Gå til innhold

Har sååå lyst til å få lappen!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, Traktor skrev:

Er det ikke nettopp å kjøre du gleder deg til? 

Å kjøre når jeg selv VIL ja, ikke bruke fritiden, timer etter jobb, hver helg og hver eneste mulighet til å øvelseskjøre.

Det er noe helt annet å kjøre når jeg selv har lyst og har behov enn å bare kjøre for å lære meg å kjøre. 

Anonymkode: 3f6f6...619

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jaaaaaaa 😭😭😭💕💕💕 drømme-scenario! Det å ha strøket to ganger har tæret på selvtilliten så det blir en lykkens dag å bestå. Pluss alle de pengene som jeg har brukt på dette...

Anonymkode: 3f6f6...619

Kjenner meg igjen der, jeg strøk 3 ganger selv før jeg bestod forrige uke! Verdens beste følelse.

Følte meg egentlig ikke klar den første oppkjøringen, men de to andre gangene ødela nervøsiteten fullstendig, overtenkte kjempemasse på forhånd og under oppkjøring. Siste oppkjøring tenkte jeg at jeg uansett ikke ville bestå og tok det som en kjøretur. Var ikke nervøs fordi jeg visste at jeg ville stryke. Hadde nesten ikke kjørt noe siden forrige oppkjøring da. Kjørte ganske greit med noe småpirk, men tenkte likevel at jeg ville stryke på kjøretøybehandling eller noe slikt, og måtte be sensor om å gjenta det når hun sa at jeg bestod med glans, jeg var helt i sjokk. Hadde ikke trodd at jeg skulle dra derfra med lappen den dagen.

Jeg tror nok at du vil bestå, men ta den ventetiden om du føler at du trenger den. Ikke la deg presse av hva andre tenker, du føler på det selv. Kjør så masse du kan, men jeg anbefaler å ikke overtenke før oppkjøringen hvis du er et nervevrak som meg. Jeg fikk hjertebank av å visualisere og klarte ikke å løse utfordringene jeg så for meg fordi jeg fikk helt panikk bare av tanken. 

Det hjalp også for meg å si til sensor at jeg ville ha det stille, for da klarte jeg å «glemme» at hun var der. Kanskje det kan hjelpe?

Uansett, masse lykke til! 

Anonymkode: a090f...dca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjenner meg igjen der, jeg strøk 3 ganger selv før jeg bestod forrige uke! Verdens beste følelse.

Følte meg egentlig ikke klar den første oppkjøringen, men de to andre gangene ødela nervøsiteten fullstendig, overtenkte kjempemasse på forhånd og under oppkjøring. Siste oppkjøring tenkte jeg at jeg uansett ikke ville bestå og tok det som en kjøretur. Var ikke nervøs fordi jeg visste at jeg ville stryke. Hadde nesten ikke kjørt noe siden forrige oppkjøring da. Kjørte ganske greit med noe småpirk, men tenkte likevel at jeg ville stryke på kjøretøybehandling eller noe slikt, og måtte be sensor om å gjenta det når hun sa at jeg bestod med glans, jeg var helt i sjokk. Hadde ikke trodd at jeg skulle dra derfra med lappen den dagen.

Jeg tror nok at du vil bestå, men ta den ventetiden om du føler at du trenger den. Ikke la deg presse av hva andre tenker, du føler på det selv. Kjør så masse du kan, men jeg anbefaler å ikke overtenke før oppkjøringen hvis du er et nervevrak som meg. Jeg fikk hjertebank av å visualisere og klarte ikke å løse utfordringene jeg så for meg fordi jeg fikk helt panikk bare av tanken. 

Det hjalp også for meg å si til sensor at jeg ville ha det stille, for da klarte jeg å «glemme» at hun var der. Kanskje det kan hjelpe?

Uansett, masse lykke til! 

Anonymkode: a090f...dca

Takk for at du deler :) kan jeg spørre hva hun pirka på? Eneste som gjør meg nervøs er å gjøre noen småfeil som totalt  kan føre til stryk.

Anonymkode: 3f6f6...619

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh jeg kjenner jeg liker deg :) Hvordan klarer du å holde motivasjonen oppe? Jeg er så lei. Tør ikke å ta en ny oppkjøring fordi bare lei å stryke igjen, og det er jo dyrt. Også dyrt med kjøretimer. Har null motivasjon men så trenger jeg lappen i det daglige, med to små barn. 

Anonymkode: ab22b...a55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Takk for at du deler :) kan jeg spørre hva hun pirka på? Eneste som gjør meg nervøs er å gjøre noen småfeil som totalt  kan føre til stryk.

Anonymkode: 3f6f6...619

Det var bare at jeg glemte å blinke et par ganger, men jeg tror ikke hun hadde sagt det om jeg ikke hadde nevnt det selv når hun spurte hvordan det gikk 😄 

Anonymkode: a090f...dca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Åh jeg kjenner jeg liker deg :) Hvordan klarer du å holde motivasjonen oppe? Jeg er så lei. Tør ikke å ta en ny oppkjøring fordi bare lei å stryke igjen, og det er jo dyrt. Også dyrt med kjøretimer. Har null motivasjon men så trenger jeg lappen i det daglige, med to små barn. 

Anonymkode: ab22b...a55

Ikke gi opp! Jeg holdt på å miste motivasjon selv, men jeg sa til meg selv at jeg skulle ihvertfall ikke gi opp. Og til slutt gikk det, selv om det føltes helt umulig.

Hvor mange oppkjøringer har du hatt? Det blir dyrt, men tenk så mye det er verdt det. Stopper du nå og begynner igjen kan det bli enda dyrere enn det trenger hvis du begynner igjen etter lang tid og har glemt mye.

Anonymkode: a090f...dca

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Åh jeg kjenner jeg liker deg :) Hvordan klarer du å holde motivasjonen oppe? Jeg er så lei. Tør ikke å ta en ny oppkjøring fordi bare lei å stryke igjen, og det er jo dyrt. Også dyrt med kjøretimer. Har null motivasjon men så trenger jeg lappen i det daglige, med to små barn. 

Anonymkode: ab22b...a55

Jeg gir aldri opp, du skal ikke gjøre det du heller. Du må bare kjøre og kjøre når mulighetene byr på. Etter å ha brukt så mye penger skal jeg i hvert fall ikke gi opp, da er alt bare bortkasta og slik skal det ikke være. Jeg har kanskje ikke fått lappen enda men jeg nærmer meg med stormskritt :) bruk denne tråden så får vi oppdatere hverandre. Jeg oppdaterer dere i mai.

Anonymkode: 3f6f6...619

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg brukte så lang tid at kjøreskolen har gått konkurs og nå må jeg finne meg en annen en. 😕 Men jo, burde tatt opp øvelseskjøring igjen. 

Anonymkode: ab22b...a55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Åååååååååååååååååååh folkens, etter ååååår med kjøring hver bidige helg og fritid fikk jeg lappen. 

Jeg bestod det gikk som en drøm å kjøre. Jeg kommenterte hver bidige kryss,gangfelt, fotgjengere.

Og jeg bestod. Jeg skvatt og gråt når sensor sa at jeg bestod så klemte jeg sensor 😂 han synes sikkert jeg var gærn. 

Jeg bestod. Jeg bestod. Jeg bestod. Jeg tror jeg svimer av snart av lykke. Etter flere tusenlapper på kjøretimer, angst og svette og tårer . 

Jeg og min baby kommer til å ha bil. 

TS

Anonymkode: 3f6f6...619

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.5.2019 den 14.11, AnonymBruker skrev:

Åååååååååååååååååååh folkens, etter ååååår med kjøring hver bidige helg og fritid fikk jeg lappen. 

Jeg bestod det gikk som en drøm å kjøre. Jeg kommenterte hver bidige kryss,gangfelt, fotgjengere.

Og jeg bestod. Jeg skvatt og gråt når sensor sa at jeg bestod så klemte jeg sensor 😂 han synes sikkert jeg var gærn. 

Jeg bestod. Jeg bestod. Jeg bestod. Jeg tror jeg svimer av snart av lykke. Etter flere tusenlapper på kjøretimer, angst og svette og tårer . 

Jeg og min baby kommer til å ha bil. 

TS

Anonymkode: 3f6f6...619

Woooohooo! Ps. Ikke kjør ned noen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...