lis62 Skrevet 24. mars 2019 #1 Skrevet 24. mars 2019 Hei Skal male stuevegger og kjøkkenvegger. Hva slags maling er best/finest ? Billig vs dyrest.
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2019 #2 Skrevet 24. mars 2019 Jeg liker veldig godt Jotun sin «Pure Color» Veldig matt og fin 👍 Fåes ofte på tibud på Monter og OBS bygg, så om du ikke har hastverk ville jeg avventet litt til den dukker opp på kampanje. Anonymkode: 4352d...e84
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2019 #3 Skrevet 24. mars 2019 Nå er ikke dette noe kjent merke i Norge, men da jeg malte hele huset mitt innvendig siste gang, brukte jeg en liten butikk på Torshov i Oslo, som er nå nedlagt. De solgte maling av merke Yunik, svensk merke, og folka der i butikken hadde mye mer kompetanse enn i maleavdeling på jernia, jeg fikk så mye mer hjelp der. Og maling var billigere enn Jotun. Jeg har malt med Jotun også, og merket ikke forskjell på kvalitet imellom disse. Nå er den Torshov butikken nedlagt, men ser at samme maling selges nå i denne nettbutikken. https://www.maxmaling.no/ Jeg har ikke prøvd å handle der, så kan ikke si noe om den nettbutikk. Men tenkte å prøve meste gang jeg skal male, fordi var så fornøyd med den maling sist. Anonymkode: aadee...156
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå