AnonymBruker Skrevet 5. april 2019 #1 Skrevet 5. april 2019 I forgårs veide jeg 59,9 mens jeg i dag var 58,5kg. Veide meg om morgenen på samme tidspunkt med bare truse på. Er det vanlig at vekten kan variere sånn? Anonymkode: edd87...160
Viktualia Skrevet 5. april 2019 #2 Skrevet 5. april 2019 Det er helt normalt, jeg vil si det er direkte uvanlig dersom den ikke gjør det. 1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2019 #3 Skrevet 5. april 2019 Ja... Hvor mye mat man har i mage og tarmer vil variere fra dag til dag. Hvor mye væske du har i kroppen vil variere fra dag til dag. Det er helt normalt at vekten varierer med +-2 kg hver dag. Anonymkode: 3ddbe...c68
AnonymBruker Skrevet 5. april 2019 #4 Skrevet 5. april 2019 Ja helt avhengig. Dette varierer ut fra hva du har spist og drukket og for kvinner hvor i menstruasjonsyklusen du er. Anonymkode: e100a...34d
Gjest WhisperingWind Skrevet 5. april 2019 #5 Skrevet 5. april 2019 Kan legge på meg et kilo etter middag jeg. Mat, vann, salter etc. Helt normalt at vekten varierer fra dag til dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå