Gå til innhold

Tusvik & Tønne


Viking-girl

Anbefalte innlegg

Noen som fortsatt laster ned podden hver tirsdag?? Syns de har tapt seg enormt mye de siste månedene. Eneste podden som har «vært noe», var live-podden der Erlend Elias var gjest. (Selv om han har et enormt kroppsfokus på seg selv og alt han har gjort av operasjoner og planlegger å gjøre i framtiden, så er han hvertfalll full i selvironi og må tas med en klype salt) 

savner den gamle futten i Sigrid og Lisa! 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hører hver gang, men orker ikke live-poddene pga lyd, så jeg har ikke hørt den med Erlend Elias. Synes fortsatt de er ok 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg orker ikke. Synes de har noe som er bra, som en del ting de tar opp, men jeg har ikke sansen for å være vulgær og det synes jeg de er ofte. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, jeg hører hver uke. Det har jo alltid gått litt opp og ned, virker som om det er ifht hvor mye de har å gjøre osv. men det er ofte litt kjedelig hvis temaene de snakker om ikke fenger. Tror også det kan ha med mine egne forventninger å gjøre. Skjønner at de ikke kan innfri dem hver gang 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest formula
7 timer siden, Viking-girl skrev:

Noen som fortsatt laster ned podden hver tirsdag?? Syns de har tapt seg enormt mye de siste månedene. Eneste podden som har «vært noe», var live-podden der Erlend Elias var gjest. (Selv om han har et enormt kroppsfokus på seg selv og alt han har gjort av operasjoner og planlegger å gjøre i framtiden, så er han hvertfalll full i selvironi og må tas med en klype salt) 

savner den gamle futten i Sigrid og Lisa! 

Enig med deg. Synes de var morsommere å høre på før, nå blir det mye politisk babbel og snakking i munnen på hverandre. Savner podder  à la de der Lisa forteller fra ungdomstida - hysterisk morsomt:laugh: Men nå har de jo holdt på veldig lenge, kanskje ikke rart de begynner å gå litt tom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, Viking-girl skrev:

Noen som fortsatt laster ned podden hver tirsdag?? Syns de har tapt seg enormt mye de siste månedene. Eneste podden som har «vært noe», var live-podden der Erlend Elias var gjest. (Selv om han har et enormt kroppsfokus på seg selv og alt han har gjort av operasjoner og planlegger å gjøre i framtiden, så er han hvertfalll full i selvironi og må tas med en klype salt) 

savner den gamle futten i Sigrid og Lisa! 

Helt enig... Laster de fortsatt ned, men syns det er litt det samme om og om igjen...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir litt svett i øra når de (spesielt Sigrid kanskje) snakker politikk. Ikke fordi det ikke er viktig, men det blir så skingrende, og jeg synes ikke de er så velformulerte at det gjør noe. Hvis jeg vil høre en podd om politikk velger jeg heller noe annet. Liker dem helt klart best når de forteller om livet sitt, særlig Lisa har noen hysterisk morsomme historier. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har akkurat begynt å høre på de, og syns de er såå morsomme 😊 syns også at de er veldig flinke til å ta opp dagsaktuelle tema!

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fryktelig slitsomme damer. Foretrekker høre på kyrre (og kris) til tross for det han gjorde 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Jeg hører på hver uke. 😊👍  Bortsett fra når det er live, det synes jeg er kjedelig og har dårlig lyd. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har hørt på de innimellom. Noe er morsomt, synes jeg. Når de snakker detaljert om underlivet  eller phungfolket faller jeg av..

Endret av Jordbærogfløte
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MajaKaja

Jeg pleier å lese tittelen på episoden og så spoler jeg fram til de snakker om det temaet jeg vil høre om :P Tror eneste gangen jeg har hørt hele var episode om utroskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Eg beklagar og måtte sei det!

haha, hører hver uke og liker det like godt som alltid. De er en av tre podcaster jeg hører på fast.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Ser ofte på Facebook «T&T svarer Kvinneguiden»  der de latterliggjør diverse spørsmål. 

Lisa som snakker ut om å tilgi utroskap kan forresten høres i podcasten «Ida med hjertet i hånden». 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Viking-girl skrev:

Ser ofte på Facebook «T&T svarer Kvinneguiden»  der de latterliggjør diverse spørsmål. 

Lisa som snakker ut om å tilgi utroskap kan forresten høres i podcasten «Ida med hjertet i hånden». 

Vel, de gjør da narr av alt. Det er jobben deres. Synes det er morsomt jeg

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.6.2018 den 9.25, Viking-girl skrev:

Lisa som snakker ut om å tilgi utroskap kan forresten høres i podcasten «Ida med hjertet i hånden». 

Synes det er veldig fint å høre henne snakke om det :) 

flere som har hørt den? Jeg merker meg at hun sier det er forskjell på utroskap, at i hennes tilfelle var det ikke bare en, ikke noe «hjerte som var gitt bort» (det hadde vært verre). Dette er ny informasjon for meg. (Kilde: podcasten Ida med hjertet i hånden, ca. 23 minutter ut).

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...