Gå til innhold

Hva gjør deg til en drittsekk, og hvem anser deg som en?


Nappetass1

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg synes den flygende regnbuekatten skal begynne ;)

Anonymkode: ddaad...5fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksen min synes jeg er en drittsekk. Fordi jeg er streng på å overholde avtaler når det gjelder samvær. Jeg synes han er en drittsekk fordi han ikke følger avtaler og mener at vi skal ta alt som det kommer og etter hva han føler for den dagen 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er drittsekk fordi jeg er arrogant iblant. Men selvfølgelig er det forsvar. Drittsekk-forsvar! 

Men jeg burde ikke. Taper da. Alltid. Og jeg går mot meg selv fordi jeg liker mennesker. Ja.. 

Nå må jeg sove 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NotYou

Jeg er en drittsekk fordi jeg ikke går tilbake inn i butikken med handlevogna. Det lar jeg bare stå på parkeringsplassen, og tenker at en ansatt gledelig rydder den bort. 

Endret av NotYou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom en drittsekk betyr at du som mann ikke betaler for dama på første date er jeg gjerne en drittsekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Jeg er drittsekk fordi folk ikke behandler meg med alminnelig respekt. Og ikke lar meg bosse rundt eller vippe av pinnen. De vil alltid ha meg i grus merkelig nok, de tåler ikke at jeg eksisterer og i hvert fall ikke når jeg er fri og har det bra. Men får høre at jeg er syk i hodet da, fordi jeg må skrike til de, fordi de fortsetter å yppe osv, og ikke gidder å skjønne enkle setninger☺️ Voksne folk jeg snakker om 😂 

Anonymkode: 9ec55...dad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten kødd i familien som ALLTID skal klage og sutre, absolutt hele tiden!  

Går det for eksempel noe på TV som hun egentlig ikke er interessert iså følger hun fremdeles med. Bare for å klage over at det er SÅ forbanna kjedelig å se på. I steden for å bare pelle seg til Helvete vekk, og heller finne på noe helt annet. 

Men det er tydeligvis "hysterisk morsomt" å oppføre seg som en mest mulig irriterende drittsekk... 

Anonymkode: 2a905...3a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...