Gå til innhold

Bare på moro: dersom du skulle hatt sex ville du hatt med en som er mange å yngre eller mange år eldre?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er mann og hadde sex med ei dame på 29 når jeg var 16. Så dette går begge veier😉

Anonymkode: f0b5c...411

Synes ikke det er noe bedre at det er damen som er eldst. Selvom det sånn sett er lovelig med sex med en som er 16 burde et voksent menneske bruke hode. Det er ikke innafor. 

Anonymkode: 5c0e4...07f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skrev jeg at det ikke gjorde det? Jeg svarte utfra hva folk har svart i denne tråden og kan ikke se at noen kvinner på 40+ har skrevet at de ønsker sex med 16-åringer.

Anonymkode: 02386...1c7

hva så??? at jeg kunne tenkt meg ei på 16 betyr ikke at jeg jakter det som en predator sier at hadde sjansen bydd seg å hun FRIVILLIG ville så hadde jeg foretrekt en på 16 kontra 56. bare fordi ingen kvinner her har sagt de ikke vil ha yngre menn så skal det ikke være greit at menn kunne tenke seg det. 

Anonymkode: d85d1...a31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

hva så??? at jeg kunne tenkt meg ei på 16 betyr ikke at jeg jakter det som en predator sier at hadde sjansen bydd seg å hun FRIVILLIG ville så hadde jeg foretrekt en på 16 kontra 56. bare fordi ingen kvinner her har sagt de ikke vil ha yngre menn så skal det ikke være greit at menn kunne tenke seg det. 

Anonymkode: d85d1...a31

Jeg er dame på 43 og hatt med en på 25, men 16 år. 

Hva er det som gjør at noen kan tenke/ønske det? 

For meg sier det mye om personen. 

Anonymkode: 5c0e4...07f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så hva sier det??? siden du kan fortelle hva slags person som må være bak en sånn tanke. er han pedofil eller et jævla monster`?? kan jo umulig være en normal person bak noe sånt. 

Anonymkode: d85d1...a31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

så hva sier det??? siden du kan fortelle hva slags person som må være bak en sånn tanke. er han pedofil eller et jævla monster`?? kan jo umulig være en normal person bak noe sånt. 

Anonymkode: d85d1...a31

Synes det sier mye om holdninger som er voksen (over 40 år) å kunne tenke seg sex med en på 16 år. Klarer ikke tenke sexuelt om noen som er så ung overhode. 

Anonymkode: 5c0e4...07f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

hva så??? at jeg kunne tenkt meg ei på 16 betyr ikke at jeg jakter det som en predator sier at hadde sjansen bydd seg å hun FRIVILLIG ville så hadde jeg foretrekt en på 16 kontra 56. bare fordi ingen kvinner her har sagt de ikke vil ha yngre menn så skal det ikke være greit at menn kunne tenke seg det. 

Anonymkode: d85d1...a31

Nei, jeg tror ikke at man er en predator. Jeg tror at man ikke tenker gjennom hva man gjør og at man faktisk er den voksne i situasjonen. Det er noe helt annet å ha sex med ei på 20 enn det er å ha sex med ei på 16. De er ikke voksne.

I tillegg kan man spørre seg om hvor frivillig det er. Jeg vet om ei som var 16 og hadde regelmessig sex med en på over 30 og hun var da tilsynelatende frivillig med på det. Når hun ble eldre og så tilbake på det så kom det frem at det ikke var så enkelt og at hun følte seg utnyttet av han. Jeg tror det er på grunn av den skjeve maktbalansen. I tillegg er det noen som nettopp har vært barn.

Jenter på 16 kan kanskje virke modne og har kvinnekropp, men de er nok ikke det i forhold til en som er 40+. Jeg ville latt de få være ungdom og utforske med andre som er likeverdige. De har ingenting å gjøre med 40 år gamle menn.

Dette mener jeg selvfølgelig om det hadde vært en 40 år gammel kvinne som ønsket sex med en på 16. Det er ikke greit.

Anonymkode: 02386...1c7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Elsker sprengkåte gamle kjerringer i 30årene

Anonymkode: ce57f...992

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Elsker sprengkåte gamle kjerringer i 30årene

Anonymkode: ce57f...992

Gamle kjerringer i 30 årene? Hvor gammel er du da? Dersom de er gammel i 30 årene. 

Anonymkode: 5c0e4...07f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig mye yngre. Men minimum 18 år. Helst fra 22-29 år. Jeg er 44.

Anonymkode: 7136b...6a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 hours ago, AnonymBruker said:

Gamle kjerringer i 30 årene? Hvor gammel er du da? Dersom de er gammel i 30 årene. 

Anonymkode: 5c0e4...07f

men herregud er det galt å være kåt på gamle kjerringer og nå da

Anonymkode: ce57f...992

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 24. Liker kun eldre enn meg selv. Type 40+ 😊 

Anonymkode: ba01a...50f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...