Gå til innhold

Nå er det snart vår tur! ! ! (25. juni 2005)


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Hei igjen :wink:

Hvis det er like bra vær etterpå, tenker jeg at jeg går et stykke til deg, lille boffen har godt av litt tur..(jeg og :-? )

Men hvor mye penger skylder jeg??

Og du, kan jo prøve å slappe av litt mens du er hjemme?? :wink::wink: ..er rastløs selv, så skal ikke si noe..hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Ok. Kaken blir visst slik:

En rik sjokoladekake med et tynt marsipanlokk med icing på toppen for å gjøre den kritthvit. Og jeg som ikke liker marsipan og sambo som ikke digger icing (eggehvitte og melis). Skal bli spennende. Prøvesmakingen foregår førstkommende lørdag da i hvertfall.

GOD HELG!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Det er ennå endel småsnacks å fikse til vår store dag:

- Endelig valg av salmer, tekster, solistinnslag i kirken. Ja, så må vi snart snakke med prseten også da. Skulle ha ringt ham forrige uke... :oops: . Glemmer sånt, jeg.

- Underskrift på forloverærklæringen. Glemmer den også jeg. Ja, ja...

- Fått positivt svar fra ca 30 gjester, mangler nå bare de resterende 25.

- Valg av vin, borddekorasjon, pass til hunden.

- Tilbehør og slør til meg (venter til BP to uker før den store dagen)

- Trykke meny, kirkeprogram osv hjemme.

- Låne glass, bestikk, tallerkener, lysestaker osv fra jobben.

- Endelig valg av blomster i kirke og på bord. Skal jeg ha blomst i håret?

- Kjøpe lys, satengbånd, fyll til gaveposene, sy trekk til stolene på hovedbordet, gjøre ferdig serviettringene, +++

LYKKE TIL, til meg selv :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Ja, ikke sant?! Skjønner liksom ikke helt hvordan jeg falt for den. Synes den er direkte gyselig. Har mest lyst til å :tunge1: til den hver gang jeg kommer over et innlegg jeg har skrevet.

Kanskje jeg vinner :o :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brud2005
Hei du :vinke:

I dag er det to mnd til vi gifter oss! :hoppe:

:kose:

:hoho::hoho::hoho::hoho::hoho:

Leste gjennom innlegget igjen, ser ut som jeg uttrykker min store glede for at vi to skal gifte oss. :hoho:

Jeg mente å si at i dag er det to mnd. til du gifter deg med din mann, og to mnd. til jeg gifter meg med min mann.

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

:ler: Dritbra!!! :tunge1:

Tenk det'a! Helt utrolig spør du meg... I morgen er det 1 måned og dager igjen

Herregud! :o :o :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Brud2005
:ler:   Dritbra!!!    :tunge1:  

Tenk det'a!  Helt utrolig spør du meg...  I morgen er det 1 måned og dager igjen

Herregud!   :o  :o  :o

Jepp! Herre !! :o :o :o

.. og litt Jippi! :hoppe:

(PS: få med deg TV-Norge-programmet om 20 minutter)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

September-prøving sa du?... ;)

Vi begynner ikke før neste år... :-? rett etter bryllupet. Helst full klaff på bryllupsnatta.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Anonymous

Hei Darkie,

Jeg begynner faktisk å få litt kalde føtter nå når det gjelder barn. Det er liksom en for realistisk tanke i.o.m. at vi tidligere bare har snakket om det. Skummelt... :o

Om to timer skal vi prøvesmake bryllupskaken. Kommer med oppdatering senere.

Tenkte jeg også skulle dra opp til svigers for å prøve kjolen min. Greit å se kjolen på igjen. Har jo ikke hatt den på meg siden oktober. Må finne ut hvilken lengde jeg skal ha på sløret også.

I tillegg skal jeg kjøpe inn tøyservietter til selskapet. Synes det gjør seg godt i en slik anledning. Til uken skal jeg dekke på et bord for å få litt idéer om hvordan vi skal ha det. Får ta meg tid til det på jobben hvor vi har alt det som skal brukes.

Ønskeliste. Er det mange av dere som har det liggende hos forskjellige kjeder? Synes det blir litt tiltak å fikse det. Kanskje vi bør likevel. Hva synes dere?

Var hos frisøren denne uken og vi ble enige om en type "look" som vi skal gå for. Gleder meg! Prøvingen skal skje 1 1/2 uke før bryllupet (som ikke er lenge til :o )

Ha en finfin helg alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Da har jeg prøvd kjolen, og den er så fin! Mangler bare en god bh med litt fyll :wink: , samt sko, slør og smykker. YEAH!

I tillegg har vi snakket med en del blomsterforhandlere samt smakt på den bryllupskaken vi skal ha. Kaken på bildet er bare en liten prøvesmakekake, men den var veeeeeeldig god. Resten ligger nå i kjøleskapet og venter på oss. Nam nam!

Den skal beståav tre etasjer og skal pyntes med hvite og lyseblå roser i forskjellige størrelser. Kanten rundt skal være i sølv i stedet for gull, som er på bildet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brud2005

Får ikke opp noe bilde av kaken, jeg.. :(

Fikset det seg med fotograf, eller? Det blir nok en ordnings på det, skal du se :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg prøvd kjolen, og den er så fin! Mangler bare en god bh med litt fyll :wink: , samt sko, slør og smykker. YEAH!

I tillegg har vi snakket med en del blomsterforhandlere samt smakt på den bryllupskaken vi skal ha. Kaken på bildet er bare en liten prøvesmakekake, men den var veeeeeeldig god. Resten ligger nå i kjøleskapet og venter på oss. Nam nam!

Den skal beståav tre etasjer og skal pyntes med hvite og lyseblå roser i forskjellige størrelser. Kanten rundt skal være i sølv i stedet for gull, som er på bildet.

Venter spent på godkjent bilde av kake!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...