Gå til innhold

Nå er det snart vår tur! ! ! (25. juni 2005)


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Er det den berømte Kurén?!?

Lykke til da, hadde jo vært spennende å høre om du synes det var noe effektivt! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Betty Boop
Da har jeg startet på en diett som skal rense ut alle avfallsstoffene av kroppen. Får peøve å klare det lengre enn én dag da...

Fortell! Hva og hvor lenge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

I reorien er den veldig enkel: Bare frukt og grønnsaker i en uke + vitamintilskudd. Har klart meg i dag, men i morgen blir det værre...

Skulle forresten sende ut invitasjonene i dag, men det glemte jeg visst :roll: . Ja, ja...who cares...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vigdis_brud05

Gratulerer med ny dagbok og nytt nick!

Jeg er helt enig i det med private ting i boken. Kommer også til å bytte nick etter bryllupet. Begynte litt anonymt (men hvor anonymt kan egentlig en "ung" jente med mitt idiotiske navn være :ler: ). Etterhvert ble det mer og mer private detaljer som kom ut, til og med navn på barna mine ble plustelig skrevet inn i dagboken, så nå føler jeg at "alle" vet hvem jeg er og hvor de kan finne meg.... Paranoid jeg :ler::roll: (men PM om nytt nick kommer selvsagt til de gamle traverne her inne)

Anyway: Det ser ut som du har god kontroll på bryllupsplanene deres :wink: Og så bra at det blir bryllupsreise på dere alikevel!!! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Betty Boop

Ser ut til at det blir endel nye nick her utover sommer'n, ja! Hmmm.... prøve å tenke ut et fiiiint nick!

H, lyst til å henge deg på hundetreff med Izaria og meg i helgen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Det hadde vært så gøy Betty, men stor sjanse for at hunden blir med mannen på hyttetur med gutta :-( . MEN, deilig med litt fri også i.o.m. at jeg så og si er alene med hunden (gutten min er jo aldri hjemme...dobbelt :-( ). Men jeg blir med en annen gang om jeg ikke er Vera venneløs!

Ja Vigdis, vi to har ikke (jeg hadde) akkurat de mest anonymeisernde nickene :roll: . Det er så lett så lett å skrive litt vel mye om seg selv her inne.

I dag har jeg sendt ut invitasjonene!

Gutten min har bursdag i dag. Gode mannen min :hjerter:

Snakket med mamma i dag og hun og samboeren har bestemt seg for å støtte alle ungene (fem tilsammen) med 1000 kr mnd ti mnd i året tilskolestøtte i høyere utdanning (rotete dett her). Det betyr at jeg får etterbetalt 30.000 kr til lånekassen. SNILL MAMMA!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Principessa
Det hadde vært så gøy Betty, men stor sjanse for at hunden blir med mannen på hyttetur med gutta   :-( .  MEN, deilig med litt fri også i.o.m. at jeg så og si er alene med hunden (gutten min er jo aldri hjemme...dobbelt  :-( ).  Men jeg blir med en annen gang om jeg ikke er Vera venneløs!

-men kan du ikke være med selvom ikke hunden er hjemme da? Det er jo tross alt DEG vi vil være sammen med... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veeeldig snill mamma! Så allright! :tommelsmil:

Og, gratulerer med dagen til mannen! :hoppe:

Lykke til videre med kuren da - og, hurra for utsendte invitasjoner, da er vi tre i dag!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Er p fri-fra-avfallsstoffer-kuren min enn jenter! Tenk at jeg nå er på fjerde dagen og ikke har sprukket! Vel, i går spiste jeg kake. Vel og merke fordi sambo samt pappas sambo har hatt/har bursdag de to siste dagene. Nam, nam...

Én god ting med kuren er at kroppen har blitt nesten to kg lettere. Mye av det er vel vann (hakke peiling egentlig), men gøy er det lelle ettersom jeg har lagt på meg litt den siste tiden.

