Gå til innhold

Vi som venter på å teste :)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Venter mensen i morgen jeg 😱 Pp1 for oss. Første gang jeg har brukt eggløsningstester, og så at min eggløsning er senere enn appene 😉 Føler vi traff bra på så krysser alt jeg har. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Prøver på barn nr 3. Pp 2 og er ca 8 dpo. Tok test i dag som virker negativ. Er endå tidlig, men er testetøs😉

Anonymkode: eaabc...13e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 år, prøver på barn nummer to. Nå er vi i tredje pp, og jeg synes det tar tid.. har nettopp hatt eggløsning, så det er to uker til jeg kan teste. De to forrige pp har jeg testet og tolket med graviditetstester før ikm, men det skal jeg ikke denne mnd. :)

Anonymkode: 9e599...205

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Mistenksom skrev:

Venter mensen i morgen jeg 😱 Pp1 for oss. Første gang jeg har brukt eggløsningstester, og så at min eggløsning er senere enn appene 😉 Føler vi traff bra på så krysser alt jeg har. 

Er i samme båt som deg (bare PP2) hva gjelder EL-testing :) Har brukt EL-tester begge gangene, som viser at EL kommer senere enn det appene sier. Føler også vi traff bra denne måneden, men prøver å holde håpet i sjakk ;) IKM om 11 dager, blir å gå tregt kjenner jeg! Som Anonym over her så testet jeg før IKM sist runde, men skal prøve å holde meg denne gangen. 

Endret av lilla2103
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Negativ :( - Begynner ny PP på mandag så da får vi bare prøve igjen 😊

Du da?

Anonymkode: d9306...53c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Mistenksom skrev:

Venter mensen i morgen jeg 😱 Pp1 for oss. Første gang jeg har brukt eggløsningstester, og så at min eggløsning er senere enn appene 😉 Føler vi traff bra på så krysser alt jeg har. 

Ja de appene er ikke korrekte for meg heller. De første 2 mnd fulgte jeg appene og ingenting skjedde. Normalt men ville begynne jeg eggløsningstester. Og testene og tempen min viste at jeg hadde eggløsning 2-3 dager før det appen sa 😕. Så nå tar jeg tempen det er sikrere. 

Men du kan jo ta en test? Du er en dag før IKM og over 76% får positiv test så tidlig om de er gravide :) 

Anonymkode: d9306...53c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, lilla2103 skrev:

Hvordan går det? :)

Negativ 😕. Så begynner ny PP på mandag så får bare prøve igjen. Vet mange kanskje syns det er unødvendig, men jeg å samboer har nå tatt blodprøve/sædprøve bare for å se om alt er bra. For min del så syns jeg det er greit så slipper man å stresse. 

Anonymkode: d9306...53c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satans møkka mensen fra hælvete! 

Anonymkode: 3edb0...5ea

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Satans møkka mensen fra hælvete! 

Anonymkode: 3edb0...5ea

Samme her nå i kveld 😤😅 vi begge ble skuffa !! Men da starter vi bare på pp2 så skal ikke klage sånn helt enda 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Mistenksom skrev:

Samme her nå i kveld 😤😅 vi begge ble skuffa !! Men da starter vi bare på pp2 så skal ikke klage sånn helt enda 😉

Vi er i pp7 begynner bli litt tøft for oss. 

Anonymkode: 3edb0...5ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Negativ 😕. Så begynner ny PP på mandag så får bare prøve igjen. Vet mange kanskje syns det er unødvendig, men jeg å samboer har nå tatt blodprøve/sædprøve bare for å se om alt er bra. For min del så syns jeg det er greit så slipper man å stresse. 

Anonymkode: d9306...53c

Så leit 😕 Men ja, bare å prøve på nytt som du sier!

Ja, mange synes sikkert det. Jeg har imidlertid også tenkt å ta en sjekk bare for å være sikker. Ser på det som utelukkende positivt å finne ut av om noe evt. er galt på et tidlig tidspunkt, eller å få en bekreftelse på at alt ser greit ut slik at man kan slappe litt av :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, lilla2103 skrev:

Så leit 😕 Men ja, bare å prøve på nytt som du sier!

Ja, mange synes sikkert det. Jeg har imidlertid også tenkt å ta en sjekk bare for å være sikker. Ser på det som utelukkende positivt å finne ut av om noe evt. er galt på et tidlig tidspunkt, eller å få en bekreftelse på at alt ser greit ut slik at man kan slappe litt av :) 

Jeg å samboer tok noen prøver i går :) Venter på svar i spenning. Hun som tok våre prøver syns det var fint at vi kom inn. Det var visst ikke så uvanlig å sjekke tidlig som man skulle tro. Det letter en del på presset man har for å bli gravid. Hun fortalte at det også var en del som ventet altfor lenge med å komme inn. 

Om det skulle være noe så får jeg heller være føre var enn å prøve i mange mnd uten noe for så å utrede meg selv. Jeg er snart 30 å mor kom tidlig i overgangsalderen, så greit å ta en titt.

