Gå til innhold

Samboer har en merkelig jobb


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kanskje han dykker i kloakk?

Anonymkode: d3585...a59

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva lukter det av han når han kommer hjem fra jobb?

Hopper han rett i dusjen når han kommer hjem fra jobb?

Anonymkode: d3585...a59

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

han har en jobb hvor han er mye borte på kveldstid. Dette er greit siden han tjener ganske bra og vi har hatt råd til å kjøpe oss fine ting som hus og bil f.eks. 

Hvilke datoer har han lønnsutbetaling? Det er en viktig opplysning, som kan si noe om hvor han jobber :) 

Anonymkode: d3585...a59

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Altså, nå ble det veldig mye fokus på de glassbitene, som jeg kan garantere er helt harmløse. Det tok jeg med som ett eksempel på en av de tingene som han tar med hjem fra jobben. Det er jo flere ting også.

 

Anonymkode: 71c50...075

Hvilke andre ting? Du må love å oppdatere her, for en merkelig jobb 😂 

Anonymkode: f5aa6...406

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva jobber hans venner med?

Har du møtt noen av hans kolleger?

Har han firmabil og har han ev dekt telefon gjennom jobben?

Har du prøvd å se hvor han drar når han drar på jobb/"jobb"?

Anonymkode: d3585...a59

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet hans mor hva han jobber med og hvor han jobber, kanskje? Kan du få opplysningene fra henne? 😁

Anonymkode: d3585...a59

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Vi har vært sammen i 6 år, og har det egentilig gaske fint sammen. Vi er begge i jobb - men han har en jobb hvor han er mye borte på kveldstid. Dette er greit siden han tjener ganske bra og vi har hatt råd til å kjøpe oss fine ting som hus og bil f.eks. 

Men problemet er at jeg vet lite om jobben hans. Han sier at han jobber med mennesker, men han har aldri sagt sånn helt konkret hva. Og så virker det som han blir irritert når jeg tar det opp. 

Her om dagen kom han hjem helt gjennomvåt i klærne - og gir ingen forklaring. En annen gang hadde han med seg en pappeske som han satt i boden. Jeg sjekket hva som var i den og den var full av glassbiter. Jeg har også funnet en fyrstikkeske med bilde av en delfin i sokkeskuffen hans, og en keramikk-bjørn under vasken.

Dette er altså ting han tar med hjem fra jobb og så tar han det med tilbake igjen ved en senere anledning.

Noen som jobber med noe lignende og kan fortelle meg hva det er?

Anonymkode: 71c50...075

Dere har vært sammen i 6 år og du veit ikke hva han jobber med?? Selv spesialsoldater forteller dama si hva jobben deres er. Så hvordan i huleste går det an å ha vært sammen så lenge og ikke vite noe?

Glassbiter/bilde av delfin/kermanikk-bjørn?? Hvis dette har noe med jobben hans å gjøre så høres det ut som han roter rundt på søppeldynga etter ting å selge på finn.no :-p

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har han en ex som du kan få opplysninger fra?

Anonymkode: d3585...a59

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg hadde vært sammen med noen så lenge, og personen fortsatt insisterte på å holde hemmelig hva han jobbet med, tror jeg at jeg hadde sagt takk for meg.  Hva sier han når du spør hva han jobber med? For det regner jeg med du har gjort? 😶 Hvorfor forlanger du ikke ett svar? Det er jo tross alt ett helt legitimt spørsmål.

Endret av Bonito
  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hemmelig jobb som er godt betalt og som ikke involverer reising, men kveldsarbeid? Er vel neppe noe lovlig. 

Anonymkode: 51ab4...c18

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hallik? Eller kanskje prostituert. Hvis du ikke fatter hvor abnormalt det er av deg å ikke vite hva samboeren din jobber med så passer dere godt sammen. Skal tro hva dere skal fortelle barna..

Anonymkode: 4f700...95c

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan du eie hus og bil og bo sammen med en du ikke vet noe om? Hvordan fikk dere kjøpt hus, f.eks? Eller er du ikke medeier? 

Anonymkode: f0eb3...888

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det første kan jeg ikke skjønne at du har blitt samboer med en person som du ikke har bedre kommunikasjon med!

Jeg sliter med å forstå at dere ikke har vært i sosiale settinger der andre har spurt ham om hva han driver på med i det daglige. Normale folk er jo sosiale, og prater gjerne om det man gjør. Det eneste er kanskje hvis man er NAV'er at man ikke snakker så høyt om det, men da kan man jo høre med bekjente om den personen, så pleier jo disse bekjente å si det likevel. Har han ingen venner/bekjente/familie som du har pratet med heller, i løpet av disse 6 årene? Jeg sliter litt med å finne denne tråden troverdig.

Nå har jeg bare lest første side i tråden, men jeg hadde stilt et ultimatum: Krevd dokumentasjon fra arbeidsgiver i form av lønningsslipper/kontrakt, eller så slår du opp. Du bør forresten sterkt vurdere å slå opp uansett!

 

Det er mangt man skal høre før ørene faller av.

Anonymkode: 0bf76...615

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Mrs. Random Nick
8 hours ago, AnonymBruker said:

Det hadde vært fint. Litt kjekkere å tenke på enn alle de andre forslagene her.

Men han er en snill mann, har aldri gjort noe kriminelt eller noe. Han er bare litt «pussig». 

Jeg skal vise han denne tråden og spørre igjen.

Anonymkode: 71c50...075

Jeg svarte over her, men hvordan kan du være sikker på at han aldri har gjort noe kriminelt, når han ikke vil fortelle deg hva han jobber som? Jeg hadde krevd politiattest fra han!

Endret av Mrs. Random Nick
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick
7 hours ago, AnonymBruker said:

Vet hans mor hva han jobber med og hvor han jobber, kanskje? Kan du få opplysningene fra henne? 😁

Anonymkode: d3585...a59

Hvordan kan ts være sikker på at hans mor er klar over sannheten, når ts etter sigende har vært sammen med raringen i 6 år uten å få sannheten?

 

Det er ikke sikkert mannens mor svarer sannheten heller, om hun har den, hvis ts spør.

Endret av Mrs. Random Nick
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du må oppdatere med svar om du spør han og får vite, for nå er jeg utrolig nysgjerrig 😂

Anonymkode: eeea1...cdb

Jeg og 😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tanken som streifet meg er at han må være en berømt kunstner , som tjener bra på kunsten sin under et pseudonym! 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...