Gå til innhold

Hvor ofte onanerer du alene? 😊 Syns du å samboer det er greit?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Onanerer noen ganger i uken som erstatning for at vi ikke har sex. Hun har ikke det samme behovet for meg. 

Bryr meg ikke med å si fra til henne at jeg har onanert.

Har også hendt noen ganger at jeg har avvist henne pga. at jeg nettopp har onanert. Tenker at da får hun bare ha det så godt!

Anonymkode: 350e5...35c

Høres veldig konfliktfylt ut! 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje en gang i halvåret. Tror mannen gjør det nesten hver dag i tillegg til sex. Jeg synes man skal spørre om lov først. 

Anonymkode: 1a85d...16d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje en gang i halvåret. Tror mannen gjør det nesten hver dag i tillegg til sex. Jeg synes man skal spørre om lov først. 

Anonymkode: 1a85d...16d

Spørre om lov? Mmm hvis han onanerer så si hver dag men like vel gir deg sex også... ser jeg ikke noe grunn for det. Alle har forskjellige behov. Derimot går det utover sexlivet så kan jeg forstå at du gjerne vil prøve å ha litt kontroll.

Kanskje du skal onanere mer selv?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan godt si til kjæresten at jeg har onanert den dagen f. Eks. Ingen problem. Null stress. Har jo sex forde. Men deilig å onanere også. 

Anonymkode: b4d02...95f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg onanerer hver kveld for å få sove. Vi jobber skift og legger oss ikke samtidig. Jeg vet ikke hvor ofte mannen min runker, men så lenge det ikke går ut over sexlivet må ha da runke så mye han vil. Jeg eier ikke penisen hans. 

Anonymkode: 75e13...37f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ofte vi vil 

både samen og hver for oss

Deilig å gjøre det sammen.

men, det må ikke gå ut over sexen ellers....

Deilig å se kvinnen nyte  det tenner ekstra

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spørre om lov faktisk... det er det verste jeg har hørt!

Kontroll freak?

jeg onanerer akkurat når det passer meg. Trenger vel ikke sende melding til kona på jobb for og spørre om det er greit?!?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 27 år og har aldri onanert😶 Prøvde det en gang som tenåring og fikk det ikke til. Tror det hadde spart meg for mange unødvendige ONSer om jeg bare hadde klart det. Vet ikke hvorfor jeg har denne sperren...

Men nå har jeg kjæreste og tilgang til regelmessig sex, så det er ikke noe problem. Hvor mye og ofte han koser seg alene har jeg ingen interesse i å finne utav. 

Anonymkode: 38413...7eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje en gang i halvåret. Tror mannen gjør det nesten hver dag i tillegg til sex. Jeg synes man skal spørre om lov først. 

Anonymkode: 1a85d...16d

Så du syns man skal spørre om lov til å ha et sexliv solo? 😂 omg! 

Anonymkode: 7ad51...df6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor ofte onanerer du alene? 😊

Vet samboeren din at du gjør det å synes h*n det er helt greit?😊

Jeg onanerer av å til når jeg er alene,, ingen problem det for noen av oss. 

Anonymkode: b4d02...95f

Du skriver som om andre skulle ha noe med det å gjøre. Der er ikke vanlig med mindre man har en slags maktlek.

Man onanerer da som man vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje en gang i halvåret. Tror mannen gjør det nesten hver dag i tillegg til sex. Jeg synes man skal spørre om lov først. 

Anonymkode: 1a85d...16d

Hahaha. Særlig.

»Kan jeg få ta på min egen kropp?»

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har vi forskjellig behov når det kommer til sex. Jeg er veldig kåt av meg og vil veldig gjerne ha sex flere ganger i uka, helst hver dag.. men han kan klare seg med 2 ganger i mnd kanskje(om jeg er heldig!) så jeg har sagt til han, det er bare å onanere så mye du vil, så lenge det ikke blir mindre sex enn vi allerede har.... for min del kan han godt onanere oftere da det faktisk har en positiv effekt( man får oftere lyst på sex? Eller?) uansett, jeg onanerer mye selv da jeg ikke får sex så ofte som jeg vil! Ingen problem det selv om jeg helst vil ha han da...

Anonymkode: d08e3...ef6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig er det greit så lenge du ikke er utslitt når hun vil ha sex med deg...

Anonymkode: 77688...b54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 23.3.2019 den 0.26, AnonymBruker skrev:

Her har vi forskjellig behov når det kommer til sex. Jeg er veldig kåt av meg og vil veldig gjerne ha sex flere ganger i uka, helst hver dag.. men han kan klare seg med 2 ganger i mnd kanskje(om jeg er heldig!) så jeg har sagt til han, det er bare å onanere så mye du vil, så lenge det ikke blir mindre sex enn vi allerede har.... for min del kan han godt onanere oftere da det faktisk har en positiv effekt( man får oftere lyst på sex? Eller?) uansett, jeg onanerer mye selv da jeg ikke får sex så ofte som jeg vil! Ingen problem det selv om jeg helst vil ha han da...

Anonymkode: d08e3...ef6

For menn er dette veldig individuelt. Noen (kanskje de fleste?) "får tømt seg" av runking og får mindre behov for sex. For andre skaper hyppig/jevnlig onani et behov for hyppig/jevnlig utløsning, som definitivt kan telle positivt for sexlyst. Men hvis menn virkelig skal bruke onani for å øke sexlysten så er det edging som gjelder. 

Anonymkode: 77178...972

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.3.2019 den 16.18, AnonymBruker skrev:

Kanskje en gang i halvåret. Tror mannen gjør det nesten hver dag i tillegg til sex. Jeg synes man skal spørre om lov først. 

Anonymkode: 1a85d...16d

Kanskje introdusere han for et lite kukbur? :fnise: Da fikk du kontroll. Det er mulig å få utløsning i et slikt bur, men den blir litt "ødelagt" og ereksjon er ikke mulig.

Anonymkode: 967c3...364

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

For menn er dette veldig individuelt. Noen (kanskje de fleste?) "får tømt seg" av runking og får mindre behov for sex. For andre skaper hyppig/jevnlig onani et behov for hyppig/jevnlig utløsning, som definitivt kan telle positivt for sexlyst. Men hvis menn virkelig skal bruke onani for å øke sexlysten så er det edging som gjelder. 

Anonymkode: 77178...972

Har prøvd og det er helt enormt om man får dette til. Litt utløsning men kåtskapen forsvinner ikke. Den blir bare større.

Anonymkode: 967c3...364

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Alltid.

Jeg onanerer aldri sammen med noen, heller ikke kona. Jeg tror hun synes det er helt greit, i alle fall bedre enn at jeg sitter og napper i løken i hennes åsyn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg onanerer mindre alene enn han. Han gjør det ofte om kvelden om jeg har lagt meg før han kommer. Noen ganger våkner jeg og hjelper han, andre ganger ligger bare rolig og kjenner han klisser til rompa mi. Vi har ingenting i mot at vi onanere hver for oss. Det bidrar heller til mer sex totslsett. 

Anonymkode: fe44d...4d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg onanerer minst to ganger for dag, mann 41

Anonymkode: 166b8...50f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eg onanerer minst to ganger for dag, mann 41

Anonymkode: 166b8...50f

Kjempefin alder å onanere i.  😏

Anonymkode: a70c6...801

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...