Gå til innhold

Single- hvordan får du kroppskontakt i hverdagen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei🙂

Hvordan får dere kroppskontakt i hverdagen, dere single?

Jeg kom til å tenke på det her om dagen siden jeg hadde bestilt meg time til massasje. Noe jeg synes er superdeilig😊 Ellers klemmer jeg vennene mine når vi møtes. Hva med dere. Synes du at du får nok kroppskontakt i hverdagen, og på hvilken måte?

Anonymkode: 51b17...9a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg får et par klemmer av mamma i måneden. Det er vel egentlig det jeg får av kroppskontakt, men for min del så holder det. Jeg har en litt over gjennomsnittet stor intimsone, og liker ikke å ha folk for tett innpå. 

Anonymkode: ef4d7...1a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ganske fysisk av meg, kan gjerne ta på og bli tatt på. Så blir litt klapp og klem med venner og kolleger som er like der (antaster ikke dere med stor intimsone), det er spesielt et par hvor vi ofte slår armene rundt hverandre når vi går sammen eller sier hei osv. Noen venner, særlig mannlige, er jeg enda tettere på, vi tafser rett og slett, litt massasjer, holder rundt hverandre når vi ser film. Har også noen jeg kan dele seng med og pjuske litt på uten at vi har sex. I tillegg har jeg de jeg har sex med, men det er ikke så ofte.

Savner alltid kroppskontakt på søndagene, dagen etter en fyllekule. Synes ikke jeg får nok.

Anonymkode: d04fb...c33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke kroppskontakt. Hvis noen prøver å gi meg klem så skyver jeg de unna.

Anonymkode: ae83f...131

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får masse kroppskontakt med barna mine den uken jeg har dem. Er så sykt deilig. 

Ellers får jeg kroppskontakt fra menn den uken jeg har barnefri ved at jeg har en (eller flere) faste elskere. 

Anonymkode: e5835...a26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kroppskontakt? Haaaahahahahahaha, den var god!

Anonymkode: f80f1...2b4

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klemmer venner og familie og koser med pusen❤️.

Jeg syns ikke jeg savner kroppskontakt. Hater massasje og tanken på at en fremmed skulle ha tatt på meg...😳

Anonymkode: 5fc8e...0de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har barn jeg får kroppskontakt med 😊

Anonymkode: 18fb6...b53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar bussen i rushtiden. :sukk:

Anonymkode: dfb20...482

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bryr meg ikke, og er egentlig ganske lei av at så mange folk er så opptatt av sex og intimitet. 

Anonymkode: f35d5...c92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar på meg selv, hva ellers, å gi ei jente eller en kvinne en klem nå for tida er jo overgrep, det er helt sykt, men sånn er det... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har vært singel i 8 år. I begynnelsen var sex og kroppskontakt et stort savn. Nå føler jeg ikke så mye på det. Og akkurat det bekymrer meg litt faktisk. Er jeg blitt så vant til å ikke ha sex og kroppskontakt at jeg rett og slett har avlært meg selv å ønske det ? Samtidig kan det kanskje være likså greit, for det er ikke en mann i min omkrets jeg kunne tenke meg å være fysisk med. Så den kroppskontakten jeg får, det er nok sønnen min, som til tross for sin tenåringsalder fortsatt gir meg en klem både når han drar og når han kommer tilbake fra faren. Det er jo veldig kjekt.

Et lite spørsmål : dere som sier dere har elskere, hvor finner dere de ?

Anonymkode: bfb20...6a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tar bussen i rushtiden. :sukk:

Anonymkode: dfb20...482

🤣

Anonymkode: bfb20...6a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæledyr.

Det hjelper litt, i hvert fall...

Anonymkode: f5517...c77

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 minutter siden, Mr. Kilmister skrev:

Tar på meg selv, hva ellers, å gi ei jente eller en kvinne en klem nå for tida er jo overgrep, det er helt sykt, men sånn er det... 

Du veit at med bittelitt kommunikasjon, så kan man unngå sånne missforståelser?:fnise: Jeg liker ikke å plutselig få klemmer av fremmede, og hadde sikkert synes det var ubehagelig ja - andre kan føle det annerledes. Om noen spør om en klem så får de sikkert det, men hvis jeg sier nei regner jeg jo med at de ikke bare tar på meg uten videre :opplyser:

Endret av puffy123
Skrivefeil :)
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, puffy123 skrev:

Du veit at med bittelitt kommunikasjon, så kan man unngå sånne missforståelser?:fnise: Jeg liker ikke å plutselig få klemmer av fremmede, og hadde sikkert synes det var ubehagelig ja - andre kan føle det annerledes. Om noen spør om en klem så får de sikkert det, men hvis jeg sier nei regner jeg jo med at de ikke bare tar på meg uten videre :opplyser:

Ja, er klar over det. Klemmer heller aldri fremmede, det er jo bare rart. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Mr. Kilmister skrev:

Ja, er klar over det. Klemmer heller aldri fremmede, det er jo bare rart. 

Godt å høre! Men da ser jeg heller ikke for meg at du møter veldig mange jenter eller damer som hevder at en klem er overgrep :tekola:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...