Gå til innhold

Hva er galt med hun? Eller var det meg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg ble invitert på bursdag til min daværende bestevenninne. Vi hadde ikke sett hverandre på en stund. Vi pratet frem og tilbake hvor kult det skulle bli å feste sammen igjen. 

Jeg kom til festen og hun virket glad for at jeg kom. Men stemningen snudde seg plutselig på en måte. Jeg mener selv jeg ikke sa noe galt. Praten gikk i flyt med henne og andre venninner(bekjente). Vi bare pratet om hva vi drev med om dagen osv osv. Så er det som at hun ignorerer meg. Hun åpner gaven fra meg og jeg forklarer videre om gaven, så ser hun bare vekk når jeg snakker til hun å begynner å snakke med en annen. Jeg ble ganske forvirret egentlig. 

Utover kvelden skal vi ut på byen. Da føler jeg at hun stenger meg ute og samler venninnene og vekk fra meg. Jeg prøver å danse med de, men jeg var visst ikke velkommen. Så jeg ble bare stående der som et spm tegn. Vi skulle jo ha det kult. 

Anonymkode: 62ee4...437

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Reagerte de andre venninnene?

Anonymkode: 909fd...9a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Reagerte de andre venninnene?

Anonymkode: 909fd...9a0

Ikke fra alle, men det var vel noen kanskje... 

jeg har tenkt at kanskje vi ikke har noe til felles mer eller at hun følte at jeg har forandret meg? 

 

Anonymkode: 62ee4...437

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Sokkar skrev:

Er hun en venninne, så kan du vel ta kontakt? 

Enten svarer hun kort eller så svarer hun ikke i det hele tatt. Jeg er fortsatt venn med de andre da. Jeg har aldri hørt noen si noe negativt.

Anonymkode: 62ee4...437

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun fikk en kamerat til å ta kontakt med meg for å spørre å grave om livet mitt da. Jeg skjønte ikke det først før etter par mnd. Det er veldig sært? Det skal sies at jeg har gjort det bra men er ikke typen som skryter liksom.  Jeg har alltid vært den som ligger bak og hun gjør det bra. At ting begynte å gå min vei. Hun unnet meg ikke det kanskje.. 

mer det ingen som har opplevd noe sånt?

Anonymkode: 62ee4...437

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Typisk overdreven drama Queen! Sjalusi og konkurranse. 

Anonymkode: 62ee4...437

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan virke som hun synes du tok for mye plass og for mye oppmerksomhet? Jeg sier ikke at du gjorde det altså, men at hun i sin misunnelse opplevde det slik, og derfor begynte å liksom ignorere deg. Når dere alle snakket om hva dere drev med om dagen, hva svarte du da? Var det noe hun kunne bli misunnelig av? Kjipt gjort av henne.

Anonymkode: eeb7f...d22

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan virke som hun synes du tok for mye plass og for mye oppmerksomhet? Jeg sier ikke at du gjorde det altså, men at hun i sin misunnelse opplevde det slik, og derfor begynte å liksom ignorere deg. Når dere alle snakket om hva dere drev med om dagen, hva svarte du da? Var det noe hun kunne bli misunnelig av? Kjipt gjort av henne.

Anonymkode: eeb7f...d22

Jeg svarer at det virker spennende og hva mer det går ut på.

Anonymkode: 62ee4...437

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da mener jeg hva hun driver med eller de andre jentene altså... jeg snakker ikke så mye om meg selv... med mindre de spørr!

Anonymkode: 62ee4...437

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jo sånn typisk snikende taktikk jenter bruker i det sosiale for å manøvrere og hevde seg over andre jenter. Det skjer jo av ulike grunner, men å gjøre det bevisst er jo veldig dårlig gjort.  

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, megda skrev:

Dette er jo sånn typisk snikende taktikk jenter bruker i det sosiale for å manøvrere og hevde seg over andre jenter. Det skjer jo av ulike grunner, men å gjøre det bevisst er jo veldig dårlig gjort.  

Hvorfor? Hva er meningen? Det er forvirrende og merkelig. 

Anonymkode: 62ee4...437

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Hvorfor? Hva er meningen? Det er forvirrende og merkelig. 

Anonymkode: 62ee4...437

Det er vanskelig å svare på hvorfor uten å kjenne mer til den sosiale dynamikken dere i mellom. meningen med det er at du skal føle deg mindre verdt og at hun skal ha større makt og innflytelse når hun er den som tar inititativet.

Har dere bare felles venner?  i så fall fiendtliggjør hun deg i gjengen på en mindre åpenbar måte slik at du skal havne lenger ned på den sosiale rangstigen i vennegjengen. Mulig hun føler seg truet. er du blitt mer populær i det siste? er hun den mest populære i gjengen? kan være mange årsaker 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 timer siden, megda skrev:

Det er vanskelig å svare på hvorfor uten å kjenne mer til den sosiale dynamikken dere i mellom. meningen med det er at du skal føle deg mindre verdt og at hun skal ha større makt og innflytelse når hun er den som tar inititativet.

Har dere bare felles venner?  i så fall fiendtliggjør hun deg i gjengen på en mindre åpenbar måte slik at du skal havne lenger ned på den sosiale rangstigen i vennegjengen. Mulig hun føler seg truet. er du blitt mer populær i det siste? er hun den mest populære i gjengen? kan være mange årsaker 

Nei da tror jeg at det er like greit at vi ikke har med hverandre å gjøre. At voksne folk kan oppføre seg sånn😐

Anonymkode: 62ee4...437

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At du skriver hun når det heter henne..

Anonymkode: 020f5...a2b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

At du skriver hun når det heter henne..

Anonymkode: 020f5...a2b

Jeg foretrekker «det» nå😆 men takk for opplysningen.

Anonymkode: 62ee4...437

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...