Gå til innhold

Er det normalt at søvnmønsteret varierer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Min baby på 4,5 sover i utgangspunktet ikke så veldig lenge, men det har nå vært noen dager der h*n har sovet fra 17:00 til 06:00 dagen etter og våknet opp i veldig godt humør. Er dette normalt? Dette er mitt første barn derfor det dumme spørsmålet. :) 

Anonymkode: d9be5...9d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4,5 uker? Måneder? År?

Antar du mener måneder. Det høres kanskje litt lenge ut, men så lenge han eller hun spiser godt og legger på seg, så er det nok ikke noe problem 🙂

Anonymkode: c7748...aec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sover babyen din 13 timer i strekk? Uten mating og bleieskift??

Anonymkode: f3bc3...a2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nyt det! Vår er ca like forutsigbar som Trump, så en natt soves det tolv timer og en annen fire.. 🙃😂

Anonymkode: 713f6...20a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min er 4,5 mnd å sover max 3 timer i slengen.. Tror jeg hadde blitt bekymra om han sov så lenge som 13 timer av gangen 🙄 min legger seg mellom 19.00 og 20.00 og står opp mellom 07.00 og 08.00. Spiser 4 ganger i mellom der 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

57 minutter siden, Blingblingtahei skrev:

Min er 4,5 mnd å sover max 3 timer i slengen.. Tror jeg hadde blitt bekymra om han sov så lenge som 13 timer av gangen 🙄 min legger seg mellom 19.00 og 20.00 og står opp mellom 07.00 og 08.00. Spiser 4 ganger i mellom der 😊

babyen min på 4 måneder sover veldig varierende men sjelden mer en 2 timer i slengen 😓. veldig slitsom, håper han begynner å sove litt lengre, ville ha vært fornøyd med 3 timer nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sover babyen din 13 timer i strekk? Uten mating og bleieskift??

Anonymkode: f3bc3...a2c

Nei h*n våkner opp hver tredje time for mat og deretter så sover h*n igjen. Bleie byttes ved behov :) På morgenen så våkner babyen i veldig godt humør.

ts

Anonymkode: d9be5...9d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, Blingblingtahei skrev:

Min er 4,5 mnd å sover max 3 timer i slengen.. Tror jeg hadde blitt bekymra om han sov så lenge som 13 timer av gangen 🙄 min legger seg mellom 19.00 og 20.00 og står opp mellom 07.00 og 08.00. Spiser 4 ganger i mellom der 😊

Babyen våkner opp for mat hver 3.time, men sovner like fort etter å ha spist igjen.

ts

Anonymkode: d9be5...9d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha ja men da er det ikke så unormalt 😊 når min våkner kl 08 så er han våken en time også et han trøtt igjen og må sove. Merker at han tar et større søvnbehov nå pga utviklingstrinn og tenner, men sliter også med å få sove til tider, hender også han har noen timer på natta som han er våken, ofte er jeg oppe med han hver time i morgentimene. Så bare nyt det så lenge ungen sover! 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poenget mitt var at det er veldig variert og ingen dag/natt som er like hele tiden 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er egentlig det eneste jeg har lært om babysøvn etter 10 mnd. med baby, at det varierer. Hver gang jeg tror jeg vet hvordan datteren sover, endrer det seg igjen. Utviklingstrinn, at babyen blir overtrøtt, forkjølelse og tenner påvirker i negativ retning hos oss. 

Anonymkode: 25dbf...050

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...