Gå til innhold

Må man bruke shorts når man spiller fotball?


LoveYA

Anbefalte innlegg

Hei jeg har begynt på fotball--- Astor, og jeg skal være med på noen treninger for å se hvordan det er og om jeg vil kan jeg fortsette. Men noe jeg tenker på plager meg og det er at jeg lurer på om man (MÅ) bruke shorts når man spiller fotball om sommeren, jeg liker meg ikke i shorts og hvis vi må det så kommer jeg til å ikke gå dit selvom jeg elsker fotball.  jeg vil heller bruke gym bukse også shorts på det hvis det er mulig men vet ikke om det er lov så hva burde jeg gjøre. Probleme er shorts jeg hater det. så kan man unngå å bruke shorts på fotball om sommeren?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Ja du kan bruke bukse, eller nikker og strømper. Ingen som bryr seg, her i nordnorge brukes av og til shorts med stillongs under til og med. Viktigste er at du syns det er gøy og god trening. 

Endret av Snabeltann
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge du har fotballshortsen utenfor så går det helt fint å bruke tights eller annen jogge/gymbukse som du velger selv. Husk leggbeskyttere, da.

Anonymkode: 9703d...8d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Så lenge du har fotballshortsen utenfor så går det helt fint å bruke tights eller annen jogge/gymbukse som du velger selv. Husk leggbeskyttere, da.

Anonymkode: 9703d...8d9

Dette er vel på kamper, forresten. På trening er det ikke sikkert du trenger å bruke fotballshortsen engang. Lykke til, håper du får det moro på fotballen.

Anonymkode: 9703d...8d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...