Gå til innhold

Korte skjørt og truseløs eller med truse? Nysjerrig 😊


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

3 timer siden, AnonymBruker skrev:
  Vis skjult innhold

 

Anonymkode: 5d2ee...609

Truseløs har to fordeler.

1 Det vakre kvinnekjønnet blir lettere synlig ved eks vind.

2 Lukten av fitte merkes  lettere når jentene går truseløse.

Anonymkode: 2191d...063

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lengre skjørt og truseløs er sexy. Kort skjørt og truseløs er i de fleste tilfeller i mine øyne vulgært og påtrengende. Da kan «alle» se fitta di. Mange vil gjerne unngå å se andres fitte ufrivillig. Men å overraske ens partner kan jo være hyggelig i det private rom eller på en strand i et varmt land eller lignende...

Anonymkode: 80a32...ef4

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lengre skjørt og truseløs er sexy. Kort skjørt og truseløs er i de fleste tilfeller i mine øyne vulgært og påtrengende. Da kan «alle» se fitta di. Mange vil gjerne unngå å se andres fitte ufrivillig. Men å overraske ens partner kan jo være hyggelig i det private rom eller på en strand i et varmt land eller lignende...

Anonymkode: 80a32...ef4

Nå skjønner jeg ingenting. Hvem vil unngå å se en andres fitte?  Alle normale vil se en fitte, og det vil nok de fleste damer også. Synet av ei fitte setter spiss på dagen.

Anonymkode: 2191d...063

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Gjest Paramount
På 25.3.2019 den 3.37, AnonymBruker skrev:

Lengre skjørt og truseløs er sexy. Kort skjørt og truseløs er i de fleste tilfeller i mine øyne vulgært og påtrengende. Da kan «alle» se fitta di. Mange vil gjerne unngå å se andres fitte ufrivillig. Men å overraske ens partner kan jo være hyggelig i det private rom eller på en strand i et varmt land eller lignende...

Anonymkode: 80a32...ef4

Enig i denne tankegangen. Synes ikke korte tettsittende skjørt egner seg til daglig, og korte lette skjørt innebærer en risiko for at noe synes ufrivillig av og til, og da synes jeg det er mest sexy med et lite glimt av trusa, ikke musa. Lengre skjørt er mer elegant, og da kan hun i tillegg velge selv når hun vil pirre partneren. 

fl5.gif.9b47e35f1228138782e21e399c06a673.gif

Endret av Paramount
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj. Bruker alltid høye, hvite truser. Alt annet er ekkelt.

Anonymkode: f9ecb...ae3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 3/25/2019 at 3:48 AM, AnonymBruker said:

Nå skjønner jeg ingenting. Hvem vil unngå å se en andres fitte?  Alle normale vil se en fitte, og det vil nok de fleste damer også. Synet av ei fitte setter spiss på dagen.

Anonymkode: 2191d...063

Att det var???

Anonymkode: af87d...04e

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 3/25/2019 at 3:48 AM, AnonymBruker said:

Nå skjønner jeg ingenting. Hvem vil unngå å se en andres fitte?  Alle normale vil se en fitte, og det vil nok de fleste damer også. Synet av ei fitte setter spiss på dagen.

Anonymkode: 2191d...063

Nei, vet du hva! Å se andres kjønn som de går og vifter med, er støtende. 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I mitt hode er det betydelig mere spennende å overlate litt til fantasien.

Synes alternativet med truseløs og kort skjørt høres direkte smakløst ut.

