Gå til innhold

Er det rasistisk å ikke søke jobb der du ser det jobber bare utlendinger?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så lenge de har lært seg vanlig folkeskikk og hygiene (tørker seg med dopapir og ikke med høyre hand), så mener jeg man skal tåle å jobbe selv med innvandrere. De må gjerne ha et lite kurs så de forstår at de ikke kan presse over kulturen og kvinnehatet sitt på arbeidsplassen. Spørsmålet er vel om de har blitt godt nok intigrert. Muslimer er meget slimålete når de begynner å rotte seg sammen i pakk/grupper. Dette må alle være litt obs på. Sannhet er sannhet, selv om det høres fryktelig ut. Statistikkene taler for seg selv om vold og kriminalitet og hvem som begår den. 

Anonymkode: 0b034...b24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 3/29/2019 at 3:29 AM, AnonymBruker said:

Ville ikke du gjort det også? Du sitter jo å argumenterer for nettopp det, du vil flokke deg sammen med nordmenn. 

Jeg tror ikke du er rasist, men jeg tror du har møtt på en veldig menneskelig tendens og oppdaget at flokken din er andre steder. 

Anonymkode: 1e47a...dc1

Utrolig bra sagt.

Anonymkode: 66822...0e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 007_008_007
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Så lenge de har lært seg vanlig folkeskikk og hygiene (tørker seg med dopapir og ikke med høyre hand), så mener jeg man skal tåle å jobbe selv med innvandrere. De må gjerne ha et lite kurs så de forstår at de ikke kan presse over kulturen og kvinnehatet sitt på arbeidsplassen. Spørsmålet er vel om de har blitt godt nok intigrert. Muslimer er meget slimålete når de begynner å rotte seg sammen i pakk/grupper. Dette må alle være litt obs på. Sannhet er sannhet, selv om det høres fryktelig ut. Statistikkene taler for seg selv om vold og kriminalitet og hvem som begår den. 

Anonymkode: 0b034...b24

Herregud for en drittkommentar! Ryk og reis med hatet ditt. Så mange usakligheter og lavpannet argumentasjon!

Endret av 007_008_007
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

58 minutter siden, 007_008_007 skrev:

Jo.

Greit jeg gir meg, så kan du bare sitte å ha feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 007_008_007
25 minutter siden, Mr. Kilmister skrev:

Greit jeg gir meg, så kan du bare sitte å ha feil.

LOL 😄 Som om du har rett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, 007_008_007 skrev:

Jo.

Ser du har symbolene for rettferdighet og likeverd i avataren din. Grunnleggende vestlige verdier. Morsomt når du hater vesten og hvite mennesker så inderlig.

Anonymkode: 0633b...46e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 007_008_007
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ser du har symbolene for rettferdighet og likeverd i avataren din. Grunnleggende vestlige verdier. Morsomt når du hater vesten og hvite mennesker så inderlig.

Anonymkode: 0633b...46e

Ja, men tydeligvis gjelder det ikke for deg. Se på det oppgulpet du kom med. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jobbet som servitør på "en sånn" restaurant og aldri igjen. Både sjefen og alle kollegaer å på meg som fritt vilt fra stund. Kom meg vekk så fort jeg hadde råd.

Anonymkode: 9034b...dcb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...