Gå til innhold

Cipralex erfaring?


TomHm

Anbefalte innlegg

Virker jo som om dette er en medisin som funker da. Jeg har brukt fontex i fire måneder nå, er nå på 60mg om dagen, men kjenner ikke noe bedring.. Bør jeg bytte? 

Anonymkode: 605ea...4c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 3.4.2019 den 13.06, TomHm skrev:

Driver å tester ut Cipralex akkurat nå, har egentlig overraskende lite bivirkninger (er på dag 2) men går også kun på 5mg.

Eneste bivirkningen jeg kjenner akkurat nå som kunne fått meg til å stanse, er at jeg ikke kan få orgasme, håper dette er noe som går over.

Denne kjipe bivirkningen har jeg også fått.. har det gått over på deg nå? 

Jeg pleiende å få minimum 4 orgasmer om dagen, nå får jeg ingen. Det er kjipt. Ikke blir jeg kåt heller. Det er faktiskt en grunn til å slutte. 

Anonymkode: 0d454...51c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Denne kjipe bivirkningen har jeg også fått.. har det gått over på deg nå? 

Jeg pleiende å få minimum 4 orgasmer om dagen, nå får jeg ingen. Det er kjipt. Ikke blir jeg kåt heller. Det er faktiskt en grunn til å slutte. 

Anonymkode: 0d454...51c

Det har gått delvis over med orgasmen, er fortsatt vanskeligere men klarer og komme.

Føler meg også mindre kåt, men mer sensitiv av en eller annen grunn.

Mindre overskudd er den bivirkningen som plager meg mest nå. (på 3 uken nå og går kun på 5mg så usikker på om ting blir noe bedre etter så lang tid)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, TomHm skrev:

Det har gått delvis over med orgasmen, er fortsatt vanskeligere men klarer og komme.

Føler meg også mindre kåt, men mer sensitiv av en eller annen grunn.

Mindre overskudd er den bivirkningen som plager meg mest nå. (på 3 uken nå og går kun på 5mg så usikker på om ting blir noe bedre etter så lang tid)

Jeg også. 

Jeg har og så mindre overskudd men jeg trodde det kom av quatapinen jeg tar om kvelden for søvn. Tar 5mg cipralex jeg også, er på 1 1/2 uke nå.. skal til legen på onsdag, vet ikke om han kommer til å øke til 10mg. Jeg får en fryktelige trang til å legge meg midt på dagen, og sove. Akkurat som om jeg ikke klarer å holde meg våken. 

De første dagene følte jeg meg nesten manisk, det var skummelt. Glad det gikk over. 

Anonymkode: 0d454...51c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen flere som føler at de fikk "bomull i hodet" og følte seg totalt fjern og zombieaktig av cipralex?

Jeg forstår jo at det betyr at det var feil medisin for meg, men hva kan det være da, som gjør at cipralex er helt riktig for noen, og helt feil for andre?

Anonymkode: 675eb...b59

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg gått noen dager på 10mg. Og jeg har ikke hatt et snev av angst i det hele tatt. Det er så deilig. Jeg er så fornøyd med at jeg tok det valget om å starte på medisiner igjen. Har heller ikke noe særlig bivirkninger. Bortsett fra manglene sexlyst og orgasme da. 

Anonymkode: 0d454...51c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har hatt effekt av cipralex frem til nå. ( noen år ). Nå har de ikke den samme effekten lengre, og jeg har fått resept på noe annet i tillegg.  ( Men har ikke klart å starte på dem ennå ). Er fælt å føle at man bare blir satt på en annen pille.  Nå går jeg til samtaler i tillegg, siden jeg har min første ordentlige dårlige periode siden jeg startet på cipralex.

Anonymkode: 93655...d95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nå har jeg gått noen dager på 10mg. Og jeg har ikke hatt et snev av angst i det hele tatt. Det er så deilig. Jeg er så fornøyd med at jeg tok det valget om å starte på medisiner igjen. Har heller ikke noe særlig bivirkninger. Bortsett fra manglene sexlyst og orgasme da. 

Anonymkode: 0d454...51c

Så heldig. Jeg er på uke 4, og har verken virkning eller bivirkning. 

Anonymkode: e75a7...0d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Så heldig. Jeg er på uke 4, og har verken virkning eller bivirkning. 

Anonymkode: e75a7...0d3

Så dumt. Har du sagt det til legen?

Anonymkode: 0d454...51c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste jeg syns er dumt med disse er at jeg svetter så enormt mye. Eneste bivirkningen. Jeg er egentlig en frysepinne, så det er stor endring. 

Anonymkode: 65ad5...68e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så dumt. Har du sagt det til legen?

Anonymkode: 0d454...51c

Skal dit om ei drøy uke. 

Anonymkode: e75a7...0d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...