Jump to content
Pingvin1

Min humpete vei.

Recommended Posts

Pingvin1
Akkurat nå, Tussi2018 skrev:

Oi så gøy! Gratulerer så masse 😍 

Tusen takk 💕

Fortsetter under...

snehvit88

Gratulerer😍 Hva er planen videre? Ultralyd i uke 7-8?❤️

Pingvin1
Akkurat nå, snehvit88 skrev:

Gratulerer😍 Hva er planen videre? Ultralyd i uke 7-8?❤️

Takk takk 😊

Ja, planen er ultralyd i uke 7, det er med i prisen vi betalte for IVF-pakken. Men mulig jeg kommer til å ta noen blodprøver å måle hcg til uken, bare for å roe meg litt ned. Får rett og slett se om jeg klarer å roe meg ned og slappe av til uken 😇

Sjokoladepiken

Gratis med positiv test!!

Pingvin1

Fikk endelig denne i går 😍 Nå slapper jeg litt mer av og skal endelig slutte å teste.

5+4 i dag, men føler meg ikke særlig gravid. 

_20190722_182342.JPG

snehvit88

😍😍😍

Annonse

Sibirstjerne
2 timer siden, Pingvin1 skrev:

Fikk endelig denne i går 😍 Nå slapper jeg litt mer av og skal endelig slutte å teste.

5+4 i dag, men føler meg ikke særlig gravid. 

_20190722_182342.JPG

Gratulerer så mye!😍 du ligger tre dager foran meg😊 dette blir spennende å følge! Har du planer om tidlig UL?

Pingvin1
1 minutt siden, Sibirstjerne skrev:

Gratulerer så mye!😍 du ligger tre dager foran meg😊 dette blir spennende å følge! Har du planer om tidlig UL?

Gratulerer til deg også. Vi ble gravid ved IVF, så får ultralyd i uke 7 😊 Blir det TU på deg?

Sibirstjerne

Vi vurderer i uke 8, var da vi mistet forrige gang. Har egentlig lyst i uke 6 eller 7, men venter enn så lenge. 

Da er det ikke så lenge til du skal på UL🤗. Er det mulighet for tvillinger? Eller satt dere bare inn ett egg?

Pingvin1
2 minutter siden, Sibirstjerne skrev:

Vi vurderer i uke 8, var da vi mistet forrige gang. Har egentlig lyst i uke 6 eller 7, men venter enn så lenge. 

Da er det ikke så lenge til du skal på UL🤗. Er det mulighet for tvillinger? Eller satt dere bare inn ett egg?

Krysser fingrene for at det går fint for deg denne gangen 💕

Ja, er nok ikke så lenge til TU. Klinikken har hatt sommerstengt, så skal ringe de på mandag (29.juli) og få time da.

Pingvin1

I dag har jeg en dårlig følelse. Begynte med noe som minner om mens-murringer i går kveld, og det er her fortsatt. Ikke direkte vondt, men føleles som om mensen skal starte.

Da jeg våknet i dag og gikk på do var det litt rosa på papiret. Var akkurat innpå do igjen og da var det kommet litt i trusen, og på papiret var det rødt.

Er 6+1 i dag og virker som det ender her. Klarer ikke tro at dette vil gå fint. Kommer til å bli en lang dag. Og så vi som hadde planer om å bade med et vennepar, lurer på om jeg skal avlyse det nå?

Tussi2018

Hvordan går det med deg idag? Har det kommet mer blod? Litt blod trenger ikke å bety at det går gale, det er mange som blør litt i starten av svangerskapet. Men jeg kjenner godt den følelsen du har nå og for mitt tilfelle gikk det ikke bra, men etter første dagen med litt spotting kom det masse blod. Så det var ikke tvil. Krysser fingrene for at det går bra denne gangen for deg ❤❤🤞

Sibirstjerne

Tenker på deg🌸 håper alt er bra. Mensmurringer er helt normalt, det er bare livmoren som jobber. Det er mange som går gjennom et svangerskap med blødninger, noen har ganske store blødninger også. Jeg krysser alt jeg har for at dette går veien❤️

Annonse

trachea

Tenker på deg og håper det går bra! 🌹❤️

Pingvin1

I dag var jeg på TUL for jeg stresset sånn over blødningene. Sykepleieren og legen mente det sikkert var helt ufarlig, men jeg fikk sutret meg til UL 🙈

Er glad vi gikk, for der fikk vi se et lite hjerte banke 💕 Helt uvirkelig, jeg var overbevist om at noe var galt. Så nå slapper jeg av og nyter tanken på at vi skal bli foreldre. Først nå er det virkelig. 

Sibirstjerne
Akkurat nå, Pingvin1 skrev:

I dag var jeg på TUL for jeg stresset sånn over blødningene. Sykepleieren og legen mente det sikkert var helt ufarlig, men jeg fikk sutret meg til UL 🙈

Er glad vi gikk, for der fikk vi se et lite hjerte banke 💕 Helt uvirkelig, jeg var overbevist om at noe var galt. Så nå slapper jeg av og nyter tanken på at vi skal bli foreldre. Først nå er det virkelig. 

Det var godt å lese❤️ Skjønner veldig godt at du ville få det undersøkt😊

Pingvin1
7 minutter siden, Sibirstjerne skrev:

Det var godt å lese❤️ Skjønner veldig godt at du ville få det undersøkt😊

Ja, jeg stresset mye, så var godt å få roet seg ned litt 😊 

Pingvin1

7+1 

Nå begynner plager å komme, og i dag er en skikkelig drittdag. Er så sliten, skikkelig sliten. 
Kviser har gjort sin frammarsj og plager meg. Har kviser i hodebunnen, i ansiktet, på brystet, på ryggen, på halsen, i nakken... Og håret mitt blir veldig fort fett. For ikke snakke om hvor mye sinne jeg har inni meg, går rundt og freser. Herregud, jeg må ta meg sammen 😂🙈

Nå får vi snart besøk av et vennepar hvor hun også er gravid, så da kan vi syte litt sammen 😂 Skal spise krabber vi har fanget selv og reker. Det blir digg.

snehvit88

De krabbene og rekene må varmebehandles vel?🙈

Pingvin1
1 minutt siden, snehvit88 skrev:

De krabbene og rekene må varmebehandles vel?🙈

Rekene kjøpes kokt og krabbene har vi kokt selv. Aldri hørt om noen som spiser rå krabbe og reker 🙈

Men man kan bare spise det hvite kjøttet på krabben som gravid, så jeg holder meg til klørne 😊