Gå til innhold

Den Berømte Kunstnern's Dagbok


Kunstner'n

Anbefalte innlegg

Hei hei!

Lita stund siden jeg har vært innom deg nå.

Har du forresten fått mensen enda???

Så deilig å kunne telle ned dager til dere kommer hjem til Norge.

Men blir jo en forandring når det gjelder klima da.

Godt det er sommer her og vinter der når dere skal hjem!:)

Jeg liker heller ikke Star Wars noe særlig... Synes det blir litt teit!

Ha en fin dag!:)

Jeg får jobbe litt til jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, *MissS*!

Jepp, mensen kom den 14.mai og nå er den over så vi gleder oss til en ny kose-periode i halmen :wink:

Nå har jeg netopp kommet hjem fra en time på gymmen og nå er dagen igang! Skal jobbe foran dataen idag. Bare MÅ!!

Vi snakkes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lene: Den mila ligger laaangt bak du :hoho:

Jeg trener heller 'vanlig' og de dagene jeg har mye energi tar jeg mila, men har ikke gjort det på lenge nå....

Nå er jeg helt skutt. Det var mange som kom på åpninga til utstillinga igår, stappfultmed folk. Mye blei solgt også, men ikke mitt. Selv om det er 4 dager igjen av utstillinga så brukte jeg resten av kvelden på rommet i tårer. Grein og grein...Tenk om mine 2 fotografier er de eneste som ikke blir solgt?!? Da kommer jeg til å bli så flau :oops:

Da jeg våkna idag tildig hadde jeg hodepina og dobbeltsidige øyer...Grein for mye igår. Så nå er jeg trøtt, trist og trøtt.

Det som kan gjøre dagen bedre er at klokka 4 er vi bedt til et vennepar av oss som er fra new zealand. De venter sin første baby om 2 uker og de sier de har en overraskelse til oss når vi kommer. Så det blir spennende. Tror jeg må få mer søvn og bare slappe av først.

Ikke den beste starten på helga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

Bildene dine blir helt sikkert solgt!:)

Ha en fin helg, og kos deg masse!

Spennende hva overraskelsen er...! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maikana

Uff..så kjipt å være så nedfor. Jeg vet så altfor godt hvor mye press det er på universitetet her, og jeg er sikker på at du har jobbet veldig hardt med fotografiene dine. Du får nok solgt dem vennen, det er ennå et par dager til utstillingen stenger.

Blir spennende å høre hva overraskelsen var :) Kanskje det allerede er en ny liten kiwi i huset deres? :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for gode ord, MissS og Maikana.

Får håpe de bli solgt ja, får bare ha is i magen.

Overraskelsen de hadde var et utendørs boblebad!! de hadde fått det intallert 1 time før vi kom til dem så vi var de første som fikk oppleve det!! Meeget deilig, skikkelig luksus. De betalte $6000. Spa'et var dypt og flott, skikkelig digg :danse:

Hun er fortatt høygravid og det som er utrolig for oss som ennå ikke har opplevd å få barn, det er å se på magen hennes, så tynn som huden er, og ikke ett eneste strekkmerke!! Hun må ha fin hud. Og babyen rørte skikkelig på seg, så foten sparke ut i siden. Helt utrolige greier.

Vi har fått lov til å overnatte de siste 2 nettene hos dem. Da skla vi flytte ut fra skolen og må vaske ut og pappe, og da blir det godt med et sted å sove i. Pluss at jeg veldig gjerne vil hjelpe til med babyen hvis jeg kan :hoppe: .

Vi har nettop kommet hjem fra flyplassen. Vi var med å henta søsteren til Sandra og det var kjempeartig! Tårer og gledeshyl er ikke å forakte.

Nå er klokka halv 3 på natta og jeg må gira meg ned ved å se på tv. Bare slappe av før jeg hopper på en ny dag imorra.

C ya

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen dere!

Nå er klokka blitt 9 her i Perth og det er fint vær ute. Jeg kom meg opp for 1 time siden og nå er jeg mett og nydusja. Halv 11 skal jeg kjøre nordover til naboene våres (de med spa) for å møte venninda mi der og så skal jeg hjelpe ho med gipsavstøpning av vår gravide nabo. Ho er stor og fin og en ypperlig modell, så det blir sikkert bra :)

Jeg har egentlig ikke så mye å skrive akuratt nå.

JO, jeg var å trena igår da! Løp i 30min og trente styrke. Så det va deilig.

Nå skal jeg pakke bikinien og kameraet til dagens utflukt :sjarmor:

Ha en fin dag alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maikana

Å så herlige planer for dagen!! Du må kose deg skikkelig, og slappe av og brune kroppen litt nå før du skal hjem.

Sola skinner her i Brisbane også, men det er ikke særlig varmt, så jeg "sparer" bikinien min til varmere tider jeg!

:klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker å sove lenge om morgenen! Klokka sto på halv 8, men slo den av og sov helt til halv 11! Da vekka sambo meg og sa at kanskje jeg burdte stå opp..hehehe. Da snudde jeg meg i senga, så på mobilen og bare lo. Deilig.

Jeg har egentlig ingen grunn til å sove lenge siden jeg har nok å gjøre, men det er godt å pleie seg selv litt imellom slagene. Er veldig flink til å pleie meg sjøl..kanskje litt for flink.. :ler2:

Nå er klokka 12 og jeg skal se litt på doctor Phil før jeg stikker bort til malestudioet mitt.

C ya!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann og hoppsann!

Så har du endelig fått dagbok! Gratulerer! Håper det står bra til i varmen! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann Hoppsann, Lia! Så koselig at du stikker innom :rosasmil:

Nå er det blitt kvelden og vi har spist middag. Det blei noe lettvint idag: spagetti og kjøttdeig med opphakka gulrot og løk. Med kethcup så blir det ganske godt.

Vi kosa oss i halmen istad og at det er mulig å ha det så godt!! :wink:

Leste en artikkel om at gjennomsnittstiden for samleie er rundt 6 minutter. Vi måtte flire da vi leset den. Pluss at jeg så stolt bort på han :sjarmor: . Hehehehe.... (vi har vel gjennomsnittlig 15min)

Lurer på om det blir en liten spire hver gang vi har sex. Prøver å ikke tenke sånn, men det er vanskelig å unngå. Uansett, skal ikke klage på noe som helst!

Imorgen har vi vært sammen i 4 år og 4 måneder. Skal høre om han vil gå på kino eller no. Kose oss litt.

Muss

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Kunster`n!

Så bra at dere har det fint sammen og fungerer bra sammen seksuelt! :wink:

Ha en fortsatt fin kveld!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Mia-mor

Går det bra? Eller...høres jo sånn ut da.. :sjarmor:

Koselig å høre at dere har det så bra sammen, du og kjæresten, også etter såpass mange år sammen. Jeg har bare vært sammen med mannen min i 2 og et halvt år jeg..hehe!

Det var kjærlighet ved første blikk :hjerter:

Ha en strålende dag..

Klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det, Lene! Nei, det er ingenting som er så bra som en flott type å dele livet sammens med. :klem2:

Dette har vært en begivenhetsrik dag. Etter en treig morgen og lat formiddag, tok vi med oss 2 venninder fra Brasil og kjørte opp til en park. Vi kom oss avgårde litt seinere enn planlagt, men det var glemt da de grønne flotte papegøyene landet på armene deres. S og S hadde solsikkefrø i hånda og etterhvert kom papegøyene flygende mot dem. De heter Twentyeight og er passe store med en sterk grønnfarge. Så gikk vi ned til lake'n som har fyllt seg opp med vann siden sist. Sola var på vei ned og himmelen skinte i vannet. Vi så noen longneck turtles som strakk opp hodet etter luft. Litt seinere gikk vi oppover mot pakren igjen og S og jeg satt og prata om cellulitter. Hun kommer fra Brasil og der har de et bodyimage som er tilnærmet perfekt. Så hun tok det litt tungt og følte seg litt tjukk. Jeg lyttet til henne og sa at jeg oppdaget noen cellulitter ganske tidlig, og har flere nå, men jeg prøver å ikke fokuser på dem. Jeg fortalte at iløpet av 3 år gikk jeg opp ca 15 kilo (fra 56-72). Nå er jeg nede i ca 68kilo og sjøl om buksa fra 4 år tilbake ikke passer lengre, har jeg det ganske bra med meg selv. Jeg har funnet ut at jeg må ikke bare jobbe med mitt ytre, men heller med mitt indre, med det mentale.. Har jeg en dårlig dag så unngår jeg å se meg sjøl i speilet, og synes jeg at jeg ser bra ut så sier jeg det inni meg. Jeg har alltid hatt en spretten rumpe og her på campus får jeg så mange komplimenter for den rumpa. tror jogginga hjelper på der jeg :wink:

