Gå til innhold

Hva synes dere om denne festdrakten?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

17. mai nærmer seg, og jeg vurderer å skaffe meg en festdrakt.

Har sett litt rundt, og det er mye forskjellig i forskjellige prisklasser. De fleste jeg har funnet har brokadeliv, noe som jeg personlig ikke er så begeistret for.

Fant denne festdrakten for 4850 kr. Jeg synes den er fin, men venninnen min synes det er litt dyrt for en festdrakt, siden hun kjøpte hennes for under 2000 kr på Spar Kjøp (har sjekket der også, og er ikke spesielt fan av noen av de som er på siden deres). 

Hva syntes dere om denne? 

15995809_10158086810070113_1826829551_n.thumb.jpg.69a496b746873e39f5a5c843d53efae4.jpg

34267_SodaDesign_Festdrakt_Kamilla_Marine_3.jpg.2cff5243af4e54fb3ac1e636cea7b819.jpg

Anonymkode: 0c46b...a1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Likte ikke at den var så «åpen» om du skjønner. Litt for enkel etter min smak, men om du liker den så kjør på!😄

Anonymkode: 19dcc...570

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempefin, men tror kanskje den er finere uten beltet, evt. et annet belte uten så mye mønster.

Anonymkode: cb852...dff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke fin. Maskinsøm, maskinbroderier, merkelig snitt. Er i tvil om stoffkvaliteten også. Jeg mener den ikke er verdt prisen. Heller ingen bunad enn en så dårlig kopi som dette er, etter min mening. Selv om den koster noe slikt som 10-20% av prisen for en ny bunad, ville jeg heller spart penger til en ekte bunad; ny eller pent brukt. 

Endret av Ullvott
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig synes jeg at man enten bør gå for en ordntlig bunad, eller et annet pent antrekk som ikke ligner på en bunad. Festdrakter og fantasistakker ser jo bare ut som kopier av bunader. Blir litt som å feste et ferrarimerke på en toyota. Jeg ville heller spart til en ordntlig bunad. 

Anonymkode: 6ce33...250

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig i at det enten en bunad eller noe helt annet. Har ikke sansen for disse "kopiene" i det hele tatt. :(

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åhhh den fikk jeg lyst på også. Datteren min arvet min bunad og har ingen planer om å bruke titusenvis på ny bunad. Samtidig føler jeg meg alltid så lite pyntet i vanlige kjoler og andre selskapsklær på 17 mai. 

Anonymkode: c837d...ebe

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg synes den var veldig fin, jeg. Og jeg har dyr bunad selv. Skjønner ikke helt dette negative peset rundt festdrakt. Synes mange av de er fine. Heller en fin festdrakt enn vanlig kjole i 17.mai, tenker jeg 🙂

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.3.2019 den 13.16, Mr. Kilmister skrev:

Festdrakt? Hva skjedde med bunad?

Det er ikke alle som har råd til å betale titusenvis av kroner for en bunad.

Endret av Honey Dew
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...