AnonymBruker Skrevet 26. mars 2019 #1 Skrevet 26. mars 2019 Skal ha visning i morgen,og lørdag renset og oljet jeg kjøkkenbenken. Benken ser flott ut,men lukten sitter fortsatt ganske godt i huset. Har søkt på nettet og funnet et triks om aktivt kull. Dette er nå kjøpt inn,men det er i pulverform. Ifølge nettet skal jeg ha det sammen med et vått kjøkkenpapir. i en bøtte. Hvor mye kull,hvor mye kjøkkenpapir og hvor vått? Håper på raske og konstruktive svar. Anonymkode: 8f319...801
Pierre Gynt Skrevet 26. mars 2019 #2 Skrevet 26. mars 2019 Ozonmaskin - se om du får leid en på kort varsel.
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2019 #3 Skrevet 26. mars 2019 Jeg satte aktivt kull og kjøkkenpapir litt rundt omkring, og ventilatoren på full guffe (kullfilter). Så må megler være flink til å vinkle det positivt : pent holdt kjøkkenbenk, kjøper trenger ikke olje før om et år. Om noen velger å ikke legge inn bud fordi det lukter av en vedlikeholdt kjøkkenbenk, tenker jeg de ikke er spesielt interessert. Men var selvsagt ikke akkurat dette jeg ønsket. Anonymkode: 8f319...801
Pierre Gynt Skrevet 26. mars 2019 #4 Skrevet 26. mars 2019 (endret) 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg satte aktivt kull og kjøkkenpapir litt rundt omkring, og ventilatoren på full guffe (kullfilter). Så må megler være flink til å vinkle det positivt : pent holdt kjøkkenbenk, kjøper trenger ikke olje før om et år. Om noen velger å ikke legge inn bud fordi det lukter av en vedlikeholdt kjøkkenbenk, tenker jeg de ikke er spesielt interessert. Men var selvsagt ikke akkurat dette jeg ønsket. Anonymkode: 8f319...801 Det handler jo om den underliggende psykologien. Hvis nybakt bollelukt fører til at folk blir mer interesserte i en leilighet, så er det nærliggende å tro at løsemiddellukt fører til det motsatte. Men for all del, det er lenge til lørdag - mye lukt vil forsvinne. Dog er ozonmaskin det mest effektive for å fjerne lukt. Det brukes i bil som lukter røykt, osv. edit: ser nå at du skal ha visning i morgen også. Bare å kjøre på med lufting og håpe på det beste. Endret 26. mars 2019 av Purt Gull
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2019 #5 Skrevet 26. mars 2019 Sett på godt med varme for så å sjokklufte 🙃 Anonymkode: acc76...5a1 1
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2019 #6 Skrevet 26. mars 2019 Vel,nå spurte jeg sønnen om han merket lukten,og han forsto ikke hvilken lukt jeg siktet til. Så kanskje det bare er meg som boligselger som er ekstra sensitiv for alt som jeg tror kan dra ned inntrykket. Anonymkode: 8f319...801
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2019 #7 Skrevet 26. mars 2019 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vel,nå spurte jeg sønnen om han merket lukten,og han forsto ikke hvilken lukt jeg siktet til. Så kanskje det bare er meg som boligselger som er ekstra sensitiv for alt som jeg tror kan dra ned inntrykket. Anonymkode: 8f319...801 Hvorfor ikke bare opplyse om det ved visning? Og det stemmer nok at du er ekstra sensitiv. Men du kan få folk på visning som også er det og stusser, så er det veldig greit å ha fått beskjed om hva lukten kommer av. Trolig vil jo folk som evnt kjenner lukten spørre og da er det greit at visningspersonell vet så viktig å opplyse dem i hvertfall. Anonymkode: d28ba...7b7
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2019 #8 Skrevet 26. mars 2019 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor ikke bare opplyse om det ved visning? Og det stemmer nok at du er ekstra sensitiv. Men du kan få folk på visning som også er det og stusser, så er det veldig greit å ha fått beskjed om hva lukten kommer av. Trolig vil jo folk som evnt kjenner lukten spørre og da er det greit at visningspersonell vet så viktig å opplyse dem i hvertfall. Anonymkode: d28ba...7b7 Det skal jeg absolutt gjøre. Det går jo an å vri det positivt " Og som du ser, har eier tatt godt vare på kjøkkenbenken. Den er nylig renset og oljet slik at den holder seg fin lengre." Anonymkode: 8f319...801
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå