Jump to content
AnonymBruker

Er det rasistisk å ikke søke jobb der du ser det jobber bare utlendinger?

Recommended Posts

Mr. Kilmister

Nei

Fortsetter under...

007_008_007
5 minutter siden, Mr. Kilmister skrev:

Nei

Jo.

Mr. Kilmister
20 minutter siden, 007_008_007 skrev:

Jo.

Nei

AnonymBruker

Så lenge de har lært seg vanlig folkeskikk og hygiene (tørker seg med dopapir og ikke med høyre hand), så mener jeg man skal tåle å jobbe selv med innvandrere. De må gjerne ha et lite kurs så de forstår at de ikke kan presse over kulturen og kvinnehatet sitt på arbeidsplassen. Spørsmålet er vel om de har blitt godt nok intigrert. Muslimer er meget slimålete når de begynner å rotte seg sammen i pakk/grupper. Dette må alle være litt obs på. Sannhet er sannhet, selv om det høres fryktelig ut. Statistikkene taler for seg selv om vold og kriminalitet og hvem som begår den. 

Anonymkode: 0b034...b24

AnonymBruker
On 3/29/2019 at 3:29 AM, AnonymBruker said:

Ville ikke du gjort det også? Du sitter jo å argumenterer for nettopp det, du vil flokke deg sammen med nordmenn. 

Jeg tror ikke du er rasist, men jeg tror du har møtt på en veldig menneskelig tendens og oppdaget at flokken din er andre steder. 

Anonymkode: 1e47a...dc1

Utrolig bra sagt.

Anonymkode: 66822...0e0

007_008_007
Posted (edited)
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Så lenge de har lært seg vanlig folkeskikk og hygiene (tørker seg med dopapir og ikke med høyre hand), så mener jeg man skal tåle å jobbe selv med innvandrere. De må gjerne ha et lite kurs så de forstår at de ikke kan presse over kulturen og kvinnehatet sitt på arbeidsplassen. Spørsmålet er vel om de har blitt godt nok intigrert. Muslimer er meget slimålete når de begynner å rotte seg sammen i pakk/grupper. Dette må alle være litt obs på. Sannhet er sannhet, selv om det høres fryktelig ut. Statistikkene taler for seg selv om vold og kriminalitet og hvem som begår den. 

Anonymkode: 0b034...b24

Herregud for en drittkommentar! Ryk og reis med hatet ditt. Så mange usakligheter og lavpannet argumentasjon!

Edited by 007_008_007

Annonse

007_008_007
1 time siden, Mr. Kilmister skrev:

Nei

Jo.

Mr. Kilmister
58 minutter siden, 007_008_007 skrev:

Jo.

Greit jeg gir meg, så kan du bare sitte å ha feil.

007_008_007
25 minutter siden, Mr. Kilmister skrev:

Greit jeg gir meg, så kan du bare sitte å ha feil.

LOL 😄 Som om du har rett.

AnonymBruker
1 time siden, 007_008_007 skrev:

Jo.

Ser du har symbolene for rettferdighet og likeverd i avataren din. Grunnleggende vestlige verdier. Morsomt når du hater vesten og hvite mennesker så inderlig.

Anonymkode: 0633b...46e

007_008_007
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ser du har symbolene for rettferdighet og likeverd i avataren din. Grunnleggende vestlige verdier. Morsomt når du hater vesten og hvite mennesker så inderlig.

Anonymkode: 0633b...46e

Ja, men tydeligvis gjelder det ikke for deg. Se på det oppgulpet du kom med. 

AnonymBruker

Har jobbet som servitør på "en sånn" restaurant og aldri igjen. Både sjefen og alle kollegaer å på meg som fritt vilt fra stund. Kom meg vekk så fort jeg hadde råd.

Anonymkode: 9034b...dcb