Gå til innhold

vanskeligheter med å få kontakt med det motsatte kjønn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har utfordringer å få kontakt med pene jenter, metode for å få det til? Får særlig problemer når jeg er i nærheten av jenter som viser kløft, fordi jeg synes det er veldig pent. 

Anonymkode: eac2f...98e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, herremann skrev:

Ikke vær så "på". Damer merker når du er ute etter sex. 

nå tenkte jeg mer relasjon, få dialog.

Anonymkode: eac2f...98e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pene jenter er akkurat like mye menneske, og like forskjellige som alle andre. Hvordan snakker du med andre? Der har du metoden din. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må runke før du går ut på byen. 

Anonymkode: e2639...375

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Skriblerinna skrev:

Pene jenter er akkurat like mye menneske, og like forskjellige som alle andre. Hvordan snakker du med andre? Der har du metoden din. 

opplever det er ekstremt med norske kvinner, jeg er skiller meg nok ut at jeg får den oppriktige dialogen med noen.

Anonymkode: eac2f...98e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker said:

opplever det er ekstremt med norske kvinner, jeg er skiller meg nok ut at jeg får den oppriktige dialogen med noen.

Anonymkode: eac2f...98e

Det der forsto jeg ikke.

Anonymkode: 4e273...de7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

opplever det er ekstremt med norske kvinner, jeg er skiller meg nok ut at jeg får den oppriktige dialogen med noen.

Anonymkode: eac2f...98e

Hva er ekstremt? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det der forsto jeg ikke.

Anonymkode: 4e273...de7

du har ikke skrevet noe her forut heller.

Anonymkode: eac2f...98e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Skriblerinna skrev:

Hva er ekstremt? 

avstanden der man skjønner hverandre, kanskje fordi norske kvinner er særdeles harde, og lite myke. Mykhet er bedre versjon for meg.

Anonymkode: eac2f...98e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

du har ikke skrevet noe her forut heller.

Anonymkode: eac2f...98e

Nei, og hva så?

Anonymkode: 4e273...de7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nei, og hva så?

Anonymkode: 4e273...de7

da er du fremmed, og sitter kun på gjerde, og er igrunn ekskludert fra denne forumtråden. Du tror du er bedrevitende, og vet ikke selv ditt eget stå sted.

Anonymkode: eac2f...98e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du går vel ikke opp til vilt fremmede sånn uten videre!? Du må ha en icebreaker, har selv spurt om veien, når neste buss går osv. Finn på noe, så kan du jo gi henne et kompliment. Det er ikke noe vanskelig, vær deg selv, vær en gentleman. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker said:

da er du fremmed, og sitter kun på gjerde, og er igrunn ekskludert fra denne forumtråden. Du tror du er bedrevitende, og vet ikke selv ditt eget stå sted.

Anonymkode: eac2f...98e

:klo:

Anonymkode: 4e273...de7

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Luciddreamer skrev:

Du går vel ikke opp til vilt fremmede sånn uten videre!? Du må ha en icebreaker, har selv spurt om veien, når neste buss går osv. Finn på noe, så kan du jo gi henne et kompliment. Det er ikke noe vanskelig, vær deg selv, vær en gentleman. 

da endrer jeg kleskode

Anonymkode: eac2f...98e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

avstanden der man skjønner hverandre, kanskje fordi norske kvinner er særdeles harde, og lite myke. Mykhet er bedre versjon for meg.

Anonymkode: eac2f...98e

Hva mener du med dette ? 

Anonymkode: cd101...c5c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva mener du med dette ? 

Anonymkode: cd101...c5c

det jeg skriver vel.

Anonymkode: eac2f...98e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.3.2019 den 19.59, AnonymBruker skrev:

opplever det er ekstremt med norske kvinner, jeg er skiller meg nok ut at jeg får den oppriktige dialogen med noen.

Anonymkode: eac2f...98e

Det er flest norske kvinner i Norge, så enten må du sjekke opp folk med en annen kultur her eller dra på ferie til/flytte til utlandet.

Anonymkode: e2639...375

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.3.2019 den 19.42, AnonymBruker skrev:

Jeg har utfordringer å få kontakt med pene jenter, metode for å få det til? Får særlig problemer når jeg er i nærheten av jenter som viser kløft, fordi jeg synes det er veldig pent. 

Anonymkode: eac2f...98e

Aner virkelig ikke om dette faktisk er for å trolle for å skape reaksjoner, eller du oppriktig er 14 år i hodet. 

Du er ute etter pene damer, sliter med praten når de viser kløft, men ønsker en relasjon til de. Enten er du en utlending (nei, ikke rasistisk, men merker jo stor kulturellforskjell, og på måten de er på i forskjell til folk født og oppvokst her til lands.). For fokuset ditt ligger på pene damer og kløft. (Ikke at ingen norske gutter ikke er der heller, men i så fall er det sosiale antenner som ikke er på plass :).), eller bare har sosialt dårlige antenner eller hyper på damer som er utenfor din rekkevidde. 

Etter å ha lest tråden; utenlandsk.

 

Endret av Tinkywinky
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...