Gå til innhold

Svarte flekker i dusjen, hva kan det være?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvis det er lov å spørre om da, ser det er så mange som er ute etter å ta ts her på KG. Vet ikke hva det kan være, men jeg har et dusjhjørne (ikke kabinett), og ser det er noen svarte flekker på fugene på veggen i dusjen, altså mellom flisene. Kan disse vaskes vekk på noen måte? Noen som har peiling? 

Anonymkode: 44af2...0f5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Mugg.

Anonymkode: 42c97...c8f

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Det er sopp eller mugg.

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Mugg.

Anonymkode: 42c97...c8f

Er det samme som møll? Sorry men er ikke så god i norsk. Hvordan får jeg det vekke? 

AnonymBruker
Skrevet

Gamle såperester. 

Anonymkode: 45756...663

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvis det er lov å spørre om da, ser det er så mange som er ute etter å ta ts her på KG. Vet ikke hva det kan være, men jeg har et dusjhjørne (ikke kabinett), og ser det er noen svarte flekker på fugene på veggen i dusjen, altså mellom flisene. Kan disse vaskes vekk på noen måte? Noen som har peiling? 

KG er fult av onde mobbere som bare elsker drama og elsker å gjøre livet surt for folk som genuint ønsker debatt. Stort sett kjærringer som holder på sånn, og da uavhengig av kjønn. Det er psykopati og det feiler sikkert disse folka en god del. 

Til hva disse flekkene kan være aner jeg ikke. Men du kan prøve å vaske det vekk med en tannbørste og en blanding av eddik og bakepulver. Se om det hjelper. 

Anonymkode: 32f89...e4f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

KG er fult av onde mobbere som bare elsker drama og elsker å gjøre livet surt for folk som genuint ønsker debatt. Stort sett kjærringer som holder på sånn, og da uavhengig av kjønn. Det er psykopati og det feiler sikkert disse folka en god del. 

Til hva disse flekkene kan være aner jeg ikke. Men du kan prøve å vaske det vekk med en tannbørste og en blanding av eddik og bakepulver. Se om det hjelper. 

Anonymkode: 32f89...e4f

Ja jeg leste noen andre innlegg og ble litt skremt.. Men takk for svar. Skal prøve skrubb nå :)

Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det samme som møll? Sorry men er ikke så god i norsk. Hvordan får jeg det vekke? 

Mugg er "mold" på engelsk. Søk på "mold in shower" for eksempel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...