Vi har alle noe flott med oss sjøl. Jeg fortalte S at hun har et flott smalt liv og hun er kjempepen med nydelig hus og store, brune øyne. Og hun har lidenskapen i seg. Hun har store hofter og bred rumpe, noe som er tegn på fruktbarhet synes jeg. Jentegjengen jeg er i har fått en fin vane i å rose hverandre når vi kler oss opp til fest osv. Sånne ting setter seg inni oss og på en dårlig dag så kanskje vi husker hva de sa om den sexy cleavagen eller det fine håret.

Hva om vi alle skreiv opp 5 ting vi liker med oss selv - fysisk. her er min liste:

Jeg liker-

*den sprettne rumpa mi

*de fyldige leppene mine

*puppene mine (de er ikke for store og ikke for små for meg)

*Føttene og hendene mine

*de muskuløse (og til tider slappe) låra mine

Nå er det deres tur. Vi må begynne å sette mer pris på oss sjøl, både mentalt og fysisk. Vi er unike alle sammen!

Etter den kroppsprat, så hoppa det noen kenguruer fram fra skogen og da lista vi oss bort og gav dem solsikkefrø fra hånden vår. Dette er alltid populært hos langveisfarende, og sjøl om vi ikke er fra Australia, så føler vi oss nesten sånn med 3,5 år her nede.

Når mørket for lengst hadde fallt på og myggen begynte å suge litt for hardt, så dro vi til Hogs Breath cafe. der har de verdens møreste biff, du kan nesten spsie den med skje!! Og til dessert delte vi 4 en mudcake og en banoffie pie (banan og toffie pai)... :sikle:

Det var noe av det beste måltidet jeg har hatt, nyyydelig! Raap...hehehe

Så nå er jeg mett og fornøyd, og snart skal jeg legge meg ved siden av min herlige forlovede :kline:

Ha en fin kveld dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maikana

Goood morgen! :-)

Innom med en :klem: før jeg stikker avgårde på eksamen! Koselig og reflektert innlegg. Er enig i at man bør prøve å se det positive og være fornøyd med det man har. Selv er jeg høyere enn "normalt" og får høre at "å så høy du er" både titt og ofte. Litt irriterende at folk bare MÅ kommentere, men jeg tror ikke det er vondt ment, heller bare en slags reaksjon på at de føler seg små ved siden av meg. Høres kanskje ut som om jeg går med hodet godt plassert i atmosfæren nå, men jeg er ikke "mer enn" ca 185 altså. Men det er klart jeg ser høy ut ved siden av ei berte på 1,60. :ler:

Ok, her er min "top 5"

1. Magen min - den er flat og fin

2. Håret mitt - tjukt langt og blankt

3. Øynene - store

4. Leppene - fyldige

5. Puppene

:sjarmor:

Ha en stååålende westcoast day!!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Her er mine 5 ting:

* Lyse krøllete lokker

* Mørke naturlige bryn

* Proposisjonene mine (alle kg pent fordelt)

* Mitt "naturlige" utseende, med friske farger og fregner

* Tennene, som står på en ganske fin rekke..

Sånn... Dette brukte jeg skikkelig lang tid på gitt :-(

Uff, vi er altfor kritiske til oss selv :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for bidragene, Maikana og *lene*. Vi får fortsette å si positive ting til oss sjøl for vi er ganske sexy, er vi ikke? :wink: Hehehe...

