Gå til innhold

Klagetråden / Klagemuren | Klag det du måtte ha på hjerte


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er ikke lei av noe, jeg, vil bare være med å dunke hodet i veggen! :murvegg::hallo:

Anonymkode: d9d0b...a2e

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2018:

  • Fikk oppsigelse på leiligheten - bodde hos psykisk ustabile mamma fra mai til desember, og ville heller hoppe foran et tog enn å reise hjem da vi bodde der
  • Bestemoren min døde, begge kattene ble avlivet
  • Samboeren mistet inntekten, nav surret i et halvår. 
  • Gledet meg i 3 år til julefeiring hos pappa - innlagt på kvelden på julaften, utskrevet 2. nyttårsdag - akutt pankreatitt. 

2019 - håpet om et fint år, siden ting til en viss grad begynte å løse seg i desember

  • Muligheten for jobb jeg håpet på, ser ut til å bli mindre
  • NAV i ny kommune er enda verre enn der vi flyttet fra, så har nå i prinsipp ingen inntekt, kan nok ikke bo her vi bor så mye lenger, og får ikke betalt noen regninger
  • OG nå har jeg begynt å innse at forholdet til samboeren kanskje ikke er så bra som jeg skulle ønske - men klarer ikke å finne en ordentlig måte å si det til han på, siden jeg opplever han som utfordringen til at jeg ikke har det noe bra 🙈

Give me strenght! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søsteren min som ALDRI gidder å hjelpe til med hunden vår! Eller noe som helst annet, for den saks skyld...                                    

Skal hunden for eksempel ha frokost. Men jeg er alt for opptatt, så jeg ber søsteren min om å fikse det. Da sier hun ALLTID at "dette haster ikke" og at hun skal fikse maten om en "liten stund" noe som selvfølgelig aldri skjer. Jeg tror jo selvfølgelig at hunden har fått maten sin, men så viser det seg at søsteren min aldri gadd å fikse noe som helst. Så hunden har jo gått sulten. Ber noen henne flere ganger om å fikse noe, så blir hun bare irritert og grinete. Sier at hun skal fikse det "senere" eller "ganske snart" noe som garantert betyr at ting ALDRI noensinne blir gjort.    

Deretter presterer hun faktisk å bli utrolig  irritert på alle andre, fordi ingen har fikset ting som de har bedt henne om å fikse! Da tar hun selvfølgelig null og niks selv-kritikk for ting som aldri blir gjort. Men hun klager og sutrer over at ALLE ANDRE viss nok er så vanvittig "giddalause" og helt utrolig late, fordi alle andre ikke fikser ting som skal gjøres - for eksempel med den hunden. Det er jo selvfølgelig noen andre som ender opp med å ta ansvar for cirka 99,999 prosent av ting som skal gjøres, for hun fikser aldri noe som helst selv. 

Nøyaktig det samme skjer når det skal gåes TUR med denne hunden også. Dersom jeg (eller foreldrene våre) ber søsteren min om å gå en tur med hunden, så sier hun rett og slett at hun ikke GIDDER å gjøre dette. Eller at hun viss nok skal gjøre det "senere" noe som selvfølgelig betyr Aldri. Så sitter hun i mange, mange timer med alle dataspillene sineeller surfer på Internett. Forsøker noen å spørre flere ganger om søsteren min kan hjelpe til med ett eller annet, så blir hun bare irritert.    

Det er virkelig patetisk å klage over alle andre dersom noen for eksempel ber om hjelp, eller som ikke tar TID til å fikse alt sammen selv. Så begynner søsteren min å klage over at alle andre er så dumme, ubrukelige, late og så videre. Det er jo selvfølgelig hun selv som er selve definisjonen på alle disse tingene. Men aldri i verden om hun kommer til å innrømme dette - verken ovenfor seg selv, eller noen andre... 