Pent undertøy løfter kvinnekroppen i mine øyne.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har heldigvis alltid truse på. Og strømpebukse om vinter/om det er kjølig, eller kort tights om det er varmt. Sånn at jeg slipper gnagsår på innsiden av lårene. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Peanut

Ikke alltid jeg bruker truse om det er varmt. Har så pass lengde på skjørt/kjole at det ikke synes når jeg sitter ^^, 

Kort skjørt og uten truse blir litt påtrengende. Dessuten virker det noe ukult å sitte med dels bar stump på en stol, med tanke på ymse uhumskt som måtte være på den :sleep:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Truseløs egner seg dårlig for oss som har hyppig sex. For de lite spontane som kan planlegge slikt funker det sikkert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det hadde jeg aldri gjort. Gått i kort skjørt og uten truse. Hadde vel sannsynligvis ikke gått i langt skjørt uten truse heller, men jeg må tilstå at det har forekommet en gang eller to i yngre dager (men altså ikke med kort skjørt, kun langt). Da gjorde jeg det for kjærestens skyld.

Nå er det utenkelig å gå uten truse. Bare tanken på å sitte på skjørtet uten truse i mellom som kan samle opp rumpesvette og utflod fra musa.... æsj. Sitte og gni sånt inn i skjørt som kanskje ikke tåler mer enn 30-40 C i vask??? 

Uansett, jeg er i alle fall for gammel til sånt nå. Ingen er vel interessert i å se den halvgamle, hårete musa mi 😛

Anonymkode: ab5d1...ed1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, Peanut skrev:

Ikke alltid jeg bruker truse om det er varmt. Har så pass lengde på skjørt/kjole at det ikke synes når jeg sitter ^^, 

Kort skjørt og uten truse blir litt påtrengende. Dessuten virker det noe ukult å sitte med dels bar stump på en stol, med tanke på ymse uhumskt som måtte være på den :sleep:

Jeg synes det er spennende å gå truseløs, det er riktig som du skriver så man må jo være litt forsiktig når man setter seg på en stol som det kan være uhumskheter på....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det hadde jeg aldri gjort. Gått i kort skjørt og uten truse. Hadde vel sannsynligvis ikke gått i langt skjørt uten truse heller, men jeg må tilstå at det har forekommet en gang eller to i yngre dager (men altså ikke med kort skjørt, kun langt). Da gjorde jeg det for kjærestens skyld.

Nå er det utenkelig å gå uten truse. Bare tanken på å sitte på skjørtet uten truse i mellom som kan samle opp rumpesvette og utflod fra musa.... æsj. Sitte og gni sånt inn i skjørt som kanskje ikke tåler mer enn 30-40 C i vask??? 

Uansett, jeg er i alle fall for gammel til sånt nå. Ingen er vel interessert i å se den halvgamle, hårete musa mi 😛

Anonymkode: ab5d1...ed1

Jeg har hørt rykter om at det fortsatt er muligheter for å barbere selv om man nærmer seg gammeldagene..  ;)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Hr. Aktiv skrev:

Jeg har hørt rykter om at det fortsatt er muligheter for å barbere selv om man nærmer seg gammeldagene..  ;)

Det er sant, men det er ingen vits. Jeg har ingen partner/kjæreste uansett som skal se eller ta på den, og det føles best å ha den naturlig behåret. Å drive og shave den daglig uten noen egentlig grunn gidder jeg ikke. Piggene som gror ut igjen på en dag eller to, hekter seg fast i trusestoffet og "lugger", det er veldig ubehagelig. Så enten må man shave omtrent daglig, eller ikke i det hele tatt. Bare klippe litt av det lengste.

Av en eller annen grunn føles det mere "svett" og klamt der nede om man ikke har hår. Med hår fungerer bedre.

Sånn, der fikk du vite litt :fnise:

 

Anonymkode: ab5d1...ed1

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Peanut
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 Bare tanken på å sitte på skjørtet uten truse i mellom som kan samle opp rumpesvette og utflod fra musa.... æsj. 

 

Vel, for min del, etter å ha dager der jeg går uten truse så merker jeg at underlivet ikke avgir like mye utflod. Jeg plages heller ikke av infeksjoner. 

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Av en eller annen grunn føles det mere "svett" og klamt der nede om man ikke har hår. Med hår fungerer bedre.

Anonymkode: ab5d1...ed1

Jeg er av motsatt oppfatning, for min del er det mer klamt og «svett» med hår der nede, så jeg er barbert. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...