AnonymBruker Skrevet 25. mars 2019 #1 Skrevet 25. mars 2019 Jeg skulle helst ha gått ned så mye som mulig på 4 uker. Vil selv kalle meg lett overvektig. Tips ? Anonymkode: c957f...9e2
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2019 #2 Skrevet 25. mars 2019 Kutt kraftig ned på saltinntaket, da vil du miste mye vannvekt. Så må du spise færre kalorier enn du forbrenner. Så enkelt og så vanskelig Anonymkode: fc70b...1f0
Million Skrevet 25. mars 2019 #3 Skrevet 25. mars 2019 Bevege seg mer, og forbruke mer energi i hverdagen. I tillegg bør man tenke over hva man putter i seg, og droppe de mest sukkerholdige varene og droppe ting som alkohol osv (mye kcal i alkohol). Les denne om vektnedgang pr uke (det er myter ute og går): https://www.aftenposten.no/100Sport/sprek/Slankemyten-stemmer-ikke---Jeg-avkrefter-den-hver-dag-195970b.html
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2019 #4 Skrevet 25. mars 2019 Dette er ikke hjernekirurgi. Kutt ut alt som er åpenbart usunt: godteri, fast food, alkohol. Tell kalorier. Tren hardt og mye. Hvis du skal se ekstra bra ut til et arrangement kan det lønne seg å kutte salt og karbohydrater noen dager før Anonymkode: c2d0d...3f0
Durinur Skrevet 25. mars 2019 #5 Skrevet 25. mars 2019 Vil tippe du kan gå ned en del på fire uker hvis du lager deg et godt treningsopplegg og en god kostholdsplan. Så er problemet selvfølgelig å holde seg til disse i alle fire ukene da. Det er gjerne vanskeligere enn man skulle tro.
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2019 #6 Skrevet 25. mars 2019 Carb cycling er meget effektivt. Krever at du teller både kalorier og macroer. Kombiner det med HIIT 3-4 ganger i uken og du vil se forandringer på 4 uker. Anonymkode: fc226...a62
HanRuler Skrevet 25. mars 2019 #7 Skrevet 25. mars 2019 Som alle andre sier; fjern sukker og annet du vet er drittmat fra hverdagen din. Tren 3-4 ganger i uka, jogging er effektivt (for min del). Jogg over 1 time og til du blir godt sliten. Å tell kalorier, vit hva du får i deg. Hold deg under behovet du egentlig har for inntak, (høyde+ nåværende vekt). Klarte selv å gå ned 5 kilo på en uke med jogging og ved å spise kornprodukter og egg/kylling til middag, i småporsjoner. Knekkebrød, havregryn og grovt brød om du ikke gidder knekkebrød, men da 100% grovhet. Alt dette holder på metthetsfølelsen litt lenger. Kjør på med magert pålegg som kalkun og ellers enkle mellommåltider som yoghurt og eller noe så trasi som en jævla pære om du blir småsulten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå