Gå til innhold

Nå er det snart vår tur! ! ! (25. juni 2005)


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Var det Hugo "The red eyed" boxer han kranglet med? Synes han er kjempe søt, jeg....Så enorm!

Over til noe annet,

jeg har så sinnsyk rar mage for tiden. Den murrer, produserer endel luft (andre vil si at den pleier å gjøre det :wink: , men jeg mener det er mer enn normalt). Videre har jeg vondt i ryggen (skal ha mensen om 1 1/2 uke). Uff, håper vi ikke blir gravide på første forsøk. Vil gjerne at det skal ta litt tid det skjer. Gjerne et halvt år :-) . Men alle tilskudd er velkomne....

Ja Betty, du har møtt mannen i midt liv :o :ler: . Ble du skremt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Betty Boop
Var det Hugo "The red eyed" boxer han kranglet med?  Synes han er kjempe søt, jeg....Så enorm!

Over til noe annet,

jeg har så sinnsyk rar mage for tiden.  Den murrer, produserer endel luft (andre vil si at den pleier å gjøre det  :wink: , men jeg mener det er mer enn normalt).  Videre har jeg vondt i ryggen (skal ha mensen om 1 1/2 uke).  Uff, håper vi ikke blir gravide på første forsøk.  Vil gjerne at det skal ta litt tid det skjer.  Gjerne et halvt år  :-) .  Men alle tilskudd er velkomne....

Ja Betty, du har møtt mannen i midt liv  :o  :ler: .  Ble du skremt?

Vet ikke hva boxeren het, men han og Oscar gikk ikke så godt sammen i hvert fall!

Hadde vært gøy om du allerede var gravid, da, men jeg skjønner at du gjerne vil at det skal ta litt mer tid. Vurderte selv å slutte på pillen før bryllupet, men greit å vite når man får mensen (rett før bryllupet + utsetter deretter til etter bryllupsreisen), pluss at jeg gjerne vil ta meg et par glass champagne på den store dagen (og folk ville begynt å lure hvis jeg var totalavholds den dagen).

Mannen i ditt liv var veldig kjekk og sjarmerende (du mener vel M, ikke A? :ler: )!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Ja takk alle to! Kjekke gutter...

Magen er framleis ikke stabil og jeg vil helst at den skal bli som før.

Når det gjelder alkohol i bryllupet så drikker jeg svært sjelden. Og det går fint å nippe bittelitt champagne for så å ha en alliert som bytter det ut med mozell :wink:

Og med gravid mage så slipper man jo mensen :tunge1::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hmm...jeg detter stadig ned på side to...hva kan det være :wink:

I går kjøpte jeg meg pupper :o på Marinka. De kostet meg 590 kr og var billigere enn kirurgiske inngrep :wink: . Som sagt så fyller jeg jo ikke kjolen helt på toppen, så nå skal jeg prøve meg løspuppene. Kanskje jeg slipper å bruke bh i.o.m. at det er korsett i kjolen.

I tillegg til løspupper, så bleker jeg nå tennene. Ikke at de er så innmari gule at det gjør noe, men vil gjerne ha skinnende hvite tenner til den "store" dagen. Det er ikke snakk om kjemisk blekein, men en sånn skinne-greie fra tannlegen. Funker visst veldig bra, og det er ingen bivirkninger. YEAH!

I kveld skal vi snakke med toastmaster om hva hans oppgaver skal bli. Han har litt lyst til å forberede seg. Skjønner ikke hvorfor :wink:

Fikk i tillegg hvite at en av venninnene mine ikke har mottatt invitasjonen sin. Hmmpf! Kjipt altså!

Ja, ja...dere får ha en fortreffelig dag alle mann (kvinner)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brud2005

hei

Grattis med nye fordeler ! :ler:

Mener du at du har kjøpt deg en fyldig BH eller er det virkelig løspupper som du beskriver? Grattis, i hvertfall :sjarmor:

Hvor mye betaler du får bleking av tennene? Jeg har hørt så mange forskjellige priser, alt fra 1500,- til 4000,- Kan du fortelle hvor mye det egentlig koster? :roll:

Ha en fin lørdag. :vinke:

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nå ble jeg også nysgjerrig, ang. bleking!

Kjekt med pupper på "billigsalg" :ler: - nei, men helt seriøst, det er jo en super non-permanent løsning!!! Får håpe det fyller akkurat så mye som det skal gjøre! :wink:

Håper det går bedre meg magen din, eller at det kanskje er en liten en på vei! Skjønner dere på mange måter kunne ventet litt, men på samme tid er det jo en lykke om man får full klaff så kjapt! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litt mer info om denne blekingen :-) ????

Lykke til med magen, håper du det faller i ønsket retning :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Når det gjelder mage så har jeg fremdeles fint lite av det :wink: . Jeg er sikkert bare litt nervøs :o , og får vente i 1-2 uker til før jeg vetnoe fra eller til.

Tror at denne typen bleking ligger på ca 4000 kr. Jeg gir 1000 kr for det fordi jeg har "kontakter" :ler::tunge1::ler:

MEN, hun sa at man ALDRI må bruke sånn stæsj du finner på H&M osv. Det er skadelig for tennene.

Puppene er derimot noe silikon greier du plasserer under brystene for å tilføre litt push up. YEAH!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte jeg det ikke...Så dyrt det er med bleking.... :-)

Heldiggrisen med kontakter :wink: Så tenna mine får være som de er :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Betty Boop
Når det gjelder mage så har jeg fremdeles fint lite av det :wink: . Jeg er sikkert bare litt nervøs :o , og får vente i 1-2 uker til før jeg vetnoe fra eller til.

Tror at denne typen bleking ligger på ca 4000 kr. Jeg gir 1000 kr for det fordi jeg har "kontakter" :ler::tunge1::ler:

MEN, hun sa at man ALDRI må bruke sånn stæsj du finner på H&M osv. Det er skadelig for tennene.

Puppene er derimot noe silikon greier du plasserer under brystene for å tilføre litt push up. YEAH!

Heldiggrisen som får billig tannbleking - skulle ønske jeg hadde kontakter der!

Og grattis med kyllingfiletene! Prøvde et par selv under brudekjolen i går, men syntes ikke det hadde noen særlig effekt (puppene begynte liksom bare lenger ned...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...