Gå til innhold

Jeg hater å trene, begynner å gråte.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er du sikker på at du har valgt riktig treningsform da TS? Kanskje det er en annen type trening som passer deg som person bedre? Trening skal gi glede og motivasjon, det skal ikke få deg til å føle deg elendig. Kanskje du kan prøve en annen type idrett? Det som passer meg, passer ikke nødvendigvis deg bla bla bla...

Jeg ville nok også økt litt på kaloriene. 1300 er veldig lite når du skal trene i tillegg. Har du ikke den ekstra energien du trenger til treningsøkta er det jo ikke rart at du syntes det er pyton :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vil også anbefale gruppe timer! Synest egentrening i styrkesal er forferdelig tungt! Løpe kan jeg ikke pga vonde bein. Men gruppe timene er motiverende og faktisk veldig morsomme! Da får du hjelp av instruktøren også hvis du trenger det :) 

Anonymkode: 000a4...d5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg prøver å gå ned i vekt, og har gått ned noe på strengt matinntak-1300 kalorier om dagen. Men jeg prøver å trene ved siden av, både hjemme og på senter, men blir alltid helt på gråten. Jeg klarer ikke presse meg selv, mister troen på meg selv og kjenner tårene presser. Idag ble jeg sittende på do på senteret å gråte fordi jeg følte jeg verken klarte eller forstod apparatene. Hjemme trener jeg etter YouTube, men ser på meg selv og hater hva jeg ser så jeg klarer ikke gjennomføre det heller- jeg tenker at jeg aldri klarer stramme opp. Andre som har det sånn? Jeg orker snart ikke mer. 

Anonymkode: e9845...e6b

Hvorfor ser du på deg selv? Kan du ikke droppe det? 

Finn en video med enkle men effektive øvelser. 

Eller kjøp (eller få, min var gratis på finn) eclipsemaskin og sett den forrang tvn. Full fokus på favorittserien. Det er nesten like enkelt å trene til tvn uten å ense det som å spise uten å ense det. 

Anonymkode: ff926...49a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg prøver å gå ned i vekt, og har gått ned noe på strengt matinntak-1300 kalorier om dagen. Men jeg prøver å trene ved siden av, både hjemme og på senter, men blir alltid helt på gråten. Jeg klarer ikke presse meg selv, mister troen på meg selv og kjenner tårene presser. Idag ble jeg sittende på do på senteret å gråte fordi jeg følte jeg verken klarte eller forstod apparatene. Hjemme trener jeg etter YouTube, men ser på meg selv og hater hva jeg ser så jeg klarer ikke gjennomføre det heller- jeg tenker at jeg aldri klarer stramme opp. Andre som har det sånn? Jeg orker snart ikke mer. 

Anonymkode: e9845...e6b

Det er ingen som tvinger deg til å trene...

Anonymkode: 48c9b...5b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg prøver å gå ned i vekt, og har gått ned noe på strengt matinntak-1300 kalorier om dagen. Men jeg prøver å trene ved siden av, både hjemme og på senter, men blir alltid helt på gråten. Jeg klarer ikke presse meg selv, mister troen på meg selv og kjenner tårene presser. Idag ble jeg sittende på do på senteret å gråte fordi jeg følte jeg verken klarte eller forstod apparatene. Hjemme trener jeg etter YouTube, men ser på meg selv og hater hva jeg ser så jeg klarer ikke gjennomføre det heller- jeg tenker at jeg aldri klarer stramme opp. Andre som har det sånn? Jeg orker snart ikke mer. 

Anonymkode: e9845...e6b

Treningsenter er tydeligvis ikke noe for deg, så glem det. Gjør noe du liker , bevegelse/ trening skal være gøy. Hva med å leke med barna, yoga, sykle, svømme , danse? Trener du etter you tube  så dekk til speilet. 

Anonymkode: c0ceb...310

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære trådstarter,

Jeg stenger denne tråden nå da den bryter med retningslinjene for Kosthold, trening og sport.

Tråder hvor det skrives om alt for lite matinntak eller store mengder trening uten tilstrekkelig matinntak vil bli stengt. Kvinneguiden har ikke den nødvendige kompetansen til å hjelpe brukere som burde få svar på disse spørsmålene av helsepersonell. På samme måte vil tråder hvor det tilsynelatende "konkurreres" om minst mulig matinntak bli stengt. 

* Innlegg og tråder med spørsmål og/eller diskusjon om inntak av mindre enn 1500 kalorier, vil bli stengt. Etter en lengre diskusjon og gjennomgang av informasjon, har vi nå kommet frem til at vi vil endre minstegrensen til 1500 kalorier, i henhold til Helsedirektoratets anbefalinger her

Viser også til deres kilde her (side 187)

Tråder hvor trådstarter ber om råd til å bli undervektig ifølge BMI-kalkulator vil bli stengt. BMI er ikke likt for alle og man kan gjerne diskutere hvorvidt det er et godt mål for absolutt alle, men vi anser det som en god nok grense for hvor langt man kan gå med å gi råd for å gå ned i vekt.

Vi anbefaler også at du tar kontakt med din fastlege for å få en profesjonell oppfølging og/eller svar på spørsmålene dine. 

Med vennlig hilsen Ninab82, mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...