Gå til innhold

Hvorfor seksualiserer jenter/kvinner seg så mye på sosiale medier og med klesstil?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, AnonymBruker skrev:

En del mener jo at alle som ikke har burka seksualiserer seg. 

Anonymkode: c5ed0...0a6

Stor forskjell på bruka og fremstå som en prostituert..

Anonymkode: 9f150...311

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er helt ærlig ovenfor meg selv at jeg ikke tar disse jentene seriøst og kunne aldri innledet et seriøst forhold med noen som fremstiller seg selv som ei knulledukke. Hjelper ikke hvor deilig de måtte være og fin kropp de har. De er rett og slett ikke noe konemateriale.

Anonymkode: 9f150...311

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Trodde kvinner ikke ville bli sett på som et seksuelt objekt.. Men over alt hvor jeg ser på sosiale medier og youtube så spiller jenter på sex. Er det rart at menn seksualiserer kvinner når uansett hvor man går på sosiale medier finner man pupper, lår, rumpe og trutmunn. 

Istedet for å klage på at menn blir kåte av slike bilder/videoer, så kanskje jenter/damer bør slutte å seksualisere seg. Er mange som lever av dette og har patreon konto der de viser ekstra sexy innhold som de ikke kan legge ut på youtube. Er dette den nye formen for prostitusjon?

Anonymkode: 9f150...311

Kvinner vil ha oppmerksomhet og bekreftelser. De færreste av dem er så seksuelle som de gir inntryk av. Men bruker det som agn for å få bekreftelse. Pump and dump, slike exhibisjonistiske og selvsentrerte kvinnfolk er duganes kunn til å snyte seg med.

Anonymkode: c7b23...ef4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Stor forskjell på bruka og fremstå som en prostituert..

Anonymkode: 9f150...311

Jeg har fått ekle meldinger fra fremmede pga bilder av normalt treningstøy, ballkjole med åpen rygg og liknende. Hadde ikke utringning eller kamera oppi ræva på noen av bildene. Folk blir ville av litt hud. Dette er nok folk som besvimer av å se ei dame i bikini. 

Anonymkode: c5ed0...0a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kvinner vil ha oppmerksomhet og bekreftelser. De færreste av dem er så seksuelle som de gir inntryk av. 

Anonymkode: c7b23...ef4

Du er lei deg fordi du ikke fikk napp?

Anonymkode: c5ed0...0a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lett å få oppmerksomhet da. Pluss naive. Tror at de kan gjøre det uten at menn får lyst til å knulle dem. Før gikk de lettkledd, men da så ikke halve verden det. Nå får de tilbakemelding fra 50 stk på en halvtime. 

Anonymkode: afd8e...71c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...