Gå til innhold

Klagetråden / Klagemuren | Klag det du måtte ha på hjerte


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

LØNNEN MIN HAR FAEN IKKE KOMMET , DEN SKULLE KOMMET FOR SNART EN UKE SIDEN, JEG KLIKKER 😞

Anonymkode: acadb...832

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Folk som snakker om solidaritet, men aldri selv vil bidra.

Anonymkode: 9c776...9c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som leser for eksempel en avis-artikkel høyt, eller en eller annen reklame som de har funnet. Det er INGEN andre som har noen som helst interesse av å høre om dette. Men likevel velger kronidioten å lese alt sammen HØYT hele tiden. 

Fjernbryter! Kan brukes utendørs. Kobles veldig enkelt med strøm-uttak. Maks belastning. Bla Bla Bla og selvfølgelig pris. 

Kontaktdimmer. For glødelamper, og 200 volt. Bare for innendørs bruk. Barnesikring. 59.99 kroner. 

Elektrotape.12,90 kroner per rull. Av myk, elastisk PVC kan brukes som isolering, reparering og bla bla bla bla. Seksten millimeter bredde. Eller hva det nå var...                                   

Stekepanne av aluminium. Bare 199,99 kroner! Med tykk bunn, og non-stick belegg. Solid håndtak med silikon.  

Og slik fortsetter det. Hver minste lille ting som det finnes reklame for, så leser hun selvfølgelig høyt. Det spiller ingen rolle hvor mange ganger noen forsøker si "Kan du være stille? Jeg er ikke interessert i noe av det der!" Eller man sier rett og slett HOLD KJEFT! til henne. Hun forstår jo selvfølgelig at ingen har noe interesse av å høre på dette endeløse tullpratet hennes. Man er jo nødt til å være en fullstendig  hjernedød grønnsak, for å IKKE skjønne dette! Men det er tydeligvis "hysterisk morsomt" å oppføre seg mest mulig irriterende. 

Anonymkode: dbc27...96a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...