Gå til innhold

Hvordan bli kvitt muffinmagen som henger over bukselinningen og cellulittene som har tatt plass overalt :-O


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har vært en del familiære ting som har gjort at spise sunt og trene ikke har kommet øverst på lista over en god periode, det synes. 

Har blitt breiere både over rumpe og lår, men MAGEN..... Den må presses inn i buksa og det tyter over (til og med på joggebuksa) det er så ekkelt og nå gidder jeg ikke mer. Vi reiser til sol og varme om en mnd tid og bikini er det siste jeg kan tenke meg å ha på meg. Cellulitter har tatt plass steder jeg ikke trodde var mulig. Jeg skjønner at man ikke kan gjøre undeverker på en mnd, men hva kan kickstarte redusering av fettet (spesielt rundt magen) og noe redusering av disse cellulittene fra helvete. 
Jeg snakker cellulitter på hele magen, siden av magen til nesten opp til armhulen, på alle sider av lårene og på armene. 

Hvordan kunne jeg være så dum å la det gå SÅ langt? 
Jeg kommer til å ta meg generelt sammen fra i dag og videre ut både sommeren, høsten osv. MEN jeg trenger virkelig hjelp til hva jeg kan gjøre som en quick fiks.  

Anyone? 

Anonymkode: 3c8fe...803

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Erfaringsmessig fungerer aldri en quick fiks på meg, det er ingen snarvei som fungerer i lengden. Det eneste som jeg synes fungerer kjapt og greit er lavkarbo. På denne måten er jeg ikke sulten når jeg går ned, som er en stor hjelp for meg som "alltid" er sulten. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må droppe ideen om en kvikk fiks, og aller helst slutt å snakke så stygt om deg selv også. Du må bare ned i vekt, og for å få til det, må du bare spise mindre. Den største vektnedgangen skjer først. Snakker vi vanlig overvekt/lett fedme, snakker vi om en halv til en kilo per uke, om du har et reelt underskudd på 500-1000 kcal per dag. 

Anonymkode: 11a84...24d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du ned i vekt så er kostholdsendringer den viktigste biten, en aktiv hverdag bør man ha uansett. Du kan google kostholdsprogram eller ta kontakt med en PT som kan lage et program spesifisert til akkurat deg, ditt utgangspunkt, dine behov og dine mål. Dette vil jeg anbefale. Det er lettere å spise rett mår man har et ferdig program med oppskrifter der kaloriene for ditt daglige behov er ferdig utregnet. Hold deg unna alt med sukker og kjappe karbohydrater, hold deg kun til kostholdsplanen. Jeg vil og anbefale deg til å gå en 40-60 min lang tur i kjapt tempo hver dag. Starte du i dag så kan du fint klare å se store endringer på en måned. Lykke til

Anonymkode: 092f5...047

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...