Gå til innhold

Dere som ikke deltar på 17.mai, hva gjør dere i stedet?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

"Dere som ikke deltar på 17.mai, hva gjør dere i stedet?"

Nesten alle som har svart her deltar på 17. mai, det var jo ikke det som var spørsmålet... 

Anonymkode: 90b12...570

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skal etter planen føde noen dager før 17 mai og bli satt igang 17 mai. 

Så min plan er å være hjemme med mann, hund, og eldstebarnet. Kanskje grille om vi orker. 

Men Skal ikke se bort ifra at eldstemann drar ut en tur med pappaen sin. Noe jeg har veldig lyst til å være med på men innser at kanskje er litt umulig ☺️😩

Anonymkode: e5eda...55f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stikker på utenlandstur. 

Er billigste helgen i året å fly ut av Norge. Fineste tiden i Europa, og du slipper alt av barnefamilier på flyet. 

Anonymkode: c525c...5d6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og en venninne går på fjelltur hvert år på 17.mai. 

2-3 timers tur med god niste og en liten champis i sekken - kjempefin tradisjon :-)

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Jeg går på lang tur i skog og mark. 

 Ellers sitter jeg en del med dataspill, eller surfer på Internett.                 

Anonymkode: 9621b...a8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.3.2019 den 10.58, Cookiemonster skrev:

Jeg og en venninne går på fjelltur hvert år på 17.mai. 

2-3 timers tur med god niste og en liten champis i sekken - kjempefin tradisjon 🙂

 

Men dere har ikke barn? 

Hvorfor leser ikke folk spørsmålet? Det var én setning liksom🤷‍♀️

Anonymkode: 91589...f98

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Men dere har ikke barn? 

Hvorfor leser ikke folk spørsmålet? Det var én setning liksom🤷‍♀️

Anonymkode: 91589...f98

Men det er jo aktiviteter man kan ta med barn på. Og kan med det være gode innspill til TS. 

Problemstillingen var heller ikke "Kritiser alle som ikke svarer 100% på spørsmålet". Så hva bidrar du egentlig med i tråden?

 

Anonymkode: c525c...5d6

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trives med livet vårt.....   

Anonymkode: 90608...d52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her

Jeg postet denne tråden under "Barn og familie", jeg skrev ikke ordet "barn" i overskriften, men det står inni innlegget, men tråden ble flyttet hit... Jeg postet denne tråden i "Barn og familie" da jeg i utgangspunktet ønsket å høre fra de med barn da det gjerne er litt annerledes hva man velger å gjøre med barn enn uten barn. Men veldig fint med innspill unasett altså :) 

Vi skal gå i toget, men etterpå så hadde vi tenkt  å finne på noe annet, så vi skal jo feire litt, men er mye igjen av dagen i vår by når toget er over. Var derfor jeg startet tråden for å få litt ideer til hva man kan finne på :)  

Anonymkode: 7c275...edd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I år reiser vi til syden, takk og lov. Andre 17 mai går jeg tur i fjellet om barna er hos far. Det er herlig, møter ikke en sjel!😍 ungene er ikke begeistret for tog, men ønsker å delta på skolearrangement. Om det passer- fra pleier jeg å sende de til far for å være med på skolen. Kansje får jeg en ekstravakt på jobb jeg kan skylde på. Jobber turnus- det er en fin ting på slike dager;) 

Anonymkode: a3393...2b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS, få er tålmodige nok til å lese et helt innlegg på kvinneguiden. Er ikke akkurat skjønnlitteratur det er snakk om. Er det et spørsmål i overskriften så svarer de aller fleste på det.

Med barna har vi hatt to 17. mai på ski i fjellet. Noen år er presset på barna (og forsåvidt oss) om å delta på skolens og lokalsamfunnets 17. mai-arrangementer sterkere enn andre år, så har dessverre bare fått det til med god samvittighet to ganger.

Anonymkode: f4a90...905

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg og samboer koser oss heller hjemme, med god mat. Vi har solvendt veranda så vi tilbringer hele dagen på den når det er fint vær ☺️ 

Anonymkode: aa1f8...76f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selvom man ikke er blant folkemengden eller deltar på skoleorganiserte arrangementer så deltar man på 17 mai ved å feire dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deltar på det meste, mens jeg kurer på hva det er med folk som ikke greier å være med på denne ene dagen, men må velte seg i egoismen sin.

Anonymkode: ac709...f03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...