Gå til innhold

Influencer = en sofistikert tigger?


Gjest Ms. Daisy

Anbefalte innlegg

Gjest ThotSlayer

De er kyniske og utnytter vanlige kvinners usikkerheter og drømmer for å pushe varer disse damene egentlig ikke trenger i håp om at de en dag skal bli som de samme influencerne de glaner på daglig

Kvinner må slutte å følge disse damene og heller bruke tid på seg selv og finne seg selv.

Fuck influencere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 minutter siden, ThotSlayer skrev:

De er kyniske og utnytter vanlige kvinners usikkerheter og drømmer for å pushe varer disse damene egentlig ikke trenger i håp om at de en dag skal bli som de samme influencerne de glaner på daglig

Kvinner må slutte å følge disse damene og heller bruke tid på seg selv og finne seg selv.

Fuck influencere

Vi er enige om noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ThotSlayer
5 minutter siden, O.G. said:

Vi er enige om noe.

Vi er enige om mye mer enn du aner, det kommer bare ikke frem fordi jeg holder igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, ThotSlayer skrev:

Vi er enige om mye mer enn du aner, det kommer bare ikke frem fordi jeg holder igjen.

Synd. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, ThotSlayer skrev:

De er kyniske og utnytter vanlige kvinners usikkerheter og drømmer for å pushe varer disse damene egentlig ikke trenger i håp om at de en dag skal bli som de samme influencerne de glaner på daglig

Kvinner må slutte å følge disse damene og heller bruke tid på seg selv og finne seg selv.

Fuck influencere

Det finnes da plenty av mannlige influencere på Instagram.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ThotSlayer
10 minutter siden, O.G. said:

Synd. 

Det er en grunn til det, men det vil jeg ikke legge ut om her

6 minutter siden, Fju said:

Det finnes da plenty av mannlige influencere på Instagram.

Ja, og de er like mye avskum som de kvinnelige. 

Generelt er det lavmål å fore på folks drømmer, håp og usikkerheter. Og spesielt det å gjøre de avhengige og dermed forsette å flå de, uten at man egentlig hjelper de noe i det hele tatt.

For meg havner dette i samme nivå som de som tar ågerrente: Folk kommer seg aldri ut av elendigheten.

Endret av ThotSlayer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, ThotSlayer skrev:

Det er en grunn til det, men det vil jeg ikke legge ut om her

 

Skjønner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De får høre det the Kardashian og. Selger slanke the så tar de behandlinger med maskiner og operasjoner. Vi er ikke dumme. De er elendige påvirkere til usikre kvinner og unge jenter.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fælt at de misbruker ord som «ærlig» når de reklamerer for noe. De trenger ikke gå god for produktet selvom de anbefaler det til leserne, de vil jo gjøre alt for å få penger. Det er så dårlig gjort å lure folk på den måten.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest no. 72

Jeg vet ikke om jeg vil si at det er tigging, for det er slik denne bransjen fungerer. De ber om opphold/produkter, de får en sak som de skriver om (reklameinnlegg) og bedriften som gir et opphold/produkter får potensielt nye kunder. Når de ikke får tilbudet, men ønsker saken må de nesten be om det selv. 

Forstår godt at enkelte bedrifter blir lei av å få mange henvendelser av uviktige influencere, og at de ikke vil ha noe med de å gjøre. Men ville de sagt ja til store influencere? Det kan være god reklame, som gir inntekt for bedriften. 

Personlig syns jeg det er teit å be om slikt, men jeg har ikke dette som jobb, og det er nå sånn en gang denne bransjen fungerer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 5.4.2019 den 16.04, ThotSlayer skrev:

De er kyniske og utnytter vanlige kvinners usikkerheter og drømmer for å pushe varer disse damene egentlig ikke trenger i håp om at de en dag skal bli som de samme influencerne de glaner på daglig

Kvinner må slutte å følge disse damene og heller bruke tid på seg selv og finne seg selv.

Fuck influencere

👏🏻

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eieren av White Moose Cafe og Charleville Lodge i Dublin, fikk utrolig mye oppmerksomhet da han ikke ønsket å innfri  bloggeren Elle Darbys tigging om gratis overnatting mot positiv omtale på hennes blogg. Humoren hans er bisarr, noe ikke alle forstår, og tar ham på ramme alvor. Hele historien er urkomisk, og det er utrolig hvordan bloggfans kan holde på: Fordi bloggeren ble outet (ikke av hotelleieren, men av noen andre som lekte detektiv), begynte fansen å skrive falske, negative omtaler av kafeen og hotellet, på diverse nettsider, og bloggeren selv påsto at hun fikk dødstrusler. Alt fordi en rosablogger ble nektet gratis hotellrom og hotelleieren la ut tiggerbrevet (sladdet) og hans tilsvar, på Facebook. 😐🙄

https://www.irishmirror.ie/news/irish-news/blogger-elle-darby-white-moose-11912808

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leia Organa
På 5.4.2019 den 8.14, Ms. Daisy skrev:

Ja det ligger jo i overskriften det meste da. Man ser stadig vekk overskrifter hvor hoteller, restauranter ser seg lei av influencere som prøver å "tigge" seg til et opphold mot at de tar bilder av seg selv.

Sist denne i Dagbladet i dag:

https://www.dagbladet.no/nyheter/her-vil-influensere-bo-og-spise-gratis-na-har-ferieparadiset-fatt-nok/70934570

Enig ? Uenig?

Enig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...