Gå til innhold

Damer på 45-50 kunne dere hatt en elsker/kjæreste på 30?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er 42 år da men for meg er 30år for ungt. Har en elsker på 37 og synes det er langt nok ned i alder. 

Anonymkode: 88420...9e9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh no, det hadde vært alt for stor aldersforskjell. Hadde jo vært nærmere min sønn i alder enn meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 42 år da men for meg er 30år for ungt. Har en elsker på 37 og synes det er langt nok ned i alder. 

Anonymkode: 88420...9e9

5 år er jo ikke mye...seriøst...

Anonymkode: 2e71e...5b5

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Er 43, og har en helt fantastisk elsker (elsker+) på 27.  Vi matcher sånn seksuelt at det er ikke klokt. Har aldri vært med på maken. Snille piker kommer til himmelen, vi andre dit vi vil   😋 :fnise:

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alt under 40 er for ungt for meg, men jeg er over 50 da. Hadde jeg vært mann hadde jeg sagt at jeg kunne hatt en på 25 eller yngre hehe. 

Anonymkode: a5ee9...98c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

5 år er jo ikke mye...seriøst...

Anonymkode: 2e71e...5b5

For meg er 5 år nedover mer enn nok, eldre kunne det vært betydelig mer. 

Anonymkode: 88420...9e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svigermor er 55 og har en elsker/kjæreste på 32, like gammel som min mann.. dette har foregått i hemmelighet i ca 2 år,  hvor kun nærmeste familie vet. Jeg personlig kan ikke forstå hva en 32 år gammel mann vil med ei på 55, men de har det vel fint sammen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde vært altfor ungt for meg. Når aldersforskjellen er 22 år, altså mer enn min egen sønns alder.... nei, da blir det hele vemmelig. Ville føles som å gå på "barnerov", selv om en 30 åring er voksen.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest middagshøyden

Nei, aldri. Elskere har jeg ikke, og en kjæreste på den alderen ville være altfor ungt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart det! Alder er ingen hindring og har vell ingen betydning. Dame 44 år.

Anonymkode: 90e3e...d43

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

dame 44 år her. nei. alt under 38-39 er for ungt

Anonymkode: 5c32b...99b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer helt an på 30-åringen. Traff selv min nåværende sambo når han var 30 og jeg 40. Men det er klart at mye skal stemme om man feks skal dele livet når aldersforskjellen er såpass stor som feks mellom oss. Alder i seg selv er i grunnen ikke nødvendigvis noen hindring, mye annet kan være det. 

Anonymkode: f4854...d52

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Jeg er 45 og synes stor aldersforskjell er avtennende, uansett hvilken retning. 5-6 år er max for meg. 

Anonymkode: c6b6e...9b0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 timer siden, w0ho skrev:

Svigermor er 55 og har en elsker/kjæreste på 32, like gammel som min mann.. dette har foregått i hemmelighet i ca 2 år,  hvor kun nærmeste familie vet. Jeg personlig kan ikke forstå hva en 32 år gammel mann vil med ei på 55, men de har det vel fint sammen..

Respekt og kred til din svigermor som tør å være seg selv, nyte livet og gi blanke f... i gamle konvensjoner.  La nå dama få leve sitt eget liv, det er nok av yngre menn som liker modne damer.  Hvis det var omvendt, hadde noen brydd seg da ? 

Men at dere, som sønn/svigerdatter ser henne litt i en annen rolle skjønner jeg. Ikke alle i den alderen vil sette seg ned å bli "kjerring".  Noen av oss har faktisk litt igjen, å vil nyte det en stund til.    

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, bullehurk skrev:

Respekt og kred til din svigermor som tør å være seg selv, nyte livet og gi blanke f... i gamle konvensjoner.  La nå dama få leve sitt eget liv, det er nok av yngre menn som liker modne damer.  Hvis det var omvendt, hadde noen brydd seg da ? 

Men at dere, som sønn/svigerdatter ser henne litt i en annen rolle skjønner jeg. Ikke alle i den alderen vil sette seg ned å bli "kjerring".  Noen av oss har faktisk litt igjen, å vil nyte det en stund til.    

Da jeg skrev «vet ikke hva han vil med henne», tenkte jeg på at han har sagt han vil ha barn og stifte familie. Hun derimot har kommet i overgangsalder og har voksne barn og barnebarn. Jeg bryr meg virkelig ikke om hvem hun tilbringer tid med og ikke. Men barna hennes syns det er ubehagelig og «godtar» det ikke

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville sagt at det var uaktuelt for inntil noen uker siden. Da traff jeg en fyr på 32 (jeg er 45) og vi trodde begge den andre var på ca samme alder. Han er veldig moden i hodet og det er ikke så lett å se alder på folk når de er mellom 30 og 50, egentlig.

Det kommer ikke til å bli noe mellom oss, både pga av avstand og alder (det ble med litt klining), men som elsker kunne jeg lett hatt han! Ikke som kjæreste, da ville jeg ikke gått lenger ned enn, tja, 37? Men alt kommer jo an på. Tidligere ville jeg sagt at nederste alder var 5 år yngre. Men dette kommer så veldig an på personen og livserfaringen.

Helst vil jeg ha en på samme alder, men det er mer vanlig at de har latt seg selv forfalle enn det motsatte. Og det gidder jeg bare ikke!

 

Anonymkode: 75c53...55e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 49 og kunne ikke tenkt meg en så ung elsker. Er forelsket i en som er 10 år yngre enn meg og har betenkeligheter med det pga at det er «gærne veien» siden han er mann og jeg kvinne.

Anonymkode: d8273...598

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...