Gå til innhold

Voksne barn med egen inntekt som forsørges av foreldrene sine


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva tenker du om dette? 

Voksne barn over 30 som bor i egen bolig, ingen gjeld, mann og barn og som fortsatt forsørges av egne foreldre. All lønn går til fri bruk. 

Jeg tenker at dette er mennesker som møter veggen den dagen foreldrene ligger i jorda. 

Anonymkode: 19704...eef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Kjærlighetsbarn98

Jeg tenker det er flott om foreldrene hjelper til økonomisk om de ønsker og har mulighet til det. Selvsagt må man lære verdien av penger, hvordan man bruker penger, hvordan man betaler regninger og hvordan man administrerer egen økonomi. Såfremt man lærer å bli økonomisk ansvarlig og bevisst, så ser jeg ikke det negative med å få hjelp av foreldre. Det er jo bare positivt! 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, AnonymBruker said:

Hva tenker du om dette? 

Voksne barn over 30 som bor i egen bolig, ingen gjeld, mann og barn og som fortsatt forsørges av egne foreldre. All lønn går til fri bruk. 

Jeg tenker at dette er mennesker som møter veggen den dagen foreldrene ligger i jorda. 

Anonymkode: 19704...eef

Jeg har aldri hørt om noen voksne med jobb, bolig, partner og barn som forsørges av sine foreldre.

Dette tror jeg er en problemstilling du har konstruert opp.

Anonymkode: 38705...942

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har aldri hørt om noen voksne med jobb, bolig, partner og barn som forsørges av sine foreldre.

Dette tror jeg er en problemstilling du har konstruert opp.

Anonymkode: 38705...942

Ikke helt det sammen, men søsteren min har fått bolig, bil, ferie reiser, klær, mat av moren min. Hun har ingen gjeld da moren våres har betalt for alt. Hun har en deltidsstilling hvor pengene går til dyre merkeklær vis ikke mor betaler for det. 

Hun er over 40 år og har barn. 

Anonymkode: d6ae6...ec3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
På 3.4.2019 den 22.33, AnonymBruker skrev:

Hva tenker du om dette? 

Voksne barn over 30 som bor i egen bolig, ingen gjeld, mann og barn og som fortsatt forsørges av egne foreldre. All lønn går til fri bruk. 

Jeg tenker at dette er mennesker som møter veggen den dagen foreldrene ligger i jorda. 

Anonymkode: 19704...eef

Jeg ønsker at det var meg, så jeg slapp å ha gjeld, og endelig kunne få råd til en litt enklere hverdag.

Anonymkode: e14d8...06d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...