Gå til innhold

Ul Martin Lundring


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei,

Noen som har vært på ul mellom uke 12-15 og fått oppgitt feil kjønn på tidlig ul hos Martin Lundring?

Bare spør av ren nysgjerrighet 😁

 

Anonymkode: 434a6...d34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei,

Noen som har vært på ul mellom uke 12-15 og fått oppgitt feil kjønn på tidlig ul hos Martin Lundring?

Bare spør av ren nysgjerrighet 😁

 

Anonymkode: 434a6...d34

To jeg kjenner ihvertfall. Ble tippet jente, var gutter begge to :) det er vel ofte den veien de tipper feil. 

Anonymkode: 2c757...764

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært der i mine graviditeter og han har sett kjønnet alle gangene i uke 13. I tillegg er han veldig grundig og forklarer godt, absolutt verdt hver krone 🙂

Anonymkode: 04984...0c9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

To jeg kjenner ihvertfall. Ble tippet jente, var gutter begge to :) det er vel ofte den veien de tipper feil. 

Anonymkode: 2c757...764

Hvilken uke var det de var der?😊

Anonymkode: 434a6...d34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har vært der i mine graviditeter og han har sett kjønnet alle gangene i uke 13. I tillegg er han veldig grundig og forklarer godt, absolutt verdt hver krone 🙂

Anonymkode: 04984...0c9

Det er det jeg har hørt også 😁

Anonymkode: 434a6...d34

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fått vite kjønn av han i uke 12, det var riktig. Han sier om det er for tidlig å se. Men jeg fikk vite på Ahus at jeg ventet jente i uke 22 og når jeg var hos Lundring i ule 32 så var det gutt😂

Anonymkode: 0768f...559

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Fått vite kjønn av han i uke 12, det var riktig. Han sier om det er for tidlig å se. Men jeg fikk vite på Ahus at jeg ventet jente i uke 22 og når jeg var hos Lundring i ule 32 så var det gutt😂

Anonymkode: 0768f...559

Oj, såpass sent ja!!😁👶🏼 Det var jo en veldig spenning da!!😂❤️

Anonymkode: 434a6...d34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er verdt alle pengene uansett om han har rett på kjønn eller ikke :) veldig grundig, effektiv og veldig hyggelig. Jeg var der i uke 13+4, han tippet jente og sa samtidig at jeg skulle være forsiktig med å kjøpe inn masse rosa av den grunn fordi det fortsatt var tidlig. 

Jeg fikk jente :) 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Marisana skrev:

Han er verdt alle pengene uansett om han har rett på kjønn eller ikke :) veldig grundig, effektiv og veldig hyggelig. Jeg var der i uke 13+4, han tippet jente og sa samtidig at jeg skulle være forsiktig med å kjøpe inn masse rosa av den grunn fordi det fortsatt var tidlig. 

Jeg fikk jente :) 

Så koselig💗 takk for svar

Anonymkode: 434a6...d34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Dævendøtte skrev:

Han sa min datter kom til å få ei jente. Det fikk hun. Fin fyr! 

Gratulerer 💗

Anonymkode: 434a6...d34

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dævendøtte
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gratulerer 💗

Anonymkode: 434a6...d34

😍 Takk! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På begge mine (ca uke 12-13 på begge to) har han sagt at de mest sannsynlig var jenter, men han turte ikke si det hundre prosent. 

Begge var jenter :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, Marimba skrev:

På begge mine (ca uke 12-13 på begge to) har han sagt at de mest sannsynlig var jenter, men han turte ikke si det hundre prosent. 

Begge var jenter :) 

Så herlig 💗👶🏼

Anonymkode: 434a6...d34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uke 13+3. Han tippet jente, med 95% sikkerhet :P

Det stemte. 

for å være ærlig er han verdt pengene, uavhengig av om han sier riktig kjønn eller ikke. Utrolig grundig, og flink til å forklare hva han ser. 

Neste svangerskap blir oul hos han ^^ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er så fantastisk flink!! Verdt hver eneste lille krone og øre! Han brukte 1 time, viste masse, forklarte super nøye og generelt interessert i hver detalje. Jeg var der i uke 28, han var ikke i tvil om kjønnet. Jeg hadde oul på sykehuset i uke 18, kjønnet var umulig å se. Så ble jeg syk og gjennomgikk to operasjoner i uke 21&22, fikk ul før og etter hver operasjon og siden de syntes synd på meg sjekket de etter kjønn hver gang. Umulig å se. Lundring så kjønnet på 2 sekunder, og sa det så kult «sønnen din kommer til å slite litt. Han har kjønnslepper 🤣» morsom kar! 

Anonymkode: 11e41...ad0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

10 timer siden, Sinsiew skrev:

Uke 13+3. Han tippet jente, med 95% sikkerhet :P

Det stemte. 

for å være ærlig er han verdt pengene, uavhengig av om han sier riktig kjønn eller ikke. Utrolig grundig, og flink til å forklare hva han ser. 

Neste svangerskap blir oul hos han ^^ 

Takk for svar og gratulerer med jente💗👶🏼

Anonymkode: 434a6...d34

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han er så fantastisk flink!! Verdt hver eneste lille krone og øre! Han brukte 1 time, viste masse, forklarte super nøye og generelt interessert i hver detalje. Jeg var der i uke 28, han var ikke i tvil om kjønnet. Jeg hadde oul på sykehuset i uke 18, kjønnet var umulig å se. Så ble jeg syk og gjennomgikk to operasjoner i uke 21&22, fikk ul før og etter hver operasjon og siden de syntes synd på meg sjekket de etter kjønn hver gang. Umulig å se. Lundring så kjønnet på 2 sekunder, og sa det så kult «sønnen din kommer til å slite litt. Han har kjønnslepper 🤣» morsom kar! 

Anonymkode: 11e41...ad0

Fantastisk 👍🏼😁

Anonymkode: 434a6...d34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...