i forsøket..

AnonymBruker
Skrevet
8 hours ago, AnonymBruker said:

Kjenner bare gifte menn som har kjøpt sex. De som ofte blir sett på som vellykket er de du bør være obs på. Kvinner tror alt for godt om sine ektemenner.

I følge prostituerte finner du horekunder blant alle typer menn, i alle aldere og av alle typer. Du finner de som ingen vil ta i og de som ikke ville hatt prolem med å finne noe gratis på byen. Du finner gamle og unge.

Anonymkode: 6f04f...498

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Syndes det er unaturlig å ta imot en drink fra en fremmed som guft, og når jeg var singel kjøpte jeg neste om jeg tok imot og var tydelig på om det var en vwnnlig samtale eller flørting..har sett utalligw eksemplee på damee som utnytter menn pp utesteder.. Synes det er simpelt. Ja, l o v å ta imot en dram, men de fleste gjør det for de er interessert og det vet vi damee, respekt begge veier bør være en selvfølge. 

Anonymkode: 8fdfa...f6d

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Syndes det er unaturlig å ta imot en drink fra en fremmed som guft, og når jeg var singel kjøpte jeg neste om jeg tok imot og var tydelig på om det var en vwnnlig samtale eller flørting..har sett utalligw eksemplee på damee som utnytter menn pp utesteder.. Synes det er simpelt. Ja, l o v å ta imot en dram, men de fleste gjør det for de er interessert og det vet vi damee, respekt begge veier bør være en selvfølge. 

"gift 

Skrevet
På 6.4.2019 den 15.06, AnonymBruker skrev:

Snakket med en kompis på fest i går, og han påstod at de var ganske vanlig å ha brukt eskorte eller prostituerte, i hvert fall en eller annen gang i livet. Han, og flere han kjente hadde gjort det. Dette sjokkerte meg så spurte samboer i dag. Han sa at det overhodet ikke var vanlig, det hadde han aldri tenkt tanken på en gang, og ingen han kjente hadde gjort det.

Vet ikke hva jeg skal tro. Begge er i begynnelsen av 30-årene, vanlige "streite" familiemenn med god jobb, og tilhører samme miljøet. Så hvorfor mener den ene at dette er vanlig og den andre at nei, det er absolutt ikke vanlig. Eller pynter kjæresten min på det? På en måte har jeg ikke lyst å vite, men jeg synes sex-kjøp er så tarvelig og nasty at jeg mistet helt respekten for kompisen min. 

Noen menn som har lyst å svare - er det vanlig å ha kjøpt sex?

Anonymkode: 38222...a6e

Jeg tror begge har rett, at det er vanlig i noen miljøer og uvanlig i andre.

Jeg har aldri kjøpt sex.

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Syns også det er umoralskt å ta imot drinker hvis man overhodet ikke er intressert. Folk som kjøper drink gjør det ikke for å være hyggelig med alle og enhver. De gjør det fordi de er intressert i å bli bedre kjent med deg.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
På 7.4.2019 den 18.53, AnonymBruker skrev:

Fascinerende å lese hvor lite kvinner egentlig kjenner sin beste venninne... eller sin søster/mor. Av det jeg kan lese her så blir sex opphøyet som det mektigste i verden, og ikke kan kjøpes av noen valuta eller andre transaksjonsformer. 

Det er tull, fra ende til annen.  Kvinner har vært,  er, og vil alltid  være  opptatt av mannens sosioøkonomiske status herfra og til evigheten.. 

Et tenkt eksperiment,  det er en uke til påske. Hvor lang tid tid bruker jeg på å ta med meg en ny ukjent dame på en storbyferie uten å betale henne kontanter, men å Iove henne gratis ferie, mat og drikke samt en veske?

Jeg tipper 3 dager... 

Anonymkode: 7e157...6f7

Kan vi bytte ut vesken med sko? 

Anonymkode: 6b646...31f

Skrevet

Personlig har jeg aldri kjøpt sex, og jeg tipper nok at det gjelder majoriteten av norske menn. Jeg kan i hvert fall ikke tenke meg at det er vanlig for en mann i Norge å kjøpe sex på regelmessig basis på samme måte som det er det i mange andre land (som her i Sør-Øst Asia, hvor en stor andel av den mannlige befolkningen kjøper sex ganske ofte). 

Nå som vi har Tinder skjønner jeg ikke helt hvorfor folk kjøper sex i det hele tatt (med mindre de sliter med omfattende problemer av utseendemessig eller sosial art, kremt ;) ). 

Skrevet

Jeg kjenner ingen som jeg vet har gjort det. Så det er i alle fall ikke vanlig å snakke om at man kjøper sex, om man gjør det. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...