De fleste av gjestene fikk invittene i morgen og noen har allerede ringt og takket ja (på min side selvfølgelig).

Og lørdag er kakebakeprøvesmaking. Det bli gøy!

Ha en fin dag alle sammen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Kuren er nå over. Besvimte hos tannlegen i dag (hater tannlegeluft). Creepy!

Værsegod huldramor. Håper dere kan komme (dresskoden er smoking/mørk dress -> må ikke ha smoking!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff da! Yikes! Kanskje bra den kuren er over, slik at du kan spise som normalt og ikke "bli tappet for krefter"!!?! Jeg haaater tannlegeluft og lukt og hele den pakka, og man kan vel besvime av mindre egentlig! :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Takk skal dere ha jenter! Kom hjem fra jobb i går med mann som hadde vært hjemme hele dagen. Maten stod på bordet og det var indrefilét, broccoli, stekt løk og sopp, ovnsstekte poteter og peppersaus. Gjett om jeg ble glad!!! Trodde nemlig vi skulle ha fiskegrateng (som også er veldig godt).

Pappa ringte meg i går og var ganske streng. Vi har nemlig skrevet "smoking" i invitten, noe som da har fått familiemedlemmer til å fortvile. Jeg ble så innmari lei meg. Vet ikke helt hvorfor, men det kan vel ha å gjøre med at jeg aldri strekker til i.f.t. svigermor. Kaken jeg vil ha er ikke tradisjonell nok, potetene jeg ønsket passet ikke hennes smak osv osv.

Så når da min trygge havn var "sinna" på meg knakke jeg sammen og begynte å gråte :cry::roll: . Sambo trøstet og skjønte vel endelig alvoret. På tide å stå litt på min side i.o.m. at det er jeg som gjør størstedelen av planleggingen.

Var forresten svigermor som valgt ut teksten på invitasjonene, så det er hennes feil! :evil:

Jeg vil reise bort, jeg. Vekk fra alt sammen.

Det er forøvrig en del som allerede har takket ja til å komme, og det er jo bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Betty Boop

Jeg trodde du hadde skrevet mørk dress/smoking, jeg?

Hvis det er noen trøst, så er ikke du den eneste som lett tar til tårene om dagen... :klem:

Psst... bli med og møt Izaria og meg på søndag, da! Du er jo like velkommen uten Anthon!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Anonymous

Da har Huldra og jeg vært på kakebakeprøvesmaking

-> om man kan kalle det det da...

Han hadde ingen kaker som vi kunne smake (de var blitt solgt tidligere på dagen) og fikk så dårlig samvittighet at vi fikk med oss gratis brød da vi gikk.

Mannen og jeg skal prøvesmake en ferdig kake neste lørdag.

I dag skal Lille smurf ta seg en tur. Nå er det på tide å ta en ordentlig bryllupskveld huldra og smurfen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei snuppa!

Stille her for øyeblikket...men venter inn en veldig dårlig hund.

Gleder meg til i kveld. håper formen din er er bedre.

..vettu hva, i går var jeg hos en venninne som fikk besøk av en annen venninne m baby..hun var tre uker og veide bare 3 kg - hællandussen!!!!! :babyjente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
..vettu hva' date=' i går var jeg hos en venninne som fikk besøk av en annen venninne m baby..hun var tre uker og veide bare 3 kg - hællandussen!!!!! :babyjente:

Kommer dette fra deg??? :wink::ler:

Vi vil også ha. Opptil meg når pillene går i søpla. Deilig å vite...

Stakkars voffen. Rart å være voffefri her hjemme... Så stille, liksom. INgen som vil ha litt kos eller ut på tur. Uvant.

Har kjøpt inn alt til maten, så nå kan du glede deg til nyyyyydelig salat. Lurer litt på hva jeg skal gjøre til du kommer. Har vært ute siden 08 i dag tidlig, så kanskje jeg skal slappe av og rydde litt? Kanskje perle noen serviettringer?

Gleder meg til i kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...