Anonymkode: dbc27...96a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er dritt lei av folk som skal være så seriøse hele tiden. Kan dere ikke smile litt og ha det gøy, dere lever jo bare en gang :murvegg:

Anonymkode: 6c118...6f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Helvetes nabofaenskap av en drittnaboheks!!!! :kjefte:

 

Anonymkode: 10c53...01e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er dritt lei av å søke bekreftelser hele tiden :murvegg:

Anonymkode: 6c118...6f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 hour ago, AnonymBruker said:

Jeg er dritt lei av å søke bekreftelser hele tiden :murvegg:

Jeg også! :murvegg:

Anonymkode: bd757...744

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg er lei av å være i et forhold som er surt og jævlig og at det er så vanskelig og stressete å være sammen med noen :murvegg:

Anonymkode: 6c118...6f1

Gratulerer med å ha fått deg kjæreste. :)

Anonymkode: 9c776...9c3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynner å bli lei av dunke-hodet-i-veggen-emojien. 

Kanskje fordi det minner meg på at jeg har vondt i hodet. Som jeg forsåvidt også er lei av...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så dritt lei naboen. Tar så stor plass at jeg ikke har noe steder som er mitt lenger . Og føler med sett ned på pga jeg ikke er den som elsker å pynte og styre ute .Og kommer med regler og ting for att vi alle skal trives . ( les naboen) tørr nesten ikke bevege meg inne ha på TV eller bevege meg  ute .    For somregel sitter de ute med  venner og halve slekta . Uføre begge to så alltid hjemme .  Så sitte ute i fred å ro og lese er nå uaktuelt .Liker meg ikke lengre i hjemmet mitt lenger . Lengter å flytte. Men først finne noe da.  Pust ut pust inn.  

Anonymkode: 667b7...78c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dritt lei av å være den som tar initiativet hele tiden! Kan for fanden ikke de andre få fingeren ut og gjøre noe snart???

Anonymkode: 9c961...9de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hater pollen. Den gule gugga ødelegger livskvaliteten min i flere uker hver vår og gjør meg irritabel og sliten. Drittpulver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For en time siden var jeg dødstrøtt. Dro meg sjæl ut på kveldstur. Nå klarer jeg ikke å sove. Typisk! 

Anonymkode: 64e59...310

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den forbanna NRK-lisensen som skal gå på skatten, jeg har vært sur i hele dag fordi de skal tvinge meg til å betale for en tjeneste jeg ikke bruker! :raven:

Anonymkode: c27b6...720

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 3/21/2019 at 10:02 PM, AnonymBruker said:

Jeg er lei av å være i et forhold som er surt og jævlig og at det er så vanskelig og stressete å være sammen med noen :murvegg:

Anonymkode: 6c118...6f1

Hvorfor gjør du det ikke slutt?

Anonymkode: c27b6...720

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er frustrert over at jeg ikke klarer å få følelser for noen andre enn eksen som er helt umulig å gå tilbake til. Det er 2 år siden det ble slutt, men jeg kommer meg ikke over han uansett hvor mye jeg prøver å få interesse for noen andre. Jeg har dager der jeg gråter fordi jeg er redd for at jeg skal være singel for alltid fordi jeg ikke får følelser for noen andre. Jeg føler meg helt fanget psykisk til eksen.!!!!😡😭 jeg får bare lyst til å SKRIKEEEEE!!!! jeg føler meg så alene om alt. Alene om livet. Selvom jeg har masse venner (men ikke familie) 

Anonymkode: 0223f...5dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uleselig håndskrift. Skjønner at det aller meste skrives på data i dag, men alle har da skrevet nok for hånd i løpet av livet til at de burde klare å skrive leselig.

Anonymkode: 9c776...9c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så lei av å søke jobb. Jeg får ikke noe uansett. Begynner å lure på hva det er som er feil med meg.

Anonymkode: c4600...af7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er drittlei av jobben min! Jeg føler at jeg bruker livet mitt på å slite meg fullstendig ut! :bond:

Anonymkode: 3de14...d32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...