Gå til innhold

Utenlandske menn


Tinkywinky

Anbefalte innlegg

Regner med flertallet av damer her har opplevd å få meldinger fra menn på f eks Facebook eller andre sosiale medier som aldri gir seg, fra utenlandske menn. (Helst fra dem som har flyttet til Norge, og fått oppholdstillatelse alt. Ellers skjønner jo jeg også evt at det gjelder å finne seg noen som kan gi de oppholdstillatelse, UTEN å fremstå rasistisk, men tror de fleste skjønner hva jeg mener.)

Det jeg oppriktig lurer på er hvorfor flertallet av de aldri gir seg? Altså.. holder/holdt de på, på samme måte med dem fra hjemlandet sitt også? Fungerer den strategien der med de damene der de kommer fra? Er det slik folk der nede/oppe får seg damer, bare mase og være innpåsliten? Mase lenge nok til noen faktisk bare gir opp og tar dem? Eller blir det ansett som dårlige sosiale antenner der også? Jeg bare skjønner ikke hvorfor de gidder å holde på med noen som gir klar beskjed om at nei, jeg er ikke interessert. Normalt sett gir jo folk opp, og går videre til neste. Man holder da ikke på år etter år?  Eller måneder etter måneder? Eller uker etter uker for den saks skyld? 

 

Ja; jeg er oppriktig nysgjerrig! Mener virkelig ikke å tråkke på noen tær. 

 

 

Endret av Tinkywinky
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Man blokkerer, da kan de ikke fortsette. 

Anonymkode: 11989...d1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God dag mann økseskaft. Ja de mangler helt elementære sosiale antenner, som at man lar folk få være i fred. I disse landene og i den kulturen så blir kvinner sett på som et objekt som må dekkes til for å ikke fremstå som fristende for seksuelle ustyrelige mannedyr uten noe form for egenkontroll over sitt eget vesen. I disse kulturene må de verne om slikt, fordi dem rett og slett ikke klarer å ta ansvar for sine egne handlinger. Da må man pakke inn kvinner i laken, slik at ikke de ustyrlige apene skal bare ta seg til rette. Ja, for i slike kulturer så vil de "ta seg til rette" om muligheten byr seg, ellers hadde det ikke vært behov for å dekke kvinnen til på den måten. Tenk litt på det, så ser du bildet av hvor lite intelligent denne kulturen er, de lever alle i fattigdom og har aldri klart å bygge et godt demokrati med ytringsfrihet.

Anonymkode: c7879...9a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flertallet er nok bare Nigeriabrev/svindel.

Hvis du blir kontakta ofte, finnes det mulighet for blokkering. 

Anonymkode: 324df...4fe

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet man fint kan blokkere. Det gjør jeg ofte. Dessverre. Da jeg synes det er sykt det de holder på med. Er jo terrorisering. Jeg tenkte faktisk ikke nødvendigvis på de fra de landene der niqab, hijab etc er noe man må ha. Det har vært like så med tyrkere (okei, eneste jeg kom på som driver på slik, men ikke har det andre som nødvendighet.). 

Og nei; tenker på folk som skriver norsk, dog gebrokkent, men allerede bor i Norge. Egentlig hvorfor de er så desperate? Jeg er mer interessert i tankegangen. Ikke hva man skal gjøre i henhold til blokk. Bare genuint lurer på om de holder på slik der de kommer fra. Bare «mas litt» mer så er damene på gli? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, Tinkywinky skrev:

Vet man fint kan blokkere. Det gjør jeg ofte. Dessverre. Da jeg synes det er sykt det de holder på med. Er jo terrorisering. Jeg tenkte faktisk ikke nødvendigvis på de fra de landene der niqab, hijab etc er noe man må ha. Det har vært like så med tyrkere (okei, eneste jeg kom på som driver på slik, men ikke har det andre som nødvendighet.). 

Og nei; tenker på folk som skriver norsk, dog gebrokkent, men allerede bor i Norge. Egentlig hvorfor de er så desperate? Jeg er mer interessert i tankegangen. Ikke hva man skal gjøre i henhold til blokk. Bare genuint lurer på om de holder på slik der de kommer fra. Bare «mas litt» mer så er damene på gli? 

Er jo bare og kun la venner, eller venners venner kunne kontakte deg så er problemet løst. De fikser du lett i innstillinger.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

51 minutter siden, Tinkywinky skrev:

Bare «mas litt» mer så er damene på gli? 

Det er vel helst i Norge de opplever at folk er så naive + har noe de vil ha.

Anbefaler deg å lese aviser, det står det stadig om folk i Norge som biter på nærmest hva det skal være. Kjærlighet, sex, oppmerksomhet...og så blir de svindlet.

Anonymkode: 11989...d1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg aldri opplevd. Staute Amerikanere i uniform med så mange utmerkelser på at de knapt kan stå oppreist derimot...😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også lurt litt på det samme. Synes dette er veldig interessant. Spesielt menn fra midtøsten er veldig opptatt av å gi masse oppmerksomhet til kvinner, fordi de ikke har hatt mulighet til det i hjemlandet dems. Der er det vanlig å gi masse komplimenter, overøse kvinnene med gaver og smykker osv.  De er ikke vandt med at jenter smiler eller vinker til dem. For i deres kultur handler dette om ære hos familien, der kvinnene ikke burde se på menn de ikke kjenner. Mennene er jo veldig snille og de vil det som regel bare godt, men jeg er enig i at det kan bli litt mye. Men kvinner er lettere tilgjengelig i Norge, og da er det kanskje litt vanskelig å holde seg i tøylene.  I afrikanske land er det jo vanlig (ikke overalt), at mennene banker på døren til en kvinne de har sett seg ut for å spørre familien om giftemål. De har vell et annet forhold til dating enn det vi i vesten har, eller de har ikke et forhold til dating. Fleste av dem i alle fall. 

Anonymkode: 1adb0...fa9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...