Gå til innhold

Er nordmenn mer intelligente enn mesteparten av jordkloden?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest 007_008_007
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

bq-5c9b69fa44d2c.jpeg

Anonymkode: a2458...a00

Stakkars uvitende dustemikkel. Selvsagt kunne man ikke komme med noe bedre enn dette pisset her. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 timer siden, Sliten&kjørt51 skrev:

Dette er ironisk ment, håper jeg...

Jeg trodde bl.a. Skolebudgetter var finansiert av lokal boligskatt, så fattigfolk, da spess. ¨Slavene¨ skulle holde seg på plassen Sin... 

 

Som sagt, Anonym 2b5d9...243

Håper du kødda, -med posten din...

a.

Nei, jeg kødda ikke med posten min. Selvfølgelig finnes det de som kjøper ungene sine inn på studieplasser de ikke er kvalifisert for. Det gjelder ikke bare hvite foreldre, det har universitetsskandalen som nettopp har blitt avdekket vist.

Dessuten har man affirmative action som diskriminerer hvite og asiatiske studenter til fordel for svarte. 
Uavhengig av hvor man bor så har man de samme mulighetene. Det er en fåtall som studerer på kjøpte skoleplasser de ikke har gjort seg fortjent til.

Anonymkode: 2b5d9...243

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, NotYou skrev:

Alt en nordmann kan gjøre, kan en asiater gjøre bedre 🤷🏻‍♀️ 

Hvilke asiater? Folk fra midtøsten er også asiater

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NotYou
5 minutter siden, hocane skrev:

Hvilke asiater? Folk fra midtøsten er også asiater

Svarte en lengre opp her at utsagnet mitt var satt på spissen (med emoji som ler). Jeg så at asiatiske land stort sett rulerte på topp i den lista som ble lagt ut oppe i tråden her. Hong Kong, Singapore, Japan og Sør-Korea. 

Asiatere fra disse landene er selvfølgelig gode på mye, men ikke best i alt. Men jeg lar meg ofte imponere over kreativiteten til Japaneserne. Syns de strukturerer samfunnet sitt ekstremt godt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, jeg kødda ikke med posten min. Selvfølgelig finnes det de som kjøper ungene sine inn på studieplasser de ikke er kvalifisert for. Det gjelder ikke bare hvite foreldre, det har universitetsskandalen som nettopp har blitt avdekket vist.

...
Uavhengig av hvor man bor så har man de samme mulighetene. Det er en fåtall som studerer på kjøpte skoleplasser de ikke har gjort seg fortjent til.

Anonymkode: 2b5d9...243

OK, du mener USA gir like muligheter til alle.

Jeg er dypt uenig i dette, -og tenker ikke mest på rase, tenker på penger først og fremst...

Jeg er helt sikker på att Norge er mye mer rettferdig. Tenk om man -eller noen i ¨flokken¨ blir syk...

...

a.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nordmenn flest er sauer på lik linje med de fleste andre av jordens befolkning. Ta fra dem tv, tlf, data, klær, og sprit i shopping muligheter og de vet ikke hva de skal bruke tiden sin på.

Anonymkode: feaeb...de5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Sliten&kjørt51 skrev:

OK, du mener USA gir like muligheter til alle.

Jeg er dypt uenig i dette, -og tenker ikke mest på rase, tenker på penger først og fremst...

Jeg er helt sikker på att Norge er mye mer rettferdig. Tenk om man -eller noen i ¨flokken¨ blir syk...

...

a.

 

Norge er nok bedre på det ja, men alle har like muligheter. Det betyr likevel ikke at man har samme utgangspunkt. En persons utgangspunkt har en del å si for hvor enkelt det er å gripe og utnytte seg av mulighetene man blir tilbudt, men det er ikke noen som nektes noe som helst hverken i Norge eller i USA.

Anonymkode: 2b5d9...243

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Eh, nei.. Har du sett hvordan folk oppfører seg under en pandemi?

 

Ikke for å nevne religionen poltiisk korrekthet som råder i Norge og Sverige forøvrig... Noe måtte vel erstatte ateismen...

Det finnes forskjellige typer intelligens også...

 

Vil si de er mange land i Europa som er mye mye mer intelligente.

Anonymkode: 0da61...f02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lampe1
På 2.4.2019 den 2.59, AnonymBruker skrev:

Jeg spør tross alt nordmenn nå, så det kan nok komme ymse svar. 
Men jeg lurer, eller er det det at vi er vant med det vi har og tror dette er slik det skal være...det eneste riktige? 
Men det er faktisk ting som jeg ikke ser logisk i mange andre land.... mange land er ikke flinke med miljøet for det første. Det er grisete og folk kaster liksom bare fra seg der de vil. 
Dårlig engelsk.
Og lønnene er lavere tross dyrere varer...hvordan overlever de? For eksempel i Italia er smartphone svindyrt i forhold til her! Har sjekket prisene i flere land og faktisk så koster mobiltelefonene det dobbelte av hva de gjør i Norge. 
I Tyrkia ser jeg en Iphone X koster 20.000 norske kroner...Tyrkia har vel dobbelt så lav lønn også, så det blir da som om vi skulle betalt 40.000 for den?! 

Anonymkode: c5087...857

Norge er blant landene med høyest intelligens og høyest utdanning. Det må vi verdsette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...