Gå til innhold

Forandringer etter kostholdsomlegging

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har i rundt et år spist til tider lite mat og erstattet mat med sjokolade. Jeg har gått opp 4 kg på denne perioden. Har slitt med hodepine og blodtrykksfall, samt at jeg har hjernmangel. 

Jeg har kuttet snus, begynt å spise flere måltider og begynt å spise sunt. Type kyllingfilet, grønnsaker, noe vegetarmat og bær, frukt. 

Hvilke forandringer vil jeg merke og hvor lang tid vil det ta før jeg merker det? Det jeg har merket til nå er at jeg er konstant sulten. Jo mer jeg spiser, jo mer sulten blir jeg senere. Har sjeldent kjent på den følelsen av å være sulten. Er det pga forbrenning? 

Anonymkode: 08055...75f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det tar +/- 2 mnd for kroppen å venne seg til et nytt kosthold. Det er mye giftstoffer som skal ut nå når du har begynt å spise sunnere, og kroppen får plutselig mye god næring den ikke er vant til. Min egen erfaring er at denne omstillingen lager litt krøll en periode, så blir det bedre. Hold ut! Svimmelhet, kvalme, hodepine og slapphet er vanlig. Men det går over, og du får en skikkelig gevinst. Lykke til 🍀

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...