Igår kveld var jeg så sinnsyk trøtt, og sov helt til klokka 10 idag. Sambo jobber hardt med prosjektet sitt og måtte avgårde tidlig for å ha møte med gruppa si. Jeg spiste frokost og så på Live dekningen av Schappele Corby- saken. Stakkars jente, 20 år i fengsel i Bali...de sier de skal prøve å la ho sone her i australia, og det håper jeg virkelig..Men det blir en laaang prosess. Sender alle gode tanker til ho..sjøl om det ikke hjelper no.. :cry:

Etter at sjokket fra dommen til Schappele roest seg, fikk jeg et kick og dro på gymmen. Jogga i 45 min ganske intenst og det va deilig! Noenganger så kan jeg bare løpe og løpe, svetten renner og ansiktet blir rødt som en tomat, men jeg løper alikevel.

Trente deretter styrke og fikk tøyd godt ut.

Da jeg kom hjem støvsugde jeg gulvet og badet og vaska over med grønnsåpe. Så nå er det blankt og reint her inne på våre 2 små rom. hehehe.

Hoppa inn i dusjen og nå sitter jeg her og sikler på en svært så god lasagne som sambo lagde igår. Vi har salat igjen også, så jeg skal kose meg med det nå.

Snart er det eggløsningstid, og vi humper avgårde ca annenhver dag. Det hadde vært artig om vi kunne unnfanget en liten spire i Australia før vi dro hjem..Vi skal forresten hjem om 29 dager...stemmer det? Vi drar den 26.juni? Herregud...så fort tida går!!!

Nå må jeg eta, vi sees seinere dere!

Muss

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm...Jeg har ei nyinnkjøpt dagbok som ligger å venter på meg. Den har blanke ark uten linjer og jeg må kontrollerer meg for å ikke skrive i den. Jeg er ikke ferdig med den gamle ennå, som begynte som en streng treningsdagbok, men glei over i en generell dagbok.

Nå er klokka kvart over 11 på kveldinga, og det har vært en veldig rolig kveld. Jeg skulle ha jobba med lekser, men er så forbaskade lat :evil:

Sambo endte med å dra ut for å kjøpe litt junk til oss.

Og så er jeg så irritabel!! Bare denna murringa fra maskinen gjør meg irritert.

Jeg lurer på om jeg har hatt eggløsning idag,eller så får jeg det snart. Jeg var kjempetrøtt etter lunsjen, med verk i beina, og la meg i senga. Men jeg klarte ikke å sove. tror jeg. veit ikke kor lenge jeg lå engang. Rare greier. Da jeg sto opp var jeg uggen og småkvalm, og det hjalp å spise sjokolade is :sjarmor:

Etter en liten stund ble alt bra igjen.

jeg klarer ikke å la være å lese i gravid dagbøkene om dagen...Elsker å lesa om de som fikk barn, og tiden etterpå. Med smerter etter fødselsen og gleden over å ha den lille i fanget. Håper intenst jeg også får oppleve det snart. Krysser fingrene.

Nå skal jeg legge meg snart. Vil skru av dataen. drømme søtt :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter en treig og lat morgen, har jeg nå rukket og spise og dusje, og klokka er allerede halv 2! Ooops... Tar det rolig i helgene hvis jeg kan. Elsker å bare late meg lenge om morgene. Very nice indeed.

Men nå har sambo dratt på uni for å jobbe, og jeg skal hive meg på leksene mine. Har litt å gjøre fram til torsdagen for da er VIC6 (visual culture 6) due.

Dagen MÅ gjøremål:

*Skrive ferdig Artist statement

*exhibiton proposal

*Finne ut hvordan jeg legger til tekst i photoshop. Layering..

*Bør nok gå en tur også, men spørs om jeg gidder :tunge1:

Dagens HAR LYST til gjøremål (som kan brukes som premie):

*Kose meg med en film, eller serie. Elsker Darling Buds of May (som på norsk heter Familien Larkin). den gjlr meg så bekjymringsfri.

*Sove

*Planlegge livet mitt. Skrible i dagboka mi.

*Spise is

*Sjokolade

Dagens VIL SÅ GJERNE VITE, MEN ER FYSKISK UMULIG gjøremål:

*om jeg blr gravid denne måneden....

(tror aldri vi har 'kosa' oss så mye før, og GUD så deilig det er!! :sjarmor:

Dryss litt babystøv over til oss mens dere hjemme ligger å sover søtt :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...