Gå til innhold

Vi som venter på å teste :)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja har hvert inne på det selv. De levde jo mye sunnere og mer naturlig sånn iforhold til kosthold. I dag er alt sprøytet å propp fulle av kjemiske stoffer. 

Jeg er faktisk relativt overbevist om at det er tiden vi lever i som gjør det vanskeligere for oss å bli gravide. 

Anonymkode: d9306...53c

HELT enig! Trist i grunn  var det jo sier litt om hvordan vi har det i dag. Spesielt med tanke på stress og hverdagen/hamsterhjulet!!

Anonymkode: a5d5f...9c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

HELT enig! Trist i grunn  var det jo sier litt om hvordan vi har det i dag. Spesielt med tanke på stress og hverdagen/hamsterhjulet!!

Anonymkode: a5d5f...9c2

Ja veldig trist 😕

Anonymkode: d9306...53c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde litt tykk, lysebrun utflod og går. Tenkte at mensen er på vei, siden jeg har ikm i dag. Men det var ingenting da jeg våknet i dag, og heller ikke noe fram til nå. Ikke når jet tisset heller. Mest sannsynlig så får jeg sikkert mensen i løpet av dagen, men det er jo lov å håpe..

Anonymkode: 9e599...205

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff men lov å håpe! Lykke til, hold oss gjerne oppdatert❤️

Anonymkode: a5d5f...9c2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk ❤️ Skal holde dere oppdatert 🙏🏻

Anonymkode: 9e599...205

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagene går sååå sakte! Skal ta en test 20. april dersom mensen ikke har kommet enda (skal komme mellom 18 og 20 en gang) og jeg tenker på det hele tiden 🤯 Tok en test i dag allerede, som selvsagt var negativ, for det er alt for tidlig å teste 😂

Anonymkode: 26f00...182

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei dere☺️ jeg hadde eggløsning for 7 dager siden, de siste tre dagene har jeg  mensenmurringer, følsomme nipler, gangesperr i livmor, begynner å små verke i korsryggen. Tester selvsagt negativt. Noen andre som har symptomer? 🤗Hva trordere? Pp2, 28 år. Regelmessig syklus og sex hver dag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, Idag skrev:

Hei dere☺️ jeg hadde eggløsning for 7 dager siden, de siste tre dagene har jeg  mensenmurringer, følsomme nipler, gangesperr i livmor, begynner å små verke i korsryggen. Tester selvsagt negativt. Noen andre som har symptomer? 🤗Hva trordere? Pp2, 28 år. Regelmessig syklus og sex hver dag. 

Jeg synest dette høres lovende ut. En test vil vise sikkert resultat om ca en uke

Anonymkode: ce583...83e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synest dette høres lovende ut. En test vil vise sikkert resultat om ca en uke

Anonymkode: ce583...83e

Åå, håper 🤗, har tatt test nå som var negativ, må vel vente 7 dager til på svar ja. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, Idag said:

Hei dere☺️ jeg hadde eggløsning for 7 dager siden, de siste tre dagene har jeg  mensenmurringer, følsomme nipler, gangesperr i livmor, begynner å små verke i korsryggen. Tester selvsagt negativt. Noen andre som har symptomer? 🤗Hva trordere? Pp2, 28 år. Regelmessig syklus og sex hver dag. 

Jeg er også 7dpo, og er i PP2. Venter på å teste. Men har null symptomer jeg da. Håper virkelig det klaffer denne gangen :D Virker som mange av symptomene dine er riktige symptomer, men det varierer veldig fra person til person. Mange som opplever symptomer uten å være gravid, og omvendt. Lykke til i hvertfall :) Gjerne hold oss opdatert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Astoria skrev:

Jeg er også 7dpo, og er i PP2. Venter på å teste. Men har null symptomer jeg da. Håper virkelig det klaffer denne gangen 😄 Virker som mange av symptomene dine er riktige symptomer, men det varierer veldig fra person til person. Mange som opplever symptomer uten å være gravid, og omvendt. Lykke til i hvertfall :) Gjerne hold oss opdatert :)

Er du, spennende!, ja man vett aldri 😅 noen får symptomer andre ikke. Lykke til!, og oppdater 🤩 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, ny her. Skal teste til neste helg (26/27 april) og syns det er såååå lenge til 😅 tok ut spiralen for tre uker siden, Så er litt (veldig) usikker på hvordan syklusen er nå. Håper vi traff 😇

Anonymkode: 1543c...58d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere, jeg er på DPO 10, tok en test i dag (A1).

Den ble yyyyyyderst svak, snakker skygge ekstremt maximus svak! Så svak at man ikke klarer å få den med på bilde.

Viste den til sambo, bare for å se hva han sa. Sa ingenting om hvor vidt den er pos eller neg.

Han sa: jeg ser en sinnsykt svak strek? Gjør du?

Jeg er fullstendig klar over at denne ikke kan gå for å være positiv, men velger allikevel å poste her så dere andre kan se og synse. 

I tillegg blir det spennende å se om en slik skygge kan utvikle seg til å bli noe eller bare viser seg å være tull! Kan jo også være til hjelp om andre får skyggestreker ettehvert osv.

Påpeker nok en gang at jeg ikke har noen formening om eller tror jeg er gravid utifra denne.

Legger også ved FF tempingen min, så langt denne syklusen.

Legger ved bildene så kan dere synse - HUSK å zoome😅

 

-C-

 

6B4F0C91-6C4A-4CC2-ACD7-9A763E0E33E6.jpeg

6EE33DF5-829C-4595-8269-E37391A9D61E.jpeg

56075FF9-1A4F-4760-A37C-23DE594836C8.jpeg

EA5E4993-DD9F-4A27-9D3D-DEBF761152A6.jpeg

0E3B4B18-7424-4960-9611-A81354937589.jpeg

Anonymkode: a5d5f...9c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Skulle hatt mensen denne uken (første ordentlige etter uttak av spiralen), mellom onsdag og fredag tror jeg. Testet onsdag. Den var det man kan kalle blendahvit, men ble også tatt utpå dagen. Har vært bortreist siden. Null mens, minimalt med murring. Tenker jeg skal teste i morgen tidlig hvis ikke mensen har kommet innen det (og jeg klarer å holde meg fra å teste nåe jeg kommer hjem i kveld...). 

Anonymkode: 1543c...58d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har så lyst til å teste... prøver å sitte på henda. Hadde positive EL tester 28 og 29 april, negativ igjen 30. Så er vell 10 eller 11 dpo? Litt usikker på hvilken som er riktig utregnet? 😊 Tok en test onsdag, altså ca 8 dpo, den var negativ som forventet. Vurderer å teste nå, men har bare to tester igjen.. vurderer også å ta en EL test for å se om den gir utslag. Burde jeg teste i dag eller vente et par dager? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, puffy123 skrev:

Jeg har så lyst til å teste... prøver å sitte på henda. Hadde positive EL tester 28 og 29 april, negativ igjen 30. Så er vell 10 eller 11 dpo? Litt usikker på hvilken som er riktig utregnet? 😊 Tok en test onsdag, altså ca 8 dpo, den var negativ som forventet. Vurderer å teste nå, men har bare to tester igjen.. vurderer også å ta en EL test for å se om den gir utslag. Burde jeg teste i dag eller vente et par dager? 

Jeg testet positivt med tidlig test 10 dpo 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, hotfudge skrev:

Jeg testet positivt med tidlig test 10 dpo 😊

Har bare tester med sensitivitet 25. Så burde kanskje vente noen dager? Men har jeg regnet dpo riktig? Er usikker på om jeg er 10 eller 11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 5/5/2019 at 8:18 AM, AnonymBruker said:

Skulle hatt mensen denne uken (første ordentlige etter uttak av spiralen), mellom onsdag og fredag tror jeg. Testet onsdag. Den var det man kan kalle blendahvit, men ble også tatt utpå dagen. Har vært bortreist siden. Null mens, minimalt med murring. Tenker jeg skal teste i morgen tidlig hvis ikke mensen har kommet innen det (og jeg klarer å holde meg fra å teste nåe jeg kommer hjem i kveld...). 

Anonymkode: 1543c...58d

Testet mandag morgen, like blendahvit. I går kom mensen. 

Anonymkode: 1543c...58d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Er i pp3 nå, og tok en test i dag tidlig en dag før ikm, og den var dessverre negativ... kjente at hjerte sank litt, vil jo så gjerne bli gravid. 

Om mensen ikke kommer i løpet av helgen så tar jeg en test enten søndag eller mandag. Har og en digital test liggende som jeg håper å få brukt. 

Håper så inderlig! 

Anonymkode: 3ce4a...735

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5dpo nå.. denne runden hadde vi sex annenhver dag, slavisk. Vi har gjort alt riktig. Går det ikke nå føles det håpløst. Gruer meg veldig til test-tid, fordi jeg føler det på meg at det ikke gikk, nå heller

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...