Gå til innhold

Damer på 45-50 kunne dere hatt en elsker/kjæreste på 30?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 6.4.2019 den 14.00, AnonymBruker skrev:

Eller det for ungt?

Anonymkode: 5777e...a43

Nei. Dame 51. Tar gjerne en kjæreste på 30😂😂😂fjortiss i topplokket når d gjelder romantikk😂😂😂

Anonymkode: a30a9...2b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, det er ikke aktuelt for min del. Jeg er 44, og kunne kanskje vært med en i slutten av 30-årene, hvis jeg ble forelsket, men ikke yngre enn 35-36. Likte en mann som var 4 år yngre enn meg, og tenkte da at 5-6 år er det laveste jeg føler meg komfortabel med. 

 

Anonymkode: 7f7b0...162

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg tenner ikke på menn som er yngre enn meg. Jeg er 38, og dater en mann på 58. Vi har det utrolig fint sammen. Men det er jo meg, jeg liker det sånn. Men merkelig nok opplever jeg at mange yngre menn gjerne søker kvinner eldre enn seg selv for sex. 

Anonymkode: dd61a...7bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nei, jeg tenner ikke på menn som er yngre enn meg. Jeg er 38, og dater en mann på 58. Vi har det utrolig fint sammen. Men det er jo meg, jeg liker det sånn. Men merkelig nok opplever jeg at mange yngre menn gjerne søker kvinner eldre enn seg selv for sex. 

Anonymkode: dd61a...7bf

Ja det er sex de stort sett er ute etter men spørsmålet var fra en som kunne tenke seg en eldre kjæreste. Ikke bare sex. Det blir noe annet. 

Anonymkode: a30a9...2b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei liker ikke stor aldersforskjell og heller ikke yngre menn. Liker at mannen er mann, og han må være jevngammel eller litt eldre.

Anonymkode: f23ac...6f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.4.2019 den 8.23, w0ho skrev:

Da jeg skrev «vet ikke hva han vil med henne», tenkte jeg på at han har sagt han vil ha barn og stifte familie. Hun derimot har kommet i overgangsalder og har voksne barn og barnebarn. Jeg bryr meg virkelig ikke om hvem hun tilbringer tid med og ikke. Men barna hennes syns det er ubehagelig og «godtar» det ikke

Det er nok bare et seksuelt eventyr for begge, som ikke vil vare. Men hva gjør vel det? Jeg syns det er sexy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 37, og synes en jeg vet om på 23 er ganske hot. Kommer selvsagt an på personligheten hans, men ville ikke nødvendigvis sett noe galt i det. Hadde kanskje vært annerledes om jeg hadde fått barn ung, men det har jeg ikke.

Anonymkode: 17296...4b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg hadde ikke tatt en så ung elsker/kjæreste.

Anonymkode: e2944...616

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt klart. Min er 12 år yngre, få som har tent meg som han!

Anonymkode: d8596...954

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er vanskelig å tallfeste hele tiden, alt handler om kjemi og vennskapet man utvikler. 

Så jeg forstår ikke hvorfor nordmenn hele tiden må tall basere alt. 

Det spiller mange faktorer inn. 

Så spørsmål og svar her inne blir veldig snevert. 

Så dårlig forumtråd egentlig.

Anonymkode: ef759...ca1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

det er vanskelig å tallfeste hele tiden, alt handler om kjemi og vennskapet man utvikler. 

Så jeg forstår ikke hvorfor nordmenn hele tiden må tall basere alt. 

Det spiller mange faktorer inn. 

Så spørsmål og svar her inne blir veldig snevert. 

Så dårlig forumtråd egentlig.

Anonymkode: ef759...ca1

Kunne ikke vært mer enig👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det 27-40 «feil vei»! Funker fantastisk! 

Nå er sikker jeg ung til sinns og han litt gammelmodig😊

Anonymkode: 7cc8e...ede

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 40. Hadde ikke giddet en 30 åring, eller en elsker i det hele tatt. Jeg vil ha en jevnaldrende kjæreste eller ingenting og i alle fall ikke en 30 årig gjøk som bare vil ha sex. Sånn dumskap er jeg alt for gammel for og jeg kjenner jeg blir litt sliten bare av tanken. Bare sex interesserer meg overhodet ikke, ikke folk på 30 heller. De er skikkelig slitsomme folk i etableringsfasen og stresser så innmari. Jeg liker best at det skjer SÅ LITE SOM MULIG. Det er en glemmesak med yngre menn, så de er bare totalt uaktuell på absolutt alle plan. 

Anonymkode: 4f9a7...aa4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...