Gå til innhold

Flexikost - helt ærlig


Leamur

Anbefalte innlegg

.. er det verdt det?

negative vs positive? Jeg finner kun ambassadører på nett som skriver om det, og de er jo kjøpt og betalt. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er helt gratis å spise sunt og variert på egenhånd og det er masse kostråd gratis på nett. 

Anonymkode: 2614a...fdc

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg anbefaler virkelig flexikost!!! Det hadde bare vært fint om de var flinkere til å oppdatere blogg og nettsider

Anonymkode: 351c4...ca0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler det. Syns det er litt vanskelig når man spiser med noen som ikke følger matplanen. Ikke fordi rettene ikke egner seg, for det gjør de. Men til vanlig pleier jeg ikke veie opp feks kjøttdeig eller potet til middag. Men når du skal ha 90g (rå) kjøttdeig feks. Vekten forandrer seg jo etter steking. Men det er ikke verre enn å veie opp feks. 300 g, og forsyne seg av 1/3 :) 

Anonymkode: c9952...ce3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Startet for en uke siden. Synes det er veldig greit med en kostholdsplan som sier nøyaktig hvor mye en skal ha. Og flere alternativer hvis det er noe en ikke liker eller ikke frister. Jeg har ikke fulgt planen helt slavisk, men bruker den som en pekepinn. Har feks ikke kjøpt proteinpulver, kanskje jeg gjør det etterhvert. Akkurat nå vil jeg bare få inn gode vaner. 

Kostholdet blir jusert etter om du velger at du vil ned 0,5 0,75 eller 1 kg i uka, vedlikeholde eller opp i vekt. Alt baserer seg på helt vanlig mat og det er det jeg liker aller best. :) 

Anonymkode: 1d6e8...d97

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ikke bare lære seg dette selv slik at man kan fortsette med en sunn og levbar livsstil? Jeg har liten tro på slike opplegg som dette. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 27.3.2019 den 10.00, _Pixiedust_ skrev:

Hvorfor ikke bare lære seg dette selv slik at man kan fortsette med en sunn og levbar livsstil? Jeg har liten tro på slike opplegg som dette. 

Jeg liker det fordi det er et steg på veien til en sunn og levbar livsstil. På facebooksiden til Flexikost er det mange som snakker om makroer. Jeg bryr meg ikke om dette. Spiser det jeg syns er godt i passende mengder, og Flexikost hjelper meg på veien. 

Anonymkode: 8ed0e...954

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg liker det fordi det er et steg på veien til en sunn og levbar livsstil. På facebooksiden til Flexikost er det mange som snakker om makroer. Jeg bryr meg ikke om dette. Spiser det jeg syns er godt i passende mengder, og Flexikost hjelper meg på veien. 

Anonymkode: 8ed0e...954

Det er bra hvis det fungerer og det er noe man klarer å overføre til en vanlig hverdag permanent, men jeg er likevel skeptisk. Jeg har ei bekjent som har drevet på med det i et år. Hun legger nesten daglig ut hva hun spiser med hashtag flexikost. Hun er svært overvektig og helt ærlig ser jeg ikke forskjell på henne. Så slik jeg ser det er hun i den typiske diettfella hvor hun holder seg til dietten periodevis og sprekker regelmessig. Mitt inntrykk er at det er en kostplan de fleste ikke klarer å følge over lang tid/overføre til et mer "vanlig" kosthold. 

Jeg kan for øvrig ikke noe som helst om makro, proteiner per kg kroppsvekt, gains (?) Osv. Jeg har ikke noe nei-mat, men jeg spiser for det meste sunt og spiser meg aldri ubehagelig mett. 

Mulig noen klarer å bruke dette som en start for så å fortsette de sunne vanene selvdrevet, men generelt sett har man jo sett at dette fungerer ikke på lang sikt. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns ikke det passet for meg. 

Anonymkode: 82b94...e19

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for flotte tilbakemeldinger. Setter pris på det! Er fortsatt veldig usikker jeg. Tror jeg skal teste en måned bare for å se hva greien er - er jo heldigvis uten bindingstid 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, Leamur skrev:

Tusen takk for flotte tilbakemeldinger. Setter pris på det! Er fortsatt veldig usikker jeg. Tror jeg skal teste en måned bare for å se hva greien er - er jo heldigvis uten bindingstid 😁

Det funket i alle fall fint, å avmelde. Så gjør det. Da finner du selv ut om det passer. 

Anonymkode: 82b94...e19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.3.2019 den 16.25, Leamur skrev:

.. er det verdt det?

negative vs positive? Jeg finner kun ambassadører på nett som skriver om det, og de er jo kjøpt og betalt. 

 

1 time siden, Leamur skrev:

Tusen takk for flotte tilbakemeldinger. Setter pris på det! Er fortsatt veldig usikker jeg. Tror jeg skal teste en måned bare for å se hva greien er - er jo heldigvis uten bindingstid 😁

Det er åpenbart verdt det for deg. Jeg hadde aldri bestilt det. Jeg skjønner ikke engang hvordan voksne folk kan finne seg i å bli fortalt hva de skal spise, enda mindre hvordan de kan finne på å betale for det - men jeg må jo akseptere at de gjør det.

Anonymkode: ddb23...48b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...