Jump to content
Irisiri

Irisiris venter barn

Recommended Posts

Irisiri
11 timer siden, Dovendyr1 skrev:

Synd å høre dere sliter med ammingen, men høres ut som at det er på bedringens vei! Fint å få en oppdatering om hvordan det går med dere 😍

Det går heldigvis riktig vei nå! Gleder meg til en roligere tid hvor vi kan rekke trilleturer og sånt, foreløpig er det umulig å komme seg ut døra. Satser på at vi har kommet i en slags rutine på nyåret🤞😊

Fortsetter under...

Dovendyr1

Hvordan går det med dere da? 🥰

Irisiri
På 4.5.2020 den 11.01, Dovendyr1 skrev:

Hvordan går det med dere da? 🥰

Takk som spør, denne dagboka er det lenge siden jeg har kikket i.

Nå går alt veldig fint! Etter de første 6-8 ukene ble hverdagen mye enklere. Ammingen ordnet seg etter mye strev og frøkna har heldigvis gått fint opp i vekt etter det. Det var nydelig å kunne kutte ut flaske! Jeg var virkelig ikke forberedt på at ammingen kunne være så krevende å få til. Og det føltes så vondt å streve med det, det å ikke få til å gi babyen sin nok mat... Jeg er så takknemlig for at det gikk seg til med litt blod, svette og tårer (bokstavelig talt🤪). Nå er ammingen en kosestund for oss begge🥰

Nyfødttiden var rett og slett tøff. Et svangerskap kan jeg gjerne ta igjen, det samme med fødsel, men nyfødttiden frister svært lite. Det blir lenge til hun eventuelt får søsken😂

Nå er babyen vår et halvt år allerede, og vi kunne ikke hatt det bedre❤️

Patriotpaula

Så godt å høre at dere har det fint ❤️🥰

Dovendyr1

Tenk at det allerede har gått et halvt år 🥰 Tiden går nok ekstra raskt når man har barn. Det er bra ammingen ordnet seg til slutt, ettersom du ønsket å amme. Godt å lese en oppdatering om hvordan dere har hatt det ❤️ Ingen tvil om at tiden etter fødsel er tøff for de fleste, det er helt umulig å forestille seg for oss som ikke har prøvd det! 

boblevann

Så koselig med en oppdatering ❤️ Jeg er helt enig! Hadde jo hørt om at det var tøft med nyfødt. Var forberedt på noen våkenetter osv. Men realiteten tror jeg er umulig å forberede seg på!! Jeg hører flere i barselgruppa mi sier det var mye enklere 2. Gang fordi da er man forberedt på en helt annen måte. Jeg håper det stemmer, for vi ønsker oss gjerne flere 🥰 Skulle helst fått dem levert på døra som 3 mnd gamle da, men det går vel ikke 🤷🏽‍♀️ Hverken fødsel eller barseltid frister til gjentagelse her 😂

Annonse