Gå til innhold

Når var du på kino for første gang og hva så du?


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Gjest Winza

Første gang jeg var på kino var i 1996 når jeg var 4-5 år (husker ikke om jeg så den før eller etter jeg hadde fylt 5 år) Jeg så på en langbeint film

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Aaaaner ikke. Men jeg husker at vi var på kino i 1. Klasse eller noe å så «kirikou og trollkvinnen» eller noe sånt 😂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Winza skrev:

Første gang jeg var på kino var i 1996 når jeg var 4-5 år (husker ikke om jeg så den før eller etter jeg hadde fylt 5 år) Jeg så på en langbeint film

Åh en langbeint film husker jeg! Den var en av mine favoritter da jeg var liten 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må ha vært på 1980 tallet en gang. Jeg mener jeg så Kamilla og tyven på kino og det var i 1988.  

Endret av Aragorn ll Elessar
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
1 minutt siden, Jellybean skrev:

Åh en langbeint film husker jeg! Den var en av mine favoritter da jeg var liten 😍

Samme her 😄 Jeg leide den på vhs fra biblioteket noen år senere og så den praktisk talt i hjel 😅 Må være artigt å ha en pappa som Langbein 😄 Jeg så oppfølgeren noen år senere, var spesielt å se hvor mye de eldret Max fra Langbein og sønn serien til filmene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Winza
3 minutter siden, Aragorn ll Elessar skrev:

Det må ha vært på 1980 tallet en gang. Jeg mener jeg så Kamilla og tyven på kino og det var i 1988.  

Der var 2 fine filmer :rodmer: De kommer vel til å prøve og lage en ny versjon av filmen med Ane Dahle Torp og Aksel Hennie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Winza skrev:

Samme her 😄 Jeg leide den på vhs fra biblioteket noen år senere og så den praktisk talt i hjel 😅 Må være artigt å ha en pappa som Langbein 😄 Jeg så oppfølgeren noen år senere, var spesielt å se hvor mye de eldret Max fra Langbein og sønn serien til filmene

Tror ikke jeg har sett oppfølgeren, det skulle jeg nesten sett 😛 husker jeg var såååå fan av sangen fra den konserten på slutten 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
Akkurat nå, Jellybean skrev:

Tror ikke jeg har sett oppfølgeren, det skulle jeg nesten sett 😛 husker jeg var såååå fan av sangen fra den konserten på slutten 😂

Da Max skal til college, husket jeg syntes og synes fortsatt at det var så ekkelt når han ene kompisen til Max hadde den sprayen med ost som han sprayet i kjeften sin 🤢

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Winza skrev:

Da Max skal til college, husket jeg syntes og synes fortsatt at det var så ekkelt når han ene kompisen til Max hadde den sprayen med ost som han sprayet i kjeften sin 🤢

Omg 😂 må nesten se om jeg får tak i den altså! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
4 minutter siden, Jellybean skrev:

Omg 😂 må nesten se om jeg får tak i den altså! 

Sjekket og ser ikke ut til at norske nettbutikker selger filmene lengre 😕 men er vel sikkert noen som selger de på Finn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet ikke hva den første filmen jeg så het eller når jeg så den. Men den eldste kinoopplevelsen jeg husker var da jeg i 1. klasse på barneskolen var bedt i bursdag og vi så en film om spøkelser og pirater. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
Akkurat nå, SVK skrev:

Vet ikke hva den første filmen jeg så het eller når jeg så den. Men den eldste kinoopplevelsen jeg husker var da jeg i 1. klasse på barneskolen var bedt i bursdag og vi så en film om spøkelser og pirater. 

Trodde du skulle si når du var 1 år, hadde blitt imponert da 😄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Winza skrev:

Sjekket og ser ikke ut til at norske nettbutikker selger filmene lengre 😕 men er vel sikkert noen som selger de på Finn :)

Nei de er vel utdaterte for mange år siden 😛 får evt høre rundt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest blåbærpike

Det første kinominnet jeg husker er fra jeg så Titanic. Jeg var 10 år gammel, og fikk se den på kino to ganger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
Akkurat nå, Jellybean skrev:

Nei de er vel utdaterte for mange år siden 😛 får evt høre rundt

Husker jeg kjøpte eneren på DVD og fant ut ettehvert at den ikke hadde norsk språk 😢 Kunne ikke akkurat klage da jeg først hadde satt meg ned for å se den året etter :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Winza skrev:

Husker jeg kjøpte eneren på DVD og fant ut ettehvert at den ikke hadde norsk språk 😢 Kunne ikke akkurat klage da jeg først hadde satt meg ned for å se den året etter :P 

Den må jo være norsk, samme med løvenes konge 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...