AnonymBruker Skrevet 5. april 2019 #1 Skrevet 5. april 2019 Noen som har noen å anbefale ? Jeg er så sulten hele tiden. Hadde vært fint om jeg hadde kunne tatt noe som hjalp så jeg mast litt matlyst.Sliter med å bli kvitt de siste par kiloene. Vær så snill hvis noen har noen erfaringer. Anonymkode: ac9a0...2a8
megda Skrevet 5. april 2019 #2 Skrevet 5. april 2019 Du må akseptere at det er helt vanlig å være sulten over en lengre periode. Ja, det er litt mindre komfortabelt, men det går greit om du prøver å fokusere på ditt langsiktige mål når du er sulten.
AnonymBruker Skrevet 6. april 2019 #4 Skrevet 6. april 2019 Det er bare tull at du må være sulten. Det gjelder bare for dem som spiser feil mat. Spis heller RIKTIG mat, så fungerer kroppens egne signaler bedre. Kutt kraftig ned på karbohydrater og øk mengden naturlig fett. Spiser du riktig mat, så kan du spise deg mett og gå ned i vekt som overvektig. Karbohydrater gjør at kroppen produserer for mye insulin som sender signaler om å lagre energi som fett, ikke bruke av fettreservene våre og i tillegg gjør det at metthetssignalene fungerer dårligere. Denne videoen forklarer det bra: https://www.youtube.com/watch?v=Yo3TRbkIrow Hvilken retning innenfor lavkarbo spørs hva du klarer å leve med og hvor fort du ønsker resultat. Jo mindre karbohydrater, jo lettere å gå ned i vekt for overvektige. LCHF er et kosthold de fleste vil klare å leve med. Jeg spiser carnivore (norsk FB gruppe | internasjonal FB gruppe) for tiden. :) Bare rent kjøtt/fisk og vann. Anonymkode: b63d9...e2f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå