Gå til innhold

Damer på 45-50 kunne dere hatt en elsker/kjæreste på 30?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er også 49, og det er helt uaktuelt for meg. 

Anonymkode: 38e45...0b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selvfølgelig! Det er drømmen for mange damer å ha sex med en mye yngre mann :) 

Anonymkode: 898e0...d07

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er på sukker.no og der virker det nesten som om flertallet av damer i alderen 45-50 søker til dels langt yngre menn. Jeg er selv litt over 50 og de som kontakter meg er nesten alle noen år eldre enn meg. Så det virker som om damene egentlig vil gjøre det samme som menn gjør. ;)

Anonymkode: e788f...fec

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er på sukker.no og der virker det nesten som om flertallet av damer i alderen 45-50 søker til dels langt yngre menn. Jeg er selv litt over 50 og de som kontakter meg er nesten alle noen år eldre enn meg. Så det virker som om damene egentlig vil gjøre det samme som menn gjør. ;)

Anonymkode: e788f...fec

Det er nok litt fordi menn generelt blir mer gubbete enn damene, ikke det at vi vil ha så unge elskere. 

Anonymkode: 75c53...55e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som dame i slutten av 20 årene ser jeg ikke helt problemet egentlig. Bestevennen min sin mor er sammen med en på hans alder, og broren hans er gift med en som er nærmere hans mor i alder enn ham. Hurra for good times!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er nok litt fordi menn generelt blir mer gubbete enn damene, ikke det at vi vil ha så unge elskere. 

Anonymkode: 75c53...55e

Ah, ok... Så damene synes de er bedre enn sine jevnaldrende? ;) 

Men hva er da grunnen til at menn søker det samme?

Anonymkode: e788f...fec

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var 42 og samboeren min 25 da vi traff hverandre. Fungerer helt utmerket for oss i hvert fall.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ah, ok... Så damene synes de er bedre enn sine jevnaldrende? ;) 

Men hva er da grunnen til at menn søker det samme?

Anonymkode: e788f...fec

Ikke bedre, men de vil gjerne gjøre mer. Menn er oftere fornøyde med jobb og sofa og evnt trening.

Grunnen til at menn søker yngre, tror jeg er utseendebasert, og det er ikke derfor kvinner søker yngre.

Dette gjelder såklart ikke alle, men tror det er en tendens. Av mine venninner så er det kvinnene i forholdene som er mest "levende" mens mannfolka er happy med det jeg nevnte over. Menn kan SE bra ut, men likevel være ganske kjedelige.

Anonymkode: 75c53...55e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker: helt klart, har hatt flere. Kjæreste: det måtte være hvis følelsene tok helt overhånd. Fornuften sier nei, særlig hvis han ikke er ferdig med barn. K47

Anonymkode: fe025...ec2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ikke bedre, men de vil gjerne gjøre mer. Menn er oftere fornøyde med jobb og sofa og evnt trening.

Grunnen til at menn søker yngre, tror jeg er utseendebasert, og det er ikke derfor kvinner søker yngre.

Dette gjelder såklart ikke alle, men tror det er en tendens. Av mine venninner så er det kvinnene i forholdene som er mest "levende" mens mannfolka er happy med det jeg nevnte over. Menn kan SE bra ut, men likevel være ganske kjedelige.

Anonymkode: 75c53...55e

Ok, så menn ser etter yngre kvinner fordi de er penere enn sine jevnaldrende.

Damer ser derimot etter yngre menn fordi jevnaldrende er kjedeligere.

Jammen godt det ble avklart! ;)

Anonymkode: e788f...fec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er nok litt fordi menn generelt blir mer gubbete enn damene, ikke det at vi vil ha så unge elskere. 

Anonymkode: 75c53...55e

Ja, men ........ er ikke det egentlig to sider av samme sak ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ok, så menn ser etter yngre kvinner fordi de er penere enn sine jevnaldrende.

Damer ser derimot etter yngre menn fordi jevnaldrende er kjedeligere.

Jammen godt det ble avklart! ;)

Anonymkode: e788f...fec

Jeg ser etter yngre menn fordi jeg synes de er finere å se på enn eldre menn. Tror det er helt vanlig for kvinner å foretrekke yngre menn utseendemessig. Men vi snakker ikke alltid høyt om det, fordi vi ikke vil bli stemplet som overfladiske. 

Anonymkode: 898e0...d07

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ser etter yngre menn fordi jeg synes de er finere å se på enn eldre menn. Tror det er helt vanlig for kvinner å foretrekke yngre menn utseendemessig. Men vi snakker ikke alltid høyt om det, fordi vi ikke vil bli stemplet som overfladiske. 

Anonymkode: 898e0...d07

Dette +  at de har en høyere seksuell energi, noe som kommer hos oss jenter noe senere i livet som regel. Så den komboen seksuelt er helt uslåelig. Nå synes jeg det er på tide å begynne å snakke om det, å ikke være så redd for alt mulig.  Menn har holdt på i flere hundre år, nå er det vår tur.

            Dette er ikke noe nytt, bare at det har vært mye mer skjult før. I det gamle Rom betalte de rike fruene i byen vaktene i Colloseum for et besøk i cella til de unge sterke gladiatorene. For de som er bevandret i bibelhistorie, husker dere kanskje fruen til den rike Potifar som ville ligge med den 17 år gamle slavegutten deres - Josef. 

Riktignok er det mye mer åpenhet rundt dette nå, men det er fortsatt en lang vei å gå før dette er like "stuerent" som eldre mann/ung elskerinne.

           

            

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.... Er ikke så gammel, eller spesielt opptatt av historie men det stemmer nok. Husker på 80-tallet, at det eksisterte men mye mer i smug. Du hadde visse steder som var kjent for modne damer som var ute etter yngre, gifte som ugifte. Veldig forbudt og spennende. Spesielt husker jeg et "finere" hotell på svenske vestkysten som var viden kjent for dette. Var der et par ganger, synd det lå langt over det som lommeboka mi tålte på den tiden.  Men moro var det, flotte minner.   🤗

Anonymkode: 3b588...f69

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 7.4.2019 den 2.14, bullehurk skrev:

Respekt og kred til din svigermor som tør å være seg selv, nyte livet og gi blanke f... i gamle konvensjoner.  La nå dama få leve sitt eget liv, det er nok av yngre menn som liker modne damer.  Hvis det var omvendt, hadde noen brydd seg da ? 

Men at dere, som sønn/svigerdatter ser henne litt i en annen rolle skjønner jeg. Ikke alle i den alderen vil sette seg ned å bli "kjerring".  Noen av oss har faktisk litt igjen, å vil nyte det en stund til.    

Helt enig :)

Anonymkode: 36c7d...76f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ser etter yngre menn fordi jeg synes de er finere å se på enn eldre menn. Tror det er helt vanlig for kvinner å foretrekke yngre menn utseendemessig. Men vi snakker ikke alltid høyt om det, fordi vi ikke vil bli stemplet som overfladiske. 

Anonymkode: 898e0...d07

Samme her, jeg har bare yngre menn som elskere og kjærester. De ser mye bedre ut, tar mer vare på kroppen og de er fyrrige elskere

Anonymkode: 36c7d...76f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 50 og kunne godt hatt en elsker på 30. Skjønner ikke hvorfor det skulle være galt eller dumt, han er jo voksen og erfaren som 30-åring. 

Anonymkode: 970a8...851

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 50 og kunne godt hatt en elsker på 30. Skjønner ikke hvorfor det skulle være galt eller dumt, han er jo voksen og erfaren som 30-åring. 

Anonymkode: 970a8...851

Jamen herregud jente, det er bare å kjøre på !  Verden er full av virile, fyrrige unge menn som finner oss attraktive. Ikke nøl. kos deg. Livert er for kort.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...