 

Anonymkode: d9306...53c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da går jeg inn i en ny periode :) PP3 

Har eggløsning om 5-6 dager. Denne gang tror jeg at vi skal ta det litt roligere. Forrige periode ble det flere ganger om dagen både fordi vi hadde lyst og tenkte kanskje det var lurt. Men ingen baby. Den mnd jeg hadde kjemisk hadde vi faktisk sex hver andre dag til annen hver dag, så tror det blir fremgangsmåten denne gang 😁

Dette er bare spekulasjoner, men den mnd det klaffet var jeg regelmessig aktiv å spiste ganske sunt. Valgte derfor å prøve det motsatte forrige mnd. Mindre aktiv å litt mer løssluppen i matveien å da klaffet det ikke. Skal igjen gå tilbake til regelmessig aktivitet og sunn mat, så får vi se 😄. Ja jeg vet det er lite forskning rundt dette, men skader ikke å prøve.

Flere som går inn i ny periode? Noe dere ønsker å gjøre annerledes denne gang kontra forrige mnd?

TS

 

 

Anonymkode: d9306...53c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ca 11 dpo og bare blendahvite tester. 

20190404_092538.jpg

Anonymkode: eaabc...13e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da går jeg inn i en ny periode :) PP3 

Har eggløsning om 5-6 dager. Denne gang tror jeg at vi skal ta det litt roligere. Forrige periode ble det flere ganger om dagen både fordi vi hadde lyst og tenkte kanskje det var lurt. Men ingen baby. Den mnd jeg hadde kjemisk hadde vi faktisk sex hver andre dag til annen hver dag, så tror det blir fremgangsmåten denne gang 😁

Dette er bare spekulasjoner, men den mnd det klaffet var jeg regelmessig aktiv å spiste ganske sunt. Valgte derfor å prøve det motsatte forrige mnd. Mindre aktiv å litt mer løssluppen i matveien å da klaffet det ikke. Skal igjen gå tilbake til regelmessig aktivitet og sunn mat, så får vi se 😄. Ja jeg vet det er lite forskning rundt dette, men skader ikke å prøve.

Flere som går inn i ny periode? Noe dere ønsker å gjøre annerledes denne gang kontra forrige mnd?

TS

 

 

Anonymkode: d9306...53c

Forrige periode var rar og veldig lang (46dager). Jeg tror jeg hadde en SA uten at jeg kan bekrefte det på noen måte. Dersom det er tilfellet, betyr det jo at ting gikk bra før SA. Den perioden var jeg på jentetur og drakk alkohol Vi hadde ikke sex hver dag og heller ikke annenhver dag. Vi hadde sex når vi hadde lyst, rett og slett. Det tenker jeg at jeg skal fortsette med inn i denne PP. Kommer nok til å prøve å ha sex annenhver dag, men jeg vil ta meg et glass vin om jeg vil, og jeg fortsetter med å trene og gå turer :) Jeg føler at jeg slapper litt mer av denne gang- orker ikke å stresse mer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ca 11 dpo og bare blendahvite tester. 

20190404_092538.jpg

Anonymkode: eaabc...13e

Det er enda håp :) Har du noen symptomer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ca 11 dpo og bare blendahvite tester. 

20190404_092538.jpg

Anonymkode: eaabc...13e

Ikke mist håpet! :) Det er ca. 50% som får positive tester 11-12dpo, så her er det fortsatt en mulighet.

Ta en ny test om ett par dager på IKM evt. Har lest flere steder at mange har fått negative tester helt frem til 14dpo å langt uti IKM før positive.

TS

Anonymkode: d9306...53c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Havfrue8 skrev:

Forrige periode var rar og veldig lang (46dager). Jeg tror jeg hadde en SA uten at jeg kan bekrefte det på noen måte. Dersom det er tilfellet, betyr det jo at ting gikk bra før SA. Den perioden var jeg på jentetur og drakk alkohol Vi hadde ikke sex hver dag og heller ikke annenhver dag. Vi hadde sex når vi hadde lyst, rett og slett. Det tenker jeg at jeg skal fortsette med inn i denne PP. Kommer nok til å prøve å ha sex annenhver dag, men jeg vil ta meg et glass vin om jeg vil, og jeg fortsetter med å trene og gå turer :) Jeg føler at jeg slapper litt mer av denne gang- orker ikke å stresse mer!

Fikk du noen blødninger i mellom eller lignende som kan ha indikert at du hadde en SA? Å du tok ingen tester?

Det kan hende det skjedde noe i mellom der ja 😄da hoppet du over en syklus, og det kan være så mye forskjellig som kan gjøre det, men så lenge du fikk en blødning etter de 46 dagene, så er jo det bra. 

Jeg var veldig streng de første 2 mnd. Jeg drakk verken kaffe eller alkohol. Men nå skjønner jeg at det ikke er holdbart i lengden. Så har begynt å drikke kaffe frem til en evt. graviditet. Hadde blitt smådeprimert om jeg skulle hvert avholds i en lang periode. Man vet jo ikke når det evt. skulle klaffe. Det kan ta år. Jeg kommer også til å ta ett glass vin i ny å ne i mellom periodene om det skulle dukke opp eventer i mellom. 

TS

Anonymkode: d9306...53c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Havfrue8 said:

Det er enda håp :) Har du noen symptomer?

Har litt sensitive brystvorter, følt meg litt kvalm de siste 2 dagene og kjent mensmurringer...

Anonymkode: eaabc...13e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker said:

Ikke mist håpet! :) Det er ca. 50% som får positive tester 11-12dpo, så her er det fortsatt en mulighet.

Ta en ny test om ett par dager på IKM evt. Har lest flere steder at mange har fått negative tester helt frem til 14dpo å langt uti IKM før positive.

TS

Anonymkode: d9306...53c

Takk 😊

Anonymkode: eaabc